Raskaaksi 2019

Omanapa: Tässä mennään normaalikierron mukaan jo yliajalla. Eli jos kuukautiset olisivat alkaneet normaalisti niin nyt ollaan dpo 16. Tein maanantaina dpo 12 raskauskeijun joku liuska oisko one step ja oli tyhjä. Tänä aamuna en jaksanut mitään kokeilla, ei ole sellainen fiilis edes. Jotenkin olen tuntenut että nyt on jotain eri lailla viimeksi, joten sitä oloa odotellessa...

Edz, hieno haamulainen! Toivottavasti voimistuu!

Mulle raskautuminen ajatuksena tuntuu tällä hetkellä tosi etäiseltä. On ties millaisia oloja mitkä viime kierrossa mielsin raskausoireiksi mutta olivatkin vaan PMS-oireita. Jo monena päivänä on tullut vilunväreitä jotka pahenee iltaa kohden ja oon aivan todella väsynyt, eilen menin nukkumaan klo 21 (ja heräsin yöllä kaksi kertaa herättelemään esikoista joka sai hoidossa lievän aivotärähdyksen). Oon myös ollut todella itkuinen ja ärtyisä pari päivää, mutta luulen että se on jännitystä sairausloman loppumiseen ja töiden jatkumiseen liittyen.

Tänään illasta startataan miehen kanssa kahdestaan Tampereelle :Heartred lapset odottaa jo innoissaan kun "ukki tulee hemmottelemaan". Ah, ei yhtä vaan KAKSI hotelliaamupalaa ilman omia kirkuvia lapsia :hello2

Kiitos btw tsempeistä. Lämmittää mieltä:HeartredJotenkin alku kierron olin kyl ihan silleen messissä, et tää on nyt kyl meille tää kierto. Mut koska olen tuuliviiri tunteissani, ni nyt on kyl just sellainen tunnedroppi taas, et just joo, saleen taaskaan:bag:
Joo tuttuja tunteita. Silloin ku oli vielä suht tavallisia kiertoja mä jaksoin uskoa aina jonnekin dpo 5 saakka. Sit iski se ”tietoisuus” että pskan marjat. Ja aina ollu kyllä oikeassa sen suhteen :sorry:

Nipanderille JEE ovishymystä, nyt vaan hommiin :sign19

Edz, näkyy siellä viiva! Onnea!! :Heartred

Tiinalle "kateelliset" vkl toivotukset, voi kun itsekkin pääsis miehen kanssa joskus edes kaksin johonkin! Meillä ei vaan ole sellaista tukiverkkoa, et saatais lapset hoitoon.. Mut nauttikaahan te, kuulostaa aivan ihanalta :Heartpink

Newmoon, toivotaan että vuoto nyt yltyis ja hommat pääsis etenemään!!

on. kp18 ja dpo 2-3 varmaankin. Eipä tässä vaiheessa koskaan ole raportoitavaa :)
Pienempien kanssa kotipäivää viettämässä. Esikoinen lähti kasiin jo kouluun.

Täällä ei viel ovisplussaa, Nipanderi veti ohi! Ehkei vuodot ala? Eikös viime kierto ollu vuodoton?

Nyytti, me ollaan miehen kanssa viimeisen vuoden aikana vasta havahduttu oikeasti pyytämään isovanhempia katsomaan tyttöjä että saadaan kahdenkeskistä aikaa. Miehen vanhemmat aika harvoin auttavat, mutta mun isä tulee vaimonsa kanssa mielellään tyttöjä katsomaan kun arkisin ei ehditä kauheasti heitä nähdä. Miehen vanhempia nähdään kuitenkin lähes viikoittain kun asuvat täällä samalla kylällä. Mun äiti asuu 7 h ajomatkan päässä mutta kun nähdään pari krt vuodessa, päästään yleensä miehen kanssa elokuviin tai syömään tai muuta vastaavaa.

Mutta oli tää 2 vrk hotellissa itsellekin yllätys! Kysyin isältä ja hänen vaimolta yhdestä yöstä niin itse kysyivät, miksette mene kahdeksi yöksi. "Ööööö ootteko varmoja?! Todellakin mennään" :hilarious:

Nyt vasta käsittää miten onnekas on, kun isovanhemmat pääsääntöisesti haluaa olla arjessa mukana ja apuna. Se ei ole kaikille mahdollista ja siitä olen pahoillani toisten puolesta.

Täällä ei viel ovisplussaa, Nipanderi veti ohi! Ehkei vuodot ala? Eikös viime kierto ollu vuodoton?

No mut oliks mul kp1 vähän aikasemmin? Joo, sitä toivon. Luulen kyl et viime kierto oli ovuloimaton. Nyt vaan perään, niin päästään jännäämään yhdessä. Parin vkn päästä olis pikkujoulutkin. Jos tää kierto on taas tyhjä arpa, niin voi ketutukseen kiskaista parit viinit.

Täällä aamulämpö nous 36,4 mikä on mulle korkea. Mietin onko oikeasti voinu progen läpi yrittää ovista tai jotain?

Onnea Edz ja tarrasukkia pienelle <3

Ei yhtään raskaana oleva olo, päätä särkee ja rinnat räjähtää. Joka lihas umpikipee et onko joku flunssa kun al nousi ihan puun takaa heh

Huoh, ihan pää kipee ja heikko olo. On se flunssa mikä nuo lämmöt nosti esiin.. Huoh sanon minä ja töihin reippaana räkänuhaisena

Ja itel onneks tässä kierrossa ei oo tullu haamui, niin jotenki uskon et ovis oli. Aiemmin ku haamui tullu mihin aikaan vaan jotai hailui ni ollu kyse jostain huonosta. Onneksi testit onki negaa jos ovis yritti vasta nyt tulla. Outoa sinänsä et progen läpi. Anyone jolla näin käyny??

No mut oliks mul kp1 vähän aikasemmin? Joo, sitä toivon. Luulen kyl et viime kierto oli ovuloimaton. Nyt vaan perään, niin päästään jännäämään yhdessä. Parin vkn päästä olis pikkujoulutkin. Jos tää kierto on taas tyhjä arpa, niin voi ketutukseen kiskaista parit viinit.

Lasken itse et sama kp ku sul vaik kunnon vuoto alkoi vast seuraavan päivänä, eli periaatteessa saattaa olla yks kp vähemmän ku sul. Plus ovuloin usein myöhemmin ku moni. Jos nyt ei letroista enää tähän kiertoon tehoja, niin saattaa ovis olla vasta kp17 tai myöhemminkin. Kunhan olisi edes! Se mun eggis näytti enemmänki joltain limatulpalta ku oli yks iso klöntti :hilarious:

No vaik ovis kerkeis vilahtaa testien ohi niin onpahan sit rennompaa ku ei tiedä tarkkaa dpo. Siten kävi tärppikierrossakin. En saanut testillä kii, tosin en ollu sillon vielä näin harjaantunut himotestailija, mutta laskin oviksen oviskivusta. Jollaista en ollut sitä ennen tuntenut (tai ehkä joskus harvoin) enkä sen koommin :( Vaikka ovis voi tapahtua silti, niin jäänyt häiritsemään. Haluisin tuntea sen saman kivun niin ois enempi toivoa:shy:

Kiitos btw tsempeistä. Lämmittää mieltä:HeartredJotenkin alku kierron olin kyl ihan silleen messissä, et tää on nyt kyl meille tää kierto. Mut koska olen tuuliviiri tunteissani, ni nyt on kyl just sellainen tunnedroppi taas, et just joo, saleen taaskaan:bag:

Tunnistan tän, vielä alkuvuodesta ja keväällä meni näin. Nyt on vaan pessimisti ympäri kierron:rolleyes:

Ei oo alkanut vielä, su luultavasti. En oo uskaltanu testata mut aika vahva pms masis olo ja munasarjaa nippailee miten aina loppukierrossa että eiköhä ne sieltä ala. Toivotaan sulle viivan vahvistumista, ihanaa että joku plussaa:Heartred

Mul on susta optimistinen olo KOSKA sulla tuli just oikeina päivinä sitä pientä vuotoa ja jos se ei oo sulle normaalia! :angelic: ja oireeton alkuraskaus on yhtä tavallista jos ei tavallisempaakin kuin oireellinen. Toivotaan toivotaan:happy:

Mul on susta optimistinen olo KOSKA sulla tuli just oikeina päivinä sitä pientä vuotoa ja jos se ei oo sulle normaalia! :angelic: ja oireeton alkuraskaus on yhtä tavallista jos ei tavallisempaakin kuin oireellinen. Toivotaan toivotaan:happy:

Niin sitä pientä tuhrua tuli kyllä ja valkkaria reilusti. Toivotaan, toivotaan:Heartred

Nyytti, me ollaan miehen kanssa viimeisen vuoden aikana vasta havahduttu oikeasti pyytämään isovanhempia katsomaan tyttöjä että saadaan kahdenkeskistä aikaa. Miehen vanhemmat aika harvoin auttavat, mutta mun isä tulee vaimonsa kanssa mielellään tyttöjä katsomaan kun arkisin ei ehditä kauheasti heitä nähdä. Miehen vanhempia nähdään kuitenkin lähes viikoittain kun asuvat täällä samalla kylällä. Mun äiti asuu 7 h ajomatkan päässä mutta kun nähdään pari krt vuodessa, päästään yleensä miehen kanssa elokuviin tai syömään tai muuta vastaavaa.

Mutta oli tää 2 vrk hotellissa itsellekin yllätys! Kysyin isältä ja hänen vaimolta yhdestä yöstä niin itse kysyivät, miksette mene kahdeksi yöksi. "Ööööö ootteko varmoja?! Todellakin mennään" :hilarious:

Nyt vasta käsittää miten onnekas on, kun isovanhemmat pääsääntöisesti haluaa olla arjessa mukana ja apuna. Se ei ole kaikille mahdollista ja siitä olen pahoillani toisten puolesta.

Kannattaakin olla kiitollinen, tuo on aivan ihana asia <3
Meillä on miehet vanhemmat kuollu ja mun puolen suvussa ei yökyläpaikkoja oikein ole. Kahdesti ollaan tänä vuonna saatu yksi yö järjestymään ja sitä edeltävästä kerrasta onkin 6v eli ennen kahta yhteistä lasta.
Onneksi mä olen kotona ja lasten seurassa hyvin viihtyvä, pystyn toteuttamana harrastustani kotona ja pää pysyy kasassa ilman taukojakin, vaikka oishan se enempi kuin ihanaa jos sais välillä pieniä huilataukoja ja kahdenkeskistä laatuaikaa.

Oon nukkunut päiväunet 3 päivänä, tätä en yleensä tee. Päänsärky vv todo runsas märkä mut paksu. Mä en ymmärrä mun kehoo. Oireita ei vaan oo. Hmh

Mulla hcg arvo pysynyt suht samassa, ei nousua muttei hirveemmin laskuakaan. Mutta koska ei ollut noussut niin odottelua ja seuraamista edelleen. Vaikka kipuja kyllä tuntunut jonkun verran ja limaa jossa verta tihkuttaa välillä..
Mä hävitin jo viime viikolla kaikki mun positiiviset raskaustestit. Olin tammikuun plussasta säästänyt muistoksi testiä ja tästä raskaudesta oli testi laatikossa, mut ahdisti niin että heitin ne roskiin. Eikä ees yhtään kaduta vieläkään. Sillon ei ollu ees tietoa koko kohdunulkoisesta, mutta fiilis tästä epäonnistumisesta ollut niin vahva.
Odotan vaan niin innolla että saan normaalit menkat ja kierron takaisin. Kummallista.
Tuntuu että sitä muuttuu ihmisenä koko ajan. 2kk sitten halusin raskaaksi niin kovin, Nyt haluaa vaan palata normaaliin elämään, ilman ovistestejä tai raskaustestejä. Ilman stressamista koska tulee plussa. En ees tiedä haluanko enää sitä kauan odotettua toista lasta. Just nyt tuntuu siltä että en. Johtuu hormooneista vissiin. Katotaan parin kuukauden päästä nii mieli varmaan muuttunut.

Olin niin varma epäonnistuneesta raskaudesta että varattiin pari viikkoa sitten se ulkomaanmatkakin lähelle laskettua-aikaa. Koska tiesin ettei meille vauvaa tuu. Jännä kuinka ihmismieli ja -keho toimiikaan o_O ja sielä reissussa en halua olla raskaana, koska lämpötilat voi olla jopa 40 astetta.. :grin 2 viikkoa sielä ollaan. Toivottavasti tästä kamppailusta nyt selviis ilman suurempia ongelmia.

Lasken itse et sama kp ku sul vaik kunnon vuoto alkoi vast seuraavan päivänä, eli periaatteessa saattaa olla yks kp vähemmän ku sul. Plus ovuloin usein myöhemmin ku moni. Jos nyt ei letroista enää tähän kiertoon tehoja, niin saattaa ovis olla vasta kp17 tai myöhemminkin. Kunhan olisi edes! Se mun eggis näytti enemmänki joltain limatulpalta ku oli yks iso klöntti :hilarious:

No vaik ovis kerkeis vilahtaa testien ohi niin onpahan sit rennompaa ku ei tiedä tarkkaa dpo. Siten kävi tärppikierrossakin. En saanut testillä kii, tosin en ollu sillon vielä näin harjaantunut himotestailija, mutta laskin oviksen oviskivusta. Jollaista en ollut sitä ennen tuntenut (tai ehkä joskus harvoin) enkä sen koommin :sad001 Vaikka ovis voi tapahtua silti, niin jäänyt häiritsemään. Haluisin tuntea sen saman kivun niin ois enempi toivoa:shy:

Joo sama mulla, superällö, hirveen iso klimppi. Mullakin yleensä ollut ovikset myöhemmin. Siinä Kp17-18. Nyt oli joku poikkeus. Nytkin flo ennusti vasta ens maanantaiksi. Pidän peukkuja sulle, kyl luulis että aika lähellä ovista ainakin myös oot.

Rakkulasta ei ole jatkoja. Jos kovia kipuja tulee niin yhteys neuvolaan. En tiedä sen enempää kun vaan mitä näin sillon ja mitä lääkäri sanoi, että rakkulan sisällä rakkula. Tänään ei ole näkynyt vuotoa, mutta pientä menkkamaista jomotusta. Todennäköisesti siis ensiviikolla pääsen ovista tikuttaa. :smiley-bounce013

No vaik ovis kerkeis vilahtaa testien ohi niin onpahan sit rennompaa ku ei tiedä tarkkaa dpo. Siten kävi tärppikierrossakin. En saanut testillä kii, tosin en ollu sillon vielä näin harjaantunut himotestailija, mutta laskin oviksen oviskivusta. Jollaista en ollut sitä ennen tuntenut (tai ehkä joskus harvoin) enkä sen koommin :sad001 Vaikka ovis voi tapahtua silti, niin jäänyt häiritsemään. Haluisin tuntea sen saman kivun niin ois enempi toivoa:shy:

Mä en muuten koskaan tuntenut mitään ovis kipuja ennen kun synnytin. Nykyään on ihan järkyt oviskivut.

Takaisin