Raskaaksi 2019

Oiiii toivotaan et vahvistuu!!

Eiköhän nyt kaikki plussata, onhan tää Raskaaksi 2019. Aika rupee loppumaan :rolleyes::meh::hungover::hilarious::laughing001

No mää kattoin kans et alkaa loppuu aika kesken :0

Nyt siis dpo9 ja kp 23. Jäi uupumaan tuosta viestistäni..

No mää kattoin kans et alkaa loppuu aika kesken :0

Nyt siis dpo9 ja kp 23. Jäi uupumaan tuosta viestistäni..

Nyt jos toi viiva ei meinaa raskautta ni jo on kumma hormonitoiminta sulla?! Toi on pc(?) niin ehkä se on aika luotettava?

Edz, mikä tilanne sulla muuten nyt? Eiks me toissa viikonloppuna stressattu talletteluja vai muistanko väärin:angelic:

Uu, sorry, nii innoissani tulin kertomaan kuulumisiani, etten oo viel kerenny lukemaan koko päivän saldoa, jota muuten on kertynyt ainakin viis sivua! Tilanne näyttää plussaa :) nii eihän sunkaan peli oo viel menetetty tältä kierrolta, vai alkoko menkat? :(

Nimikeskusteluun mä oon yksin miettiny mitkä vois kuulostaa kivalta, oon miehen puheista aavistellu että ei puhuta ennenkun se on varmasti tärpänny on siis myös sitä mieltä ettei testejä kannata tehä ennenkun on aihetta... mä oon varmaan tehny vuoden aikana kolme ihan "salaa" haluisin itekki jotenki tehä sen plussan yhessä eikä niin että soittasin sitte töihin...

Jotenki ei oo yhtään sellanen raskaus fiilis vaikkakin normisti näin kp25 on jotain pyyhintävuotoo jo tullu :nailbiting: vielä yhen oviksen kerkee tälle vuodelle 15.12 on vuosi ilman ehkäsyy :banghead::banghead::banghead:​

Nyt jos toi viiva ei meinaa raskautta ni jo on kumma hormonitoiminta sulla?! Toi on pc(?) niin ehkä se on aika luotettava?

Joo, tää on pc, onestepit loppu, onneks :D apteekin herkkis ei näyttäny juur mitään, ees haamun tapasta kun tein eilen. On tuo siis selkeesti selkeempi kuin aiemmat, nyt vielä ku kävin uudestaan toteemassa, että kyllä se plussa siinä on, ni kuivuessan oli viel vahvempi.

Sanoin ukon kuullen esikoiselle testinteon jälkeen, et "tuleppas tuleva isoveli iltamaidon kautta maate", ni ukko katto mua pelonsekaisin silmin ja ilmotti lähtevänsä suihkuun itkemään ja huutamaan, koska sieltä kukaan ei häntä kuule. :P
Mies meinaa, et yksikin lapsi riittäis hänelle, mut toinenkin on tervetullut jos on tullakseen.

Täälläpäin tällästä tänään, tuo nyt on jo mun mielestä aika selkee. :nailbiting:

Aattelin, että jotain nyt on meneillään; huomasin töissäollessani, että pää ei pysynyt äkkinäisten liikkeiden mukana, vaan ikäänkuin pyörrytti, mutta tätä kesti vaan ehkä puolisekuntia aina liilkeen jälkeen.

Selvästi näkyy, toivotaan vahvistumista. :love7

• Tykkään
Reaktiot: Edz
Täälläpäin tällästä tänään, tuo nyt on jo mun mielestä aika selkee. :nailbiting:

Aattelin, että jotain nyt on meneillään; huomasin töissäollessani, että pää ei pysynyt äkkinäisten liikkeiden mukana, vaan ikäänkuin pyörrytti, mutta tätä kesti vaan ehkä puolisekuntia aina liilkeen jälkeen.

Selkee on! Nyt tuplatarrasukkia!

• Tykkään
Reaktiot: Edz
Mulla on nyt ovulaatio käynnissä, eli vielä yksi osuu tälle vuodella, ihan vuoden viimeisille päiville. Tämä kierto on kuitenkin viimeinen, josta ehtisin saada raskausplussan tänä vuonna. Lisäksi täytän loppuvuodesta 30, joten tämä kierto on myös "viimeinen toivo" olla raskaana ennen kuin täytän 30 :yuck:

Talletteluja eilen ja tänään, mutta vain siis kaksi kertaa osui nyt tälle ovulaatiolle. Jospa se riittäisi :grin Testi tummeni eilen illalla ja tänään iltapäivästä oli oikein kirkuva. Täytyykin testata joko lähti haalistumaan.
Vieläkö huomenna kannattaa houkutella mies sänkyyn? Huono ajankohta, kauheasti muuta ajalteltavaa eikä kyllä innosta yhtään seksin harrastaminen mutta pakko :laughing002

EDIT: On näköjään edelleen ihan supervoimakas plussa ovistestissä.

Muokattu viimeksi:
Uu, sorry, nii innoissani tulin kertomaan kuulumisiani, etten oo viel kerenny lukemaan koko päivän saldoa, jota muuten on kertynyt ainakin viis sivua! Tilanne näyttää plussaa :) nii eihän sunkaan peli oo viel menetetty tältä kierrolta, vai alkoko menkat? :sad001

Ei oo alkanut vielä, su luultavasti. En oo uskaltanu testata mut aika vahva pms masis olo ja munasarjaa nippailee miten aina loppukierrossa että eiköhä ne sieltä ala. Toivotaan sulle viivan vahvistumista, ihanaa että joku plussaa:Heartred

Ei oo alkanut vielä, su luultavasti. En oo uskaltanu testata mut aika vahva pms masis olo ja munasarjaa nippailee miten aina loppukierrossa että eiköhä ne sieltä ala. Toivotaan sulle viivan vahvistumista, ihanaa että joku plussaa:Heartred
Mulla ei oo oikeestaan yhtään erilainen olo kuin normaalistikkaan; ihan yhtö hermoraunio olin eilen kun esikoinen koetteli ja ajattelinkin, et tuskin tästä plussaa pärähtää,kun olin niin kiukkkunen :D

Noni, tänään! Kp15, kerrankin suht aikaseen:thumright tässähän saa pakata siteet mukaan ja alkaa jännittämään, koska alkaa vuoto:bag: aikaisemmin se on alkanut tiputtaa kyllä lähes parin tunnin aikaikkunalla, kun on tuntenut ovis kivut. Anyhow, tänäänkin ohjelmassa siis miehen kaatoa:grin

Liitteet

• IMG_20191129_065301.jpg
    IMG_20191129_065301.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 185
Noni, tänään! Kp15, kerrankin suht aikaseen:thumright tässähän saa pakata siteet mukaan ja alkaa jännittämään, koska alkaa vuoto:bag: aikaisemmin se on alkanut tiputtaa kyllä lähes parin tunnin aikaikkunalla, kun on tuntenut ovis kivut. Anyhow, tänäänkin ohjelmassa siis miehen kaatoa:grin
Anteeksi kun sivusta tuppaan..Nipanderi haluan peukuttaa oikein rutosti! Jos tämä nyt olis teidän kierto!!
mulla on kp 32 vai 33 menossa (en jaksa tarkistaa). Sain PCllä tän ja digi oli nega :sour: ihme humppaa mun kierrot
100A0607-9AB9-4FBC-BA30-1E45482F914D.jpeg

Anteeksi kun sivusta tuppaan..Nipanderi haluan peukuttaa oikein rutosti! Jos tämä nyt olis teidän kierto!!
mulla on kp 32 vai 33 menossa (en jaksa tarkistaa). Sain PCllä tän ja digi oli nega :sour: ihme humppaa mun kierrot
View attachment 84124

Äh, onpas ärsyttävää:banghead: niin inhottavaa, että nuo tikut näyttää noin selvää plussa. Oon kans monesti miettinyt näiden vuoto juttujen takia, että ovuloinko oikeesti tai että tapahtuuko mun ovulaatio jotenkin liian myöhään. Siis kun oon paristi käynyt ultrassa ennen ovista, ni on ollut jo iso(t, toisella kerralla oli 2) follit, mut silti odottanut melkeen viikon vielä ovista.

Kiitos btw tsempeistä. Lämmittää mieltä:HeartredJotenkin alku kierron olin kyl ihan silleen messissä, et tää on nyt kyl meille tää kierto. Mut koska olen tuuliviiri tunteissani, ni nyt on kyl just sellainen tunnedroppi taas, et just joo, saleen taaskaan:bag:

Aattelin tulla kertomaan tänne, kun sitä kilpparia tuskailin aikaisemmin, että eilen ekalla neuvolakäynnillä niihin TSH-arvoihin vihdoin reagoitiin :dance011Käyn ensi viikolla vielä labrassa, mutta jos ei oo laskenut, niin alkaa varmaan tyroksiini turvaamaan raskauden jatkumista. Tänään neuvolan laskujen mukaan 7+6.

Täällä jänniä aikoja monella! Viivoille vahvistumista, megaoviksia, NewMoonille menkkoja ja kaikille tsemppiä omaan tilanteeseen! :Heartred

Mitä tekisit jos et vielä ole raskaana, ostaisitko BF/poistoista tarjouksesta starttipaketin (yhdistelmävaunut, kaukalo + Telakka)? Onko ihan hullu ajatus vai onko hyvä ostaa tarjouksesta valmiiksi. Tai yhdistelmät pelkästään?
Myöhään vastaus, mutta me ostettiin rattaat jo syksyllä ennen kkm, ja säilytetään niitä toistaiseksi!Jos on suunnitelmissa ja ei kaada omaa taloutta niin osta vaan! Säilytystila on usein se mikä on tiukka :D

Takaisin