Raskaaksi 2019

Onko valkosta vai läpinäkyvää? Ihan ku nyt öklöttäis vähän, mut varmaan joku hormonihomma, joskus enneki ollu negakierrossa.. Tai vatsatauti :nailbiting: tai söin outoa.. en uskalla ainakaan nyt mitään raskautta uskotella! Vaikka ihanaa ois jos plussais:sorry: vasta dpo5 tai 6..

Ainakin tuo, millä alkoi, oli valkoista.

Toivotaan parasta! Mulla oli ehkä kaikkein "oireettomin" tämä kierto... :rolleyes:

Ainakin tuo, millä alkoi, oli valkoista.

Toivotaan parasta! Mulla oli ehkä kaikkein "oireettomin" tämä kierto... :rolleyes:

Joo ei mulkaan oo onneks hirveetä oireiden kirjoa nyt ollu, nää mitä nyt niin ehkä oon kipee tai vaan väsynyt.. :dontknow

Hmmm, että sellainen tiistai. Ei mulle kyllä soittanut kukaan. Täytyy huomenna pistää viestiä, et oliks se lääkäri kipee vai mikä juttu nyt taas. Kiukuspäissäni kyl tavallaan jo päätin, että kun tullaan lomalta, niin varaan vaan suoraan vastaanottoajan, mitäpä nää enää tässä hoitokonkurssissa. Jaksa tätä hemmetin puhelinpelleilyä kun menee monta viikkoa ihan hukkaan.

Vahvistuvia viivoja plussanneille! :)

Toivottavasti perässä tullaan. Ihme kyllä mulla ovistestit tummenee täällä jo kp 10 siihen malliin, että ovis voisi olla muutaman päivän päästä. Mun kierto on huidellut normaalisti siellä neljänkymmenen päivän ali ja yli, joten oviskin on oletetusti tullut silloin varsin myöhäisillä päivillä. Käytössä gelee, greippimehu, ubikinoli ja inositoli + setti vitamiineja. Joku noista nyt toimii, jos ovis todella on jo tuloillaan.

Täällä tämmöistä, uusin eli tämän illan testi yllä:

20191105_195942.jpg

Keskimmäinen siis tämän aamun ja alin eilisillan. Viimeisin on kumminkin vahvin joten ehkä pidän vähän taukoa panikoimisesta. Odotan kyllä vielä että saan plussan CB monitorilla, siinä on herkkyys 50 ja ainakin tänä aamuna oli vielä nega. Sitten olen oikeasti raskaana kun monitorikin sen tunnustaa.

Mä sain kutsun polille 9.12. Onnea on pieni paikkakunta ja lyhyet jonot. Mies on tuolloin työmatkalla, joten menen taas yksin. Jos kierto on taas sen 40 päivää mitä nyt kaksi edellistä kiertoa olleet, tuolloin on kp 7, eli tuskin tullaan tekemään mitään muuta kuin sopimaan mitä tehdään seuraavassa kierrossa. Pärjään siis yksinkin.

Esikoinen on käynyt tässä syksyn ajan puheterapeutin ja psykologin arvioinneissa, tänä perjantaina on koontikeskustelu noiden arviointien pohjalta. Ollaan siis jännän äärellä monessa mielessä :nailbiting:

Täällö edelleen yksi turhautunut. Ja menin vielä ostamaan vahingossa ovulaatiotestejä raskaustestien sijaan :oops: teinpäs sitten sellasen tossa aikani kuluks, kun jostain luin, että herkkä ovistesti voi havaita raskauden ennen ei-niin-herkkää raskaustestiä. Ei siinä mitään, enhän nyt ovisplussaa haekkaan, mutta jösses; onhan tuo selkeesti punasempi "kaveri" kuin aiemmat ovulaation jälkeen testaamani ovistestit, jotka olleet lähes blankoja ovulaation jälkeen. En mää mikään epätoivonen ole :woot::bag:
Päivällä tein pc:n tikkutestin ja siinäkin mielestäni näkyy jotain. Edelleen menkattomus valaa uskoa,mutta samalla muutun vaan malttamattomammaksi. Onneks huomenna käyn taas tekemässä jonkun työkeikan ni saapahan muuta aateltavaa.

Onko muilla kokemuksia tuosta lh:n noususta ennen menkkoja/plussatestiä?

Liitteet

• IMG_20191105_211853.jpg
    IMG_20191105_211853.jpg
    7.5 KB · Katsottu: 215
Kuulostaa kyl niin samalta, kuin mulla! :excited001

Tänään alkoi tulla reilummin valkkaria, oikein kunnolla öljytty kone nyt :laughing001
Mulla alko kans plussan aikoihin ehkä pari päivää ennen kunnolla toi vv. Sitä ennen ihan kuivaa, nyt ei oo kuivaa nähnyt ja inhaa ku koko ajan tulee läpi.. Onneksi tämä päivä mennytkin leväten.

Kauhea miten on huono olo jo nyt, täysin oksettaa suurin osa asioista ja närästää. Harvinaisesti mulla on paino tippunut kyl tosi paljon mut iltasin turvottaa. Kysyin lääkärissä tänään miks paino viikossa tippunut 2kiloa ja sano et voi olla normaalia mut voi myös olla nesteytys etten juo tarpeeksi, mikä on kyl ihan totta. En oo niin isosti kaivannut juomista nyt joten se on outoa aiemmin raskausoireena oli kauhee jano koko ajan. Nyt ei tuu nälkä tai jano. Tai no kun huono olo iskee niin syön ja syön suht paljon mut sais juoda ilmeisesti enemmän kuin 2 litraa päivässä nytte..

Dimou, no on monta jännää asiaa! Saako kysyä minkäikäinen teidän esikoinen on?

Mangustimamma, onhan tuo viiva selvästi vahvistunut! Tsemppiä!!

Mä se vaan jaksan roikkua raskauden mahdollisuudessa vaikka en tosiaan tiedä mitkä on mahikset. Oon nyt ihan tarrautunut siihen mahdolliseen kiinnittymisvuotoon dpo 5/6, kun edellisessä plussakierrossa oli samaa eikä yleensä ole ollut. Mun naama kukkii ihan älyttömästi (tänään viimeksi kosmetologi kauhisteli hormoninäppyjen määrää) ja jotenkin alavatsassa on ihmeellinen, erilainen tunne kuin ennen, en osaa selittää.

Täällö edelleen yksi turhautunut. Ja menin vielä ostamaan vahingossa ovulaatiotestejä raskaustestien sijaan :oops: teinpäs sitten sellasen tossa aikani kuluks, kun jostain luin, että herkkä ovistesti voi havaita raskauden ennen ei-niin-herkkää raskaustestiä. Ei siinä mitään, enhän nyt ovisplussaa haekkaan, mutta jösses; onhan tuo selkeesti punasempi "kaveri" kuin aiemmat ovulaation jälkeen testaamani ovistestit, jotka olleet lähes blankoja ovulaation jälkeen. En mää mikään epätoivonen ole :woot::bag:
Päivällä tein pc:n tikkutestin ja siinäkin mielestäni näkyy jotain. Edelleen menkattomus valaa uskoa,mutta samalla muutun vaan malttamattomammaksi. Onneks huomenna käyn taas tekemässä jonkun työkeikan ni saapahan muuta aateltavaa.

Onko muilla kokemuksia tuosta lh:n noususta ennen menkkoja/plussatestiä?
Hmm mulla tummuu loppukierrossa mut tässä plussa kierrossa ne oli tasavahvaa oviksen jälkeen ja tos yks päivä näytti ihan ovisplussalta.

Toivottavasti siul jää täti tulematta

Tuohon clearbluen sivustolta löytyvään tietoon perustui siis tuo lh-testin tulos ja tulkinta,löytyy tuolta kun skrollaa alemmas jos jotakuta kiinnostaa : https://fi.clearblue.com/kuinka-tulla-raskaaksi/kuukautiskierto-ja-ovulaatio
Ikäänkuin täällä norkoovat kanssakirjoittelijat eivät olis kaikkea netistä löytyvää tietoa imenyt itteensä :D
.. ja oikipolku vielä tähän liitteeks.

Liitteet

• IMG_20191105_220042.jpg
    IMG_20191105_220042.jpg
    26.6 KB · Katsottu: 170
Eikös ovistesti näytä estrogeenin nousun?
Joo, mut siis itte aattelin ton niin, että ton perusteella lh:n pitäs olla matalalla, joten optimistisesti ajattelin, että tuo mun testi reagoikin nimenomaan nousevaan estrogeeniin eikä niinkään lh-pitoisuuteen, jonka kuuluis ton kaavion mukaan olla matala. Osasinko selittä

Muoks: eiku hcg!

Liitteet

• Screenshot_20191105-224228.jpg
    Screenshot_20191105-224228.jpg
    44.3 KB · Katsottu: 161
Muokattu viimeksi:
Joo, mut siis itte aattelin ton niin, että ton perusteella lh:n pitäs olla matalalla, joten optimistisesti ajattelin, että tuo mun testi reagoikin nimenomaan nousevaan estrogeeniin eikä niinkään lh-pitoisuuteen, jonka kuuluis ton kaavion mukaan olla matala. Osasinko selittää :D

Joo :) mulla joskus tummentunu ovistesti ennen menkkoja koska sillonki estrogeeni nousee. Mut sul kyl hyvin punasta, toivotaan et kertoo raskaudesta! Mikä dpo nyt?

Joo :) mulla joskus tummentunu ovistesti ennen menkkoja koska sillonki estrogeeni nousee. Mut sul kyl hyvin punasta, toivotaan et kertoo raskaudesta! Mikä dpo nyt?
Kurkkaa tuo edellisen postauksin muokkaus! Olikin hcg eikä estrogeeni :)

Aika mateleedpo5...

Tänään kävin yksityisellä lapsettumuusklinikalla vähän juttelemassa. Siis tosiaan ne pari kkm nyt takana ja enemmän halusin vain kysellä/jutella ja että ultraa kohdun ja munasarjat. Näki selvästi että ovis oli tapahtunut ja että oikealta puolelta. Ihana nainen ja kuunteli ihanasti❤️ Jäi hyvä fiilis. Otetaan vähän verikokeita ja sit ovat yhteydessä. Nyt määräsi lugesteroneja n.dpo3-> testiin asti ja jatkaa rv7 asti jos raskaustesti näyttää plussaa. Katotaanpa näin:) Ihanasti rauhoittui mieli❤️ Maksoihan se joo, mulla oli sellainen -50% etu käynnistä ja kuitenkin maksettavaa jäi 114e... huh. Ei siis yksityiset käynnit käy omalle lompakolle ainakaan tulevaisuudessa.

Sitten vain plussaa toivomaan. Jotain nippailuja ja vääntelyä on ollut mutta toki voi olla kuvitelmaa... ens viikkoon taidan odotella testien kanssa.

Mikähän mulla sit on tummentanu ovistestiä pitkään ennen ovulaatiota sekä oviksen jälkeen/ennen menkkoja usein :wideyed:

Takaisin