Raskaaksi 2019

Kuin myös! :Heartred

Vaikea kyllä arvailla... Ootko kokeillutkaan viikkonäytöllistä testiä?
En oo e
Kuin myös! :Heartred

Vaikea kyllä arvailla... Ootko kokeillutkaan viikkonäytöllistä testiä?
En oo vielä. Ajattelin oottaa mut mulla on kuitenkin uudet verikokeet ennen gynellä käyntiä kun haluavat varmaan varmistaa että se nousee ja itsekin haluan..

En oo e

En oo vielä. Ajattelin oottaa mut mulla on kuitenkin uudet verikokeet ennen gynellä käyntiä kun haluavat varmaan varmistaa että se nousee ja itsekin haluan..

Joo, ja kyllähän ne viikotkin sieltä ajallaan selviää :dummy::Heartred

En oo e

Mä en ymmärrä miten sä' maltat! Oot kuitenkin yrittäny jo niin kauan, et mä oisin sinuna varmaan ostanu jo kasan viikkonäytöllisiä :grin

on: kp20 ja dpo5. Ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen, eikä minkäänlaista vuotoa.
Kävin toisen koiran kanssa mettälenkillä ennen lasten hakua, kun aurinko paisto niin ihanasti ja välillä on kiva mennä ihan kaksinkin. Koirakin ottaa kontaktia ihan erilailla kun eivät vaan rieku keskenään koko ajan :)
Esikoinen unohti illalla ottaa iltalääkkeensä ja adhd lääke sit valvottikin myöhään yöhön. Vähän ennen puolta yhtä nousin ihmettelemään mitä se kolistelee ja kävin tarkistamassa dosetin :banghead::hilarious: No sit nukahti aika nopsaan kun vihdoin otti lääkkeensä.
Mut itteä meinaa väsyttää ihan kamalasti. Kellahtaiskohan hetkeks vai jatkaisko ompelua. Leikkasin eilen valmistuneen tunikan kaveriks jo legsut tyttärelle aamupäivällä.

Mun on varmaan ihan pakko käydä hakemassa apteekista herkkä testi tai ostaa sysihuono rfsu:n herkkä testi kaupasta ja tehdä huomenna aamulla, jolloin on dpo 9/10 - tai ihan viimeistään keskiviikkona. Nyt vasta huomasin, että mun säärikarvat on tummentuneet ihan hirmuisesti, ihan niinkuin edellisessäkin raskaudessa! Normaalisti ne on niin vaaleat, ettei niitä meinaa erottaa. Pakkohan tässä nyt jotain normaalista poikkeavaa hormonitoimintaa on olla meneillä.

Nyytti, minäkin kävin yksin lenkillä/hölkällä tuolla ihanassa auringonpaisteessa. Piristi mieltä kummasti! Vielä hengitysharjoitus päälle, niin oon ihan zen (siihen asti että haen lapset hoidosta). :angelic:

Onnea Sammie <3

Minä en kestä! Mulla on liki tasavahvat viivat mutta mieheni ei näytä uskovan siltikkään mitä näkee :banghead: :joyful: tänää soitin sitte neuvolaan ja kysyin että varataanko jo nyt aika vai soitanko viikon päästä uuelleen :joyful: nii sano että joo hyvät viivat ollu niin varataan sulle eka uä 26.pv. Ihanaa mutta en kestä, kolme super pitkää viikkoa!! :nailbiting:

Onnea Sammie :Heartred

Minä en kestä! Mulla on liki tasavahvat viivat mutta mieheni ei näytä uskovan siltikkään mitä näkee :banghead: :joyful: tänää soitin sitte neuvolaan ja kysyin että varataanko jo nyt aika vai soitanko viikon päästä uuelleen :joyful: nii sano että joo hyvät viivat ollu niin varataan sulle eka uä 26.pv. Ihanaa mutta en kestä, kolme super pitkää viikkoa!! :nailbiting:

Onnea sinnekin epäuskoisesta miehestä huolimatta! :hilarious: Meilläkin totesi, että on siinä punainen viiva, mut eikö sen pitäisi olla vahvempi... No ei tässä vaiheessa vielä :rolleyes:

Aamun One Stepissa joku muka-viivanpaikka, ei varmaan ees näy kuvassa:

20191104_155515.jpg

Ilman mitään suuri toiveita pissin vielä äsken yhden pc:n menemään ja näytti tältä :nailbiting::

20191104_155228.jpg

Iiiik lisää plussia onnea!!!:wav

Täällä dpo4/5 ja oireetonta. Pari pientä pistosta oikeassa muniksessa. Toivon lämpödippiä jollekin aamulle:hello2

Onnea kaikille plussanneille! :love7:Heartpink

Dpo 4, rinnat arat, ja edelleen kipuiluja vasemmalla alavatsalla, mutta liittynevät ovulaatioon vielä. Kylmäkin on, mutta tuskinpa sekään tällä dpo:lla raskaudesta kertoisi :grin

Kyllä tässä yrityksen jatkuessa alkaa kehoaan kuuntelemaan liiankin tarkoin ja kaikki on olevinaan raskausoireita :woot:

Dpo noin 10, ovis ei jäänyt tässä kierrossa kiinni kun pissin liuskoihin vähän miten sattuu, tarkoitus oli alunperin tjottailla. :wideyed: Livenä on ihan selvästi väriä. Hirmu jännä juttu kyllä, että tuo 25 herkkä PC näyttää selvästi vahvaa viivaa kun aamuinen 10 herkkä One Step.

Mä en ymmärrä miten sä' maltat! Oot kuitenkin yrittäny jo niin kauan, et mä oisin sinuna varmaan ostanu jo kasan viikkonäytöllisiä :grin

on: kp20 ja dpo5. Ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen, eikä minkäänlaista vuotoa.
Kävin toisen koiran kanssa mettälenkillä ennen lasten hakua, kun aurinko paisto niin ihanasti ja välillä on kiva mennä ihan kaksinkin. Koirakin ottaa kontaktia ihan erilailla kun eivät vaan rieku keskenään koko ajan :)
Esikoinen unohti illalla ottaa iltalääkkeensä ja adhd lääke sit valvottikin myöhään yöhön. Vähän ennen puolta yhtä nousin ihmettelemään mitä se kolistelee ja kävin tarkistamassa dosetin :banghead::hilarious: No sit nukahti aika nopsaan kun vihdoin otti lääkkeensä.
Mut itteä meinaa väsyttää ihan kamalasti. Kellahtaiskohan hetkeks vai jatkaisko ompelua. Leikkasin eilen valmistuneen tunikan kaveriks jo legsut tyttärelle aamupäivällä.
Varmaan ku tiedän et oon ainakin nyt ja se ei oikein muutu mihinkään jos mä stressaan. Mut joo, kyl polttelee. Soitin jo neukkariin ja gynelle ja kyselin et onhan varmaan turvallinen toi progelisä yms.. Ja varmaan ostelen sata testiä tässä kunhan aikaa alkaa kulua esim neukkarikäyntien välissä :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Aamun One Stepissa joku muka-viivanpaikka, ei varmaan ees näy kuvassa:

View attachment 83467

Ilman mitään suuri toiveita pissin vielä äsken yhden pc:n menemään ja näytti tältä :nailbiting::

View attachment 83468

Oi Noniin, haamulainenhan se sielläkin:Heartred onnittelut.

Täällä yritän ajatuksen voimalla tuottaa ovulaatiota keskiviikkona tai myöhemmin. Mitenköhän todennäköistä jos nyt on jotain kp25:bag::hilarious: tai että olis edes mitään järkevää, hyvää ovista.... Mut ois vaa nii kiva, jos ois ees häviävä mahdollisuus raskauteen tässä kierrossa. Tuskin on.

Kiitti kaikille onnitteluista! Mä oon jotenkin luullut että nuo herkkyydet olisi toisinpäin, mutta se mielikuva on varmaan tullut negakierroista joissa One Step on näyttänyt hämäävää viivanpaikkaa ja PC selvää negaa. Jäänyt jotenkin se mielikuva, että One Step on hirmu herkkä kun näyttää viivaa silloinkin kun PC ei näytä mitään. :woot:

Takaisin