Raskaaksi 2019

Mulla menossa dpo 7, eilen oli pitkin päivää menkkamaista jomotusta, ja nyt aamusta vielä vähän, mutta enempi vasempaan munasarjaan juili. Jotenkin tuntuu ettei ovulaatio oo päässyt tapahtumaan ja se sieltä sit kipuilee. Nyt ei kyllä enää mihinkään satu. Ja se vähäinen verinen limakin on vihdoin loppunut täysin. Eilen aamusta tuli vielä vähän.
Sellasta kihelmöintiä rinnoissa, ihan kuin kylmiä väreitä pelkästään rinnoissa. Se on erikoinen oire, mut pitäshän täs alkaa jo pms oireetkin ku viikko menkkoihin. Oon ollut tosi tosi väsynyt edelleen, en oo kyllä käynyt otattamassa tulehdusarvoja missään, ku eilen olin jo pirteempi, mut sit nukahdin sit taas illalla telkkaria katsoessa, mikä ei mulle oo normaalia. Toki tää pimeys voi vaikuttaa.

Mulla menossa dpo 7, eilen oli pitkin päivää menkkamaista jomotusta, ja nyt aamusta vielä vähän, mutta enempi vasempaan munasarjaan juili. Jotenkin tuntuu ettei ovulaatio oo päässyt tapahtumaan ja se sieltä sit kipuilee. Nyt ei kyllä enää mihinkään satu. Ja se vähäinen verinen limakin on vihdoin loppunut täysin. Eilen aamusta tuli vielä vähän.
Sellasta kihelmöintiä rinnoissa, ihan kuin kylmiä väreitä pelkästään rinnoissa. Se on erikoinen oire, mut pitäshän täs alkaa jo pms oireetkin ku viikko menkkoihin. Oon ollut tosi tosi väsynyt edelleen, en oo kyllä käynyt otattamassa tulehdusarvoja missään, ku eilen olin jo pirteempi, mut sit nukahdin sit taas illalla telkkaria katsoessa, mikä ei mulle oo normaalia. Toki tää pimeys voi vaikuttaa.

Jos ovulaatiota ei käy niin rakkulasta muodostuu kysta, en tiedä onko aina kivuliaita? Jos rakkula irtoaa niin keltarauhanen alkaa toimia ja kipuilemaan mahdollisesti? Korjatkaa jos olen väärässä. Plussakierrossa, joka oli mahdollisesti tuulimuna, en muista kipuilua. Vasta juuri ennen plussaa kupli mahassa. Eli en nyt tiedä toivoako kipua vai ei. Yleensä on kyllä jotain jomotteluja ollut, nyt ei pahemmin enää oviksen jälkeen.

En minä välttämättä ihan omiani kuvitellut. Mieskin näki viivan, "punaisenharmaan" sellaisen :bag:

Sammie, viivalle vahvistumisia:dance008 mulla ainakin viimeksi one step "mukaherkkä" näytti niin hailukan viivan, ettei oikein viivaksi voinut sanoa. Tein samasta pissasta pc:n ja kappas, alkoi toinen viiva piirtymään.

Saa nähdä menikö mulla ovis ihan ohi lämpöjen perusteella. Ennen ovista 35,9 ja 35,8 (ff:n mukaan ovispäivä) ja eilen aamulla kylläkin oli korkea alkoholista johtuen. Tänään aamulla oli enää 36,3.. tosi pieni ero tuohon ovista ennen olleeseen lämpöön.
Nää lämmöt on kyllä tosi mielenkiintoisia. Tilasin jo paremman kuumemittarinkin:smiley-angelic006

Oliko sulla Sammie nyt vielä jotain poppakonsteja käytössä? Tai VHH?

Oliko sulla Sammie nyt vielä jotain poppakonsteja käytössä? Tai VHH?

No ei mitään, kun "oon ihan luovuttanut" :hilarious: Vhh ei pariin viikkoon, kun sain lääkäristä käskyn syödä viljoja nyt, että nähdään tuleeko oireita ja voidaan tutkia....

Sammie, viivalle vahvistumisia:dance008 mulla ainakin viimeksi one step "mukaherkkä" näytti niin hailukan viivan, ettei oikein viivaksi voinut sanoa. Tein samasta pissasta pc:n ja kappas, alkoi toinen viiva piirtymään.

Saa nähdä menikö mulla ovis ihan ohi lämpöjen perusteella. Ennen ovista 35,9 ja 35,8 (ff:n mukaan ovispäivä) ja eilen aamulla kylläkin oli korkea alkoholista johtuen. Tänään aamulla oli enää 36,3.. tosi pieni ero tuohon ovista ennen olleeseen lämpöön.
Nää lämmöt on kyllä tosi mielenkiintoisia. Tilasin jo paremman kuumemittarinkin:smiley-angelic006

Mä join kans pe ja la ja lämmöt n. 36,60, niinkuin aina oviksen jälkeen. En usko että alkoholi vain nosti sitä :rolleyes:

Sammie oisko sulla mahis saada pc testi?

Kiitos! :happy: Näinköhän tässä joutuu testiostoksille vielä... Toisaalta, jos jaksaisi pari päivää odotella, niin näkyisi tai olisi näkymättä varmemmin.

Nuo lämmöt on tosiaan mielenkiintoisia :happy: Mulla nyt ollut flunssaa ja päivälämpö ollut 37 ja vähän yli. Nyt heräsi ajatus, voisiko ollakin "oire" :bookworm:

Mä join kans pe ja la ja lämmöt n. 36,60, niinkuin aina oviksen jälkeen. En usko että alkoholi vain nosti sitä :rolleyes:

Sammie oisko sulla mahis saada pc testi?

Tuskin tänään, mutta ehkä huomenna :)

Noniin, täällähän on jännittävää:bag:

Mulla ei vieläkään oo ollut ovista, mut nyt ollaan varmaan jo tosi lähelle. En tiiä, oon sanonut näin varmaan kaksi viikkoa jo:hilarious: Tottakai kun jälleennäkeminen olis keskiviikkona, niin saleen mun tuurilla tää ovis pyyhältää ohi alkuviikosta:banghead: Niin mun elämää, joka käänteessä se näyttää mulle keskaria:bag: :finger:

Mut tiistaina uus yritys sen lapsettomuus lähetteen kanssa. Nyt olis sitten paree onnistua edes jokin asia:hilarious:

Testeistä kuvia?

No sen verran paljastui että testi plus verestä. Ainakin hormonia on. Ja yllättävän paljon verrattuna kuinka hento viiva tuli. En oo testannut muilla kuin myöhemmin ajattelin. Sähköisesti nuo asiat ilmoittaa, nyt jännittää tuleva gyne. Tiedettiin siis jo eilen, jotenkin en vain halunnut ilmoittaa teille kun ahdistaa jotenkin.

Nuo lämmöt, mun lämmöt on koko kierron ollu tosi alhaiset ja tosiaan pari päivää ennen testin tekoa ne hyppäsi 36,6 ja 36,8 ja nyt ollaan jo 37. Eli ei ainakaan ole mulla heti oviksen jälkeen noussut eikä dippiä tullut.

Muniskipuja ei oo juuri ollut et miul on kauhean kupliva olo ollu mut ei oo enää mitään jomoi mihinkään suuntaan. Oikea munis tuntuu muttei jomottele tai muuta. Alaselkään koskee mutta ei muutoin oo ny repiny. Ainut uus juttu on kauhean huono olo. Mulla tulee etova olo ennen menkkoja ja ilmeisesti nyt se ihan triplaantui enkä päässyt tästä alusta ilman etovaa oloa.

https://www.thehealthy.com/pregnancy/fertility/ovulation-symptoms/

Täällä mielenkiintoista tietoa. Alempana linkki raskausoireisiin. Tällasta taas teen kun ei oo muuta tekemistä :hilarious: oli myös tiputtelusta juttua.

Tsemppiä Jesbe ja tarrasukkia!
Kiitos. Tämä olikin jännä kierto ja ihan oireet kyl eroaa tyystin muista oireista mitä ollut aiemmin. Nyt tuntuu et voisiko tällä kertaa pliis kaikki mennä hyvin. Nyt on vain kylmä koko ajan. Uskon että lämmöt jotenkin liittyy tohon ku joka kierto muulloin mun lämmöt olleet liki 37,3 aina heti oviksen jälkeen ja nyt niin alhaalla ja vasta nyt nousi. Mietin et onkohan se joku oire toi päinvastaisuus. Pitää tsekata toi linkki, kiitti :)

Jos ovulaatiota ei käy niin rakkulasta muodostuu kysta, en tiedä onko aina kivuliaita? Jos rakkula irtoaa niin keltarauhanen alkaa toimia ja kipuilemaan mahdollisesti? Korjatkaa jos olen väärässä. Plussakierrossa, joka oli mahdollisesti tuulimuna, en muista kipuilua. Vasta juuri ennen plussaa kupli mahassa. Eli en nyt tiedä toivoako kipua vai ei. Yleensä on kyllä jotain jomotteluja ollut, nyt ei pahemmin enää oviksen jälkeen.

Joo, keltarauhanen sielä ilmeisesti vois kipuilla ja mulla monesti rupee jomottelee/juilimaan ennen menkkoja munasarja/-sarjat, mutta tää on nyt jostain syystä jotenkin erilaista, tai sit mä vaan aattelen sen oudon välivuodon takia että ois joku kysta tms. :D mulla ku ei normaalisti oo ovulaation jälkeen veristä vuotoa, nii oli outoa. Vaikka ei ollu mitään varsinaista vuotoakaan ku välillä tuli, mutta silti :D
Ite en oo tammikuun plussasta merkannut kalenteriin ylös muuta kipua, kuin nivuskivun, nii en muista yhtään onko sillon juilinut kuinka :D sillon pistin vaan huvin vuoksi eri pms oireita ylös, mutta en nii kauhean tarkasti. Sen muistan että sillo loppukierrossa selässä kuumotti ja poskia kuumotti, muuten oli ihan sairaan kylmä koko ajan.

Jännä ku sitä ei enää jotenki ees osaa odottaa et se plussaa tulis. Kesällä oli sellanen olo monestikin että jes, nyt tuntuu siltä et tärppäs. Nyt on vaan jotenkin neutraali olo. Niinku viime kuussakin oli tosi rauhallinen olo.

Tarrasukkia Jesbelle! Eipä tarvi enää testin viivoja arpoa. :happy:

Mulla tuntuu oireet kadonneen, vaikka eilen olin vielä niin varma että raskaana ollaan. Tissit on vähän arat mutta ei juuri väsytä eikä kipuilua ole enää ollut.

Noh, ensi kierrossa sitten!

Kiitos kaikille <3

Jotenkin epäuskoinen olo mutta kauhean optimistinen et nyt sujuu hyvin kun seuraavat tarkemmin.

TiinaO.o kyl mullaki hävisi tissikipu välillä ja välillä ihan repii tissei mut ootin isompia oireita.

Niin ja nivuskipu ja pari vihlontaa oon laitellu ylös mut eniten on vain onnellinen fiilis nyt. Toki mua mietityttää kauheasti nyt että kun odotin et plussaisin vasta myöhemmin tällä tjot-meiningillä niin pakosta mietityttää et ennen varsinaista vuosipäivää on laskettu aika. Mutta, aikuisia ihmisiä ja tunnettu pidempään niin en niin kauheasti mieti mitä muut ajattelee mut joskus käy mielen päällä et mitähän muut miettii tms

@Jesbe saako spämmätä mielenkiinnosta ja kysyä paljo hcg oli ”tolla viivalla”?
Saat. 68. En ihan ymmärrä miksei mun pissaan tuu. Vastaisi periaatteessa viikkoja oletettuja. Eli siks ihmettelen et miten niin korkea verilukema verrattaen ettei herkkään testiin ton "kummempaa" viivaa saa. Selitys on kai se ettei se vaan tuu pissaan mulla niinku normisti. Jännittää vain kauheesti gynekologi et onhan varmuudella tyyppi kyydis ja onhan kaikki hyvin jne jne. Mut luottavaisin mielin kerrankin

Takaisin