Onnittelut Jesbelle

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kiitos, kyllähän se veti ihan ikuiseksi kun saanut vaa pohtia mut hyvä kun kuuntelin mun intuitiota ja lopetin esim sen viinin ja kaikki ja aloin syömään mammavitskuja ja foolihappoa Todennäköisesti kaikki menee hyvin, nyt lääkkeiden alasajo käyntiin ja tosiaan, ihana jännittävä odotus <3Onnea Jesbe! Hyvä, että vihdoin sait selvyyden asiaan. Nyt vaan onnellista odotusaikaa![]()
Onks teil Nyt piinailijat mitään oireita ollu oviksen jälkeen? Mul lähinnä turvotusta. Itkuherkkyyttä, mut ehkä johtunut muista syistä.. Olikohan muuta, en nyt muista![]()
<3Onnea Jesbe!!! Aivan mahtavaa!!
Hyvä merkki tuo et vessassa yöllä. Itsekin kävin. Mut testailen sit usein silleen et jos seuraavaan heräämiseen väh 3h ni testaan vast sit, muuten vaik sillo aamuyöl jos tarkotus testaa. Vaikka oon kyl käyny yöllä vessas vaik en ois raskaana.. En tosin niin usein.
Onks teil Nyt piinailijat mitään oireita ollu oviksen jälkeen? Mul lähinnä turvotusta. Itkuherkkyyttä, mut ehkä johtunut muista syistä.. Olikohan muuta, en nyt muista![]()
Mulla testit negaa tai haamu oli lopulta 6sa tesrisMoikka! 0oon täällä taustalla seuraillut jo pidemmän aikaa, nyt aattelin rohkaistua ja itekin kirjoitella meillä tosiaan yk3 menossa ja nyt kp36oletettu kierto 28-30... Negaa näyttää testit, vaikka oon ihan varma et jotain on tapahtunut
Oireitahan kyllä riittää !
Viikko menee otettiin kaikki mahdolliset hormonikokeetOnnea Jesbe! Koska saat verikokeiden tulokset?
Mulla taas hirvee vuoto kriisi. Yhtäkkiä alkoi töissä vuotaa kamalasti. Runsaat menkat on joo, mut ei ne näin runsaat. Yks vaihtoehto on että nyt irtosi rupi siitä poltosta. Kyllä meinaa ahdistus iskeä että taasko joutuu sairaalaan. Tää ei onneksi ole läheskään samanlaista kun viimeksi et yritän rauhoittua..
Mä nyt listaan vähän mitä mulla oli. Eli alkuun tosi rankat ovis oireet joita luulin sit raskaudeksi.
Mahassa alko nippailut ja valkkaria holvasi venyvää ja maitomaista ja jos sun mitä. Nokka tukossa vaikka oli ihan kuiva. Ikenet vuosi verta ja edelleen arat maistuu rauta suussa.
Väsymys, pms-päänsärky jäi pois. Eli mulla ei ollu migreeniä.nyt yhtään. Lämmöt kohosi ja pysynyt korkealla.
Ummettaa ja turvottaa. Valkkari holvaa ja rinnat arat kainaloista ja alta. Verisuonet pinnassa ja sitte välillä nännien arkuus ihan mahdoton.
Jano!!!!!
Tässä oireet ja haalea viiva mut pieni on sisällä. Öisin se vihlonta oli pahin.
No tutulta kuulostaa oireet!Mulla myös migreenitöntä ollu nyt(yleensä useampi päivä viikossa) valkkaria todellakin riittää, rinnat kosketusarat, vessassa saa ramppaa, myös öisin.. Turvottaa turvottaa.. Kokoajan jano! Väsymystä on ja aivan järjettömiä painajaisia
Ja se jano on ihan sietämätöntä. Ei oo koskaan ollu näin janoNo tutulta kuulostaa oireet!Mulla myös migreenitöntä ollu nyt(yleensä useampi päivä viikossa) valkkaria todellakin riittää, rinnat kosketusarat, vessassa saa ramppaa, myös öisin.. Turvottaa turvottaa.. Kokoajan jano! Väsymystä on ja aivan järjettömiä painajaisia