Raskaaksi 2019

Onnea kassu ja jelei! :Heartred

Toi leposyke on jo korkea. Normi on siinä 60-80. Mulla sykemittari koko ajan käytössä ja leposyke alle 50. Mä kyllä liikun tosi säännöllisesti. Raskaana leposyke sitten pomppaa yli 60.

Täällä ovis + tänään. Ekaa kertaa sain sen nyt bongattua! Vähän oon huolissani, kun kp 20 menossa ja yleensä kierto n. 30 päivää. Mulla jää siis luteaalivaihe vain kymmenen päivän mittaiseksi. Onko muut onnistunu lyhyellä luteaalilla?

Kivaa silti, että tässä kierrossa pääsee jännäämään. Tänään vielä miehen kellistys edessä ja mahdollisesti huomenna, jos vaan jaksaa :grin
No mä olin sit raskaana et ihan tyhjää huolehdin. Tosin laskettu aika on nyt hakusessa

Taas on laitettu rojut torveen. :sign17:sign19 Tässä kierrossa otin käyttöön omenaviinietikan. Otan ruokalusikallisen veteen sekoitettuna aamuisin. Taas piinaillaan seuraavat 2 viikkoa. :cool:
Mä teen tota aina. En tienny että siitä voi olla apua raskauden kannalta

Juu yhdyn edelliseen. Yksi lapsi takana ja nyt nää kierrot on ihan mahdottomia. Kiva hei jos vaihdevuodet, voiks 32 vuotiaalla jo olla? Apua!
En usko et vaihdevuodet, huh se olis kyl karua! Toivottavasti lääkärissä antaa jotain apuja :Heartred

Onneksi laskettu aika tarkentuu sit ultrassa eikä oo vaarallista jos pari viikkoa heittää :Heartred
No joo mutta en mä tajunnu ku kaikki hoki ettei oo tarpeeksi tumma yms mut nyt testi oli kuulemma selvä plus tunnusteli mahaa, ei ultrattu ja juteltiin millon olis se LA ja oikea ajankohta ultralle. Sain neuvoja lääkkeiden suhteen tms
Hyvinhän se meni ja verikokeiden tulokset tulee sit viikon päästä. Huoh, eikä maksanut senttiäkään :)

Onnea! :Heartred Miten ne todensi? Ultra vai verikoe?

Pissatesti joka oli ihan kuulemma selkeä. Ultraa pyysin ei onnistunu mut verikokeen otti ja vastaukset tulee pian. Otettiin jotain muitakin kokeita.

Enimmäkseen puhuttiin miks haluun nyt jo ultraan (heillä ei ole laitetta) ja kerroin kaikki niin meni helpommin. Kyselin sitten oliko se jotenkin haalea viiva niin se sano et älä huoli ihan on plussa. No, nyt on rauhallinen fiilis. Ku tietää et kaikki oireet oli vain raskautta.

Nyt saan sen ultraan ajan ja saadaan tarkempi LA mut joulukuussa kuitenkin huolimatta miten laskee.

Nyt oon kyl ruuan jälkeen niin turvonnu ja syke korkeel.. Mut ehkä ei silti vauvaa!! Katsotaan. Huome gyne, pointtina poistaa kondylooma... Saas nähä uskaltaaks poistaa katsomatta kohtuun, tai en tiedä voisko vielä mitenkää nähä vaik oiski viikko sit hedelmöittyny..?! Ja miks se jäädyttäminen tai laserointi ois vaarallista vaik oiski raskaana.. Sitä liuos-myrkkyä en enää koskaan käytä..

Nyt oon kyl ruuan jälkeen niin turvonnu ja syke korkeel.. Mut ehkä ei silti vauvaa!! Katsotaan. Huome gyne, pointtina poistaa kondylooma... Saas nähä uskaltaaks poistaa katsomatta kohtuun, tai en tiedä voisko vielä mitenkää nähä vaik oiski viikko sit hedelmöittyny..?! Ja miks se jäädyttäminen tai laserointi ois vaarallista vaik oiski raskaana.. Sitä liuos-myrkkyä en enää koskaan käytä..
Näkyy ultralla vain että ovis on tapahtunut mutta ei vaikka ois just alkio kiinnittynyt mun mielestä

Oviksen näkee ei näy jos niin aikaisessa vaiheessa

Takaisin