Raskaaksi 2019

Tervetuloa kaikki uudet kirjoittelee!

Onnea tuhannesti plussista :Heartred

Oon pysyny poissa, on ollu rankkaa ja noloa tehdä haamuja ja se KU epäily kun oli niin oli vähä vika tikki, onneksi sellaista ei löytynyt. Olen jättäny pois greippimehu ja omenaviinietikkakin unohtunu että foolihapot ja inofolicit vaan ottanu. Vauvakuume on niin suuri että itkettää ja ikäero kasvaa esikoiseen.

Plussatuulia on kevät ja se on todistetusti hedelmällistä aikaa :Heartred

Minä myös mietin tässä ykspäivä, että mitä mahtaa sulle kuulua. :) eikä se ole todellakaan noloa, eihän ne haamut sun vika oo ollu! Mäkin näin niissä silloin kyllä toisen viivan. Tsemppiä!

On kyllä kivaa että täällä kohtalotovereita :) Itselläni on luultavasti dpo 3, nyt pitäisi taas keksiä paljon tekemistä että aika kuluisi nopeasti ja pääsisi testailemaan :)

Onko täällä muut muuten kokeillut vehnänalkioöljyä? Minulla sen aloittaminen aiheutti sen, että viime kuussa ovulaatio tuli viikon myöhässä ja kierron pituus venyi myös viikolla eli oli 34 päivää. Tässä kuussa ovulaatio tuli myös myöhässä eli kp18, eli luultavasti kierto venyy 31 päivään. Muuten minulla on ollut vuosia 27-28 päivää kestävä kierto, joka on joskus harvoin heittänyt päivällä suuntaan tai toiseen. Ovulaatio minulla on normaalisti kp 13-14 :wideyed:

Minä ostin jo aikoja sitten, mutta on niin vaikee muistaa ottaa päivittäin, että nyt vasta tässä kierrossa tullut enemmän rutiiniksi. Mulla oli oletettu ovis tässä kierrossa vasta kp22, ei oo ikinä ollu niin myöhään! Voiskohan tää öljy olla nyt sitä tän takana, kun on useemmin muistanut ottaa!? Onkohan se hyvä vai huono asia, kun kierto pitkittyy? o_O

Onnea kassu ja jelei! :Heartred

Toi leposyke on jo korkea. Normi on siinä 60-80. Mulla sykemittari koko ajan käytössä ja leposyke alle 50. Mä kyllä liikun tosi säännöllisesti. Raskaana leposyke sitten pomppaa yli 60.

Täällä ovis + tänään. Ekaa kertaa sain sen nyt bongattua! Vähän oon huolissani, kun kp 20 menossa ja yleensä kierto n. 30 päivää. Mulla jää siis luteaalivaihe vain kymmenen päivän mittaiseksi. Onko muut onnistunu lyhyellä luteaalilla?

Kivaa silti, että tässä kierrossa pääsee jännäämään. Tänään vielä miehen kellistys edessä ja mahdollisesti huomenna, jos vaan jaksaa :grin

Mulla on lyhyt luteaalivaihe ja ollaan lapsi saatu :) En nyt vaan enää muista miten lyhyt se on..tikuttelin ovista silloin ennen esikoisesta raskaaksi tuloa, mutta eihän mulla oo missään niitä ylhäällä kun jonnekkin paperille olin silloin vuonna 2015 niitä vaan rustannut.

Mut aika lyhyeltä vaikuittais nyttekin kun mulla oli viime kierrossa kp 19 ovisoireita ja kierto jäi 27 päiväiseksi. Pitäis varmaan tikuttaa ovis että sais tietää millon se nyt todellisuudessa on..

Teillä on onneksi jo lapsia, mikä aina hyvä merkki että raskaus on mahdollinen :) Itseäni pelottaa kun ei ole edes yhtään haamun haamua tullut testeihin ikinä :sad001

Niin samaistun tähän! Vaikka matkaa on vasta vähän takana, niin raskaudettomuus pelottaa... Mikäs yk teillä nyt olikaan, Marmani? Meneekö pieleen, kun mielikuva on yk6?

Mulla on lyhyt luteaalivaihe ja ollaan lapsi saatu :) En nyt vaan enää muista miten lyhyt se on..tikuttelin ovista silloin ennen esikoisesta raskaaksi tuloa, mutta eihän mulla oo missään niitä ylhäällä kun jonnekkin paperille olin silloin vuonna 2015 niitä vaan rustannut.

Mut aika lyhyeltä vaikuittais nyttekin kun mulla oli viime kierrossa kp 19 ovisoireita ja kierto jäi 27 päiväiseksi. Pitäis varmaan tikuttaa ovis että sais tietää millon se nyt todellisuudessa on..

Sen takia aloin tikuttamaaan, kun oireita oli aiemminkin ja kuitenkin yk 8 vasta tärppäsi. Nyt tajuan, että tulkitsin oireitani väärin ja ovis vasta n. 4 päivää sen jälkeen, kun mitä aikaisemmin kuvittelin. Jos siis tää kierto ei nyt veny pitkälle.

Minä kyselin. :) täällä toinen seko, dpo7 ja testasin herkällä kaupanpäälis testillä (tietysti) negan. Mutta ei kai se haittaa, musta on ainakin kiva seurata ajoissa milloin muuttuu plussaks, jos muuttuu. Viime raskaudessa mulla dpo9 näytti jo haaleeta viivaa. Tsemppiä!

Mulla suurinpiirtein samat päivät ja toki testasin tänään kanssa. :)

Aika monta himotestaajaa ihan samoissa päivissä :woot:, kiva jännätä yhdessä! :)

Minä ostin jo aikoja sitten, mutta on niin vaikee muistaa ottaa päivittäin, että nyt vasta tässä kierrossa tullut enemmän rutiiniksi. Mulla oli oletettu ovis tässä kierrossa vasta kp22, ei oo ikinä ollu niin myöhään! Voiskohan tää öljy olla nyt sitä tän takana, kun on useemmin muistanut ottaa!? Onkohan se hyvä vai huono asia, kun kierto pitkittyy? o_O
Minulla sattumoisin oli myös ovulaatio kp22 viime kierrossa! Uskon että johtui tuosta vehnänalkioöljystä. En osaa sanoa onko huono juttu, aion jatkaa vielä kokeilua jonkin aikaa, sen verran muutoksia tapahtunut tuon aloittamisen myötä :)

Niin samaistun tähän! Vaikka matkaa on vasta vähän takana, niin raskaudettomuus pelottaa... Mikäs yk teillä nyt olikaan, Marmani? Meneekö pieleen, kun mielikuva on yk6?
Meillä on nyt yk10 menossa ja tänään dpo4 :grin Kyllä tässä välillä meinaa toivo loppua, olen muutenkin niin malttamaton ihminen ja vauvakuume ollut monta vuotta jo ennen kuin alettiin yrittämään :rolleyes:

Minä myös mietin tässä ykspäivä, että mitä mahtaa sulle kuulua. :) eikä se ole todellakaan noloa, eihän ne haamut sun vika oo ollu! Mäkin näin niissä silloin kyllä toisen viivan. Tsemppiä!
Kyllä ne lääkärissä katto sen verran pitkään mua että hävetti. Kun testi keskiviikkona vaalee plus ja perjantaina nega ja siellä mä olin silti päivystyksessä kipuineni. Ja lääkäri sanoi ei merkkejä kohdunulkoisesta mutta ei kyllä raskaudesta ollenkaan ku hcg alle1.2.kiitos tsempeistä tää ketju on kyl oikeesti paras <3

Ei mulle kuulu muuta, ovista saa ootella kai taas 2-3viikkoa vielä.

Jesbelle tsemppiä tähän päivään <3

Vaikka lapsia on jo, voi silti kärsiä lapsettomuudesta. Joo, voi tulla raskaaksi todistetusti mutta voi olla että seuraavaa lasta ei saakaan ilman hoitoja vaikka eka olisi tullut luomusti :(

Toivottavasti kaikki täällä saavat oman nyytin tilanteesta huolimatta <3

Juu yhdyn edelliseen. Yksi lapsi takana ja nyt nää kierrot on ihan mahdottomia. Kiva hei jos vaihdevuodet, voiks 32 vuotiaalla jo olla? Apua!

Juu yhdyn edelliseen. Yksi lapsi takana ja nyt nää kierrot on ihan mahdottomia. Kiva hei jos vaihdevuodet, voiks 32-vuotiaalla jo olla? Apua!
Eikö vaihdevuosien ajankohta ole perinnöllistä? Jos äidilläsi ei ole ollut aikaiset vaihdevuodet niin tuskin olisi sinullakaan. :)

Mul on kans dpo10-11. Viel en oo testannu. Aamulla piti testata mut jouduin käydä yöllä vessas ku oli ihan hirvee vessahätä. Jos vaikka huomena aamulla sais testattua

Hyvä merkki tuo et vessassa yöllä. Itsekin kävin. Mut testailen sit usein silleen et jos seuraavaan heräämiseen väh 3h ni testaan vast sit, muuten vaik sillo aamuyöl jos tarkotus testaa. Vaikka oon kyl käyny yöllä vessas vaik en ois raskaana.. En tosin niin usein.

Onks teil Nyt piinailijat mitään oireita ollu oviksen jälkeen? Mul lähinnä turvotusta. Itkuherkkyyttä, mut ehkä johtunut muista syistä.. Olikohan muuta, en nyt muista :hilarious:

Eikö vaihdevuosien ajankohta ole perinnöllistä? Jos äidilläsi ei ole ollut aikaiset vaihdevuodet niin tuskin olisi sinullakaan. :)

Ei oo kyl onneks sukurasitetta moiseen. Lähes kaikki muu pitäis olls suht ratkottavissa, syöpäkin tiettyyn pisteeseen saakka, mut vaihdevuodet olis kyllä karu piste lapsihaaveille...

Onhan se kotona vaikee saada kunnolla leposyke, tai aina voi vähän jännittää tai ei oo tarpeeks levänny. Mut "hyvä" on semmonen 50-70. Mulla 60-80 usein :D mut kerran terkkaris mittas ihan niil tarroilla rinnasta ku makoilin närästyskipujen takia niin oli 50 ja kysy urheilenko paljon, en oikeestaan.. Mut voi muutenki olla matala. Ei kyl ikinä oo lähellekää nii matala ku muulloin mitannu. Tuntuu et aika korkee syke usein. Raskaana nous helposti. Nytki tuntuu mut voi olla muistaki syistä..
Mulla oli leposyke nyt 99. Huoh. Kysyin onko se normaalia niin on mut oon hoikka ja on niin hölmö olo ku ähisen ja puhisen ja sit eilen mun maha oli niin turvoksissa et kahvilassa mies ei tuonu mulle jälkiruoka shottii ees

Takaisin