Raskaaksi 2019

Se on kumma miten jotku saa (useimmat) testiin leffaviivat ennen ku menkat myöhässä ja minä ja äitini aikoinaan vasta myöhemmin Nyt pelottaa et on joku hormoni häiriö joka sotkee noi testit... Ei mulla kuitenkaan ikinä oo noin vahvaa viivaa (silmiin) tullut kuin raskaudessa. Sillon meni kesken mut ei viiva tummunut mihinkään suuntaan..toivottavasti se verikoe ja ultra olisi pian

Kassu, onnea<3 ja tarrasukat pienelle:)

Ja Jesbelle tsemppiä, kosks siellä päin on eka neuvola?

Jannn, google pois, sieltä joka vaivaan vastauksena on syöpä. Jos epäilyttää, niin lääkäriin mieluummin:)

Juu pääsiäinen kun ohi niin kävelen suosiolla tk:hon jossa ei löydetty kohtua ja sitte myöhemmin kiven kovaan väittivät ettei ole Pco. No yksityinen näki heti pcon. Ehkä ne ei verikoetta kuitenkaan sössi ihan heti

Oi ihanaa pääsiäistä. Me pörhällettiin Ruotsin puolelle. Niin sairaan hieno ilma, että hiki ollut tänään t-paitasillaan. Ihanaa, kesä tulee:Heartred kylvöpuuhille tästä pitäisi lähteä. Vieläkään ei oo tullut o plussaa, en oo ihan varma, että olisko voinu mennä jo, mut ei jääny tikulle. Teen vielä muutaman päivän varuiksi. Nyt on ollu ekaa kertaa noi sofin liuskat käytössä. Ne anto tos pari päivää sitten jo vahvempaa viivaa (ei plussaa) ja nyt sit taas haaleempaa viivaa, et ota näistä taas sitten selvää:)

Ollut muutenkin ristiriitainen olo tästä kierrosta. Välillä ihan sellainen että tää on se meidän kierto ja sit taas tulee fiilis, et meidän kierto ei tuu ikinä... Mut aurinko lämmittää ja nautitaan pääsiäisestä, lomasta ja toisistamme. Hyvää pääsiäistä arvon naiset ja onnea kylvörintamille:Heartred
Ruotsin puolelle ajoitte? Asutteko lähellä?

Toivottavasti Jesbe sun tilanne selviää pian! Kovin haaleita viivoja jos viikkoja on 6, mutta kukapa meistä tietää jos on olemassa sellasia ihmisiä kenellä ei erity hcg virtsaan.

Mun äitini on 80-luvun lopussa mennyt suoraan neuvolaan. Muistaakseni sanoi ettei juurikaan saanut itse testejä mistään. Vai alkoiko ne vasta yleistymään silloin.

Mä olen testejä tehnyt tämän yrityksen aikana kymmeniä, ellei satoja enkä ole 8v+ aikana ollut raskaana kertaakaan. Pari kertaa olen jonkun viivan ja värikertymä saanut eikä ne mulla koskaan mitään tarkoittanut. "roskishaamuja" tullut kans muutama.

Dpo 9 ja vuotoa selkeesti. Varmaan huomenna kp1. On sellaset mielialanvaihtelut ja tissit kipeet (kuten aina oviksen jälkeen kipeytyy tosi paljon). Eikä siis olisi edes mahdollista olla raskaana. En edes muista koska ollaan viimeksi mitään tehty kun olen vuotanut 5vkoa putkeen.
Neuvolassa mun äiti ne haamunsa sai. Sano ettei itse olisi edes tiennyt onko niissä viivaa jos neuvola täti nii olisi sanonut...

Itse en Pco laisena oo kauheesti haamui saanu ja kierto ennen näitä hoitoja ollu ihan säännölliset . Nyt ärsyttää jos johtuu vaa jostaki pcosta.. Jotenki en usko et oon rv6 et olis ollu ovis niinku ite epäilen et rv5.. Jos oon. Ja kyl mäki haluun selvyyden mut ku menin verikoetta pyytään niin käski hommaa lähetteen

Tosi tylsää et siellä ei oikein noi hommat toimi! Tosin ei taida täältäkään saada vaan pyytämällä hcg-verikokeen vaan tietty vaatii lähetteen..

Voi apua! Luin noita ohjeita mun hoitoihin ja alkoi jännittää, ihan urakalla. Kun se on jo niin lähellä!
Hyvin ne menee, ihanaa ku alkaa vihdoinkin <3

Kiitti! En tiedä oikein mikä jännittää. Ehkä se tunne vaan että on vihdoin mahdollisuus raskauteen!
Punktiokaan ei silleen pelota. Mua on vuoden aikana niin paljon ronkittu jne. Et en usko sen olevan mikään pahin juttu.
Hyvin se menee :)

Päätin et pyhien jälkeen meen julkiselle vaik ne ei mun kohtuu löytänyt mut tuskin ne verikoetta sössii kovin pahasti

On cb testi. Avasin koska oon minä ja ku näin siin jotain niin avasin ja olihan siinä. Sit kuivuttuaan siin on ihan selvät 2 viivaa, ei paljon tarvi silmiä siristellä..

Näkykö avaamattomana samalla tavoin?

Mulla olis nyt noin viikko oviksesta, ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Oon aika varma ettei tärpännyt nytkään.

Muokattu viimeksi:
Tekis mieli Raskauskeijulta alennuksella nyt tilata kasan ovistestejä, mut toivon etten niitä enää tarttis enkä siksi haluaisi... :(

Noni, tänään iltatestissä vahva o-plus:)) homma kotiin ja sit huomenna vielä varmistelut:) sit saakin alkaa jännäilee koska alkaa taas tiputtelut. Toivottavasti ei ainakaan vielä dpo3 niikun viime kierrossa:(

Kiitos, toivotaan parasta. Tänään on tosi luottavainen fiilis:) katotaan miten pitkään tällä fiiliksellä ratsastetaan:)

Tsempit sullekin, pian alkaakin sitten hoidot ja toivottavasti heti eka kierros tuottais kaksi viivaa testiin:) hyvä että pystyt ottamaan rennosti, eikä turhia jännittele:)

Tekis mieli Raskauskeijulta alennuksella nyt tilata kasan ovistestejä, mut toivon etten niitä enää tarttis enkä siksi haluaisi... :sad001

Mul kotona 10 mut tilasin 7 lisää.. Sekä rtestejä.
Ei kai vielä viikko oviksesta mitään tarvi tuntua.. Ainaki mul tuntu vast hmm ehkä dpo10?? Jos ois osannu kuulostella. Mut ehkä pissatti enemmän ja näppylää ja ~dpo 12 kohil mahas nippailua, vai 13. Mutta sehän oliki tm tai km.

Takaisin