Raskaaksi 2019

Meillä on sama hääpäivä!

Jesben testissä näkyy kyllä haalea viiva! Onko toi sellanen clearblue plussa testi?

Dpo 8 ja kyl pian menkat alkaa. Semmoset pms olot kyllä.

On cb testi. Avasin koska oon minä ja ku näin siin jotain niin avasin ja olihan siinä. Sit kuivuttuaan siin on ihan selvät 2 viivaa, ei paljon tarvi silmiä siristellä..

Minä oon tuuliviiri ja adhd vaivaa aina paitsi nyt NewMoon. Piti lisätä tohon ns oirelistaan et väsymys alkaa olla semmonen et klo 20 nukkuun ja ylös vast kello 12. Ja oon jotenki unohtelevainen... Koko ajan unohtuu joku asia eikä mikään pysy päässä

Oi ihanaa pääsiäistä. Me pörhällettiin Ruotsin puolelle. Niin sairaan hieno ilma, että hiki ollut tänään t-paitasillaan. Ihanaa, kesä tulee<3 kylvöpuuhille tästä pitäisi lähteä. Vieläkään ei oo tullut o plussaa, en oo ihan varma, että olisko voinu mennä jo, mut ei jääny tikulle. Teen vielä muutaman päivän varuiksi. Nyt on ollu ekaa kertaa noi sofin liuskat käytössä. Ne anto tos pari päivää sitten jo vahvempaa viivaa (ei plussaa) ja nyt sit taas haaleempaa viivaa, et ota näistä taas sitten selvää:)

Ollut muutenkin ristiriitainen olo tästä kierrosta. Välillä ihan sellainen että tää on se meidän kierto ja sit taas tulee fiilis, et meidän kierto ei tuu ikinä... Mut aurinko lämmittää ja nautitaan pääsiäisestä, lomasta ja toisistamme. Hyvää pääsiäistä arvon naiset ja onnea kylvörintamille<3

Miksikäs sitä hyvää vaihtamaan suotta.
Mulla kyllä muutama ollut ennen tätä nykyistä mut ei oo kyllä aikomus enää vaihtaa. Vaikka ollaankin aika erilaisia. Mä oo semmonen tuulispää ja tuo on itse rauhallisuus.
No oon mä vähän pehmentynyt, varsinkin tämä yritys aika ja pettymykset muuttaa vähän luonnetta ja sitä että kaikki pitäs saada nyt heti.

Mä oon tosi temperamenttinen, mikä on aiheuttanut melki eron pari kertaa. Mies harkitsee ärsyttävyyteen asti. Oon kans pehmentynyt, vaikka edelleenkin tulistun helposti. Meil on ollu aika rankkaa kolmen erityislapsen kanssa, mut on puhallettu yhteen hiileen. Parisuhde meinaa hautautua arjen haasteiden alle. Mut meidän lapset on silti maailman parhaat ja mun appivanhemmat kultaakin kalliimpia :Heartred

Oi ihanaa pääsiäistä. Me pörhällettiin Ruotsin puolelle. Niin sairaan hieno ilma, että hiki ollut tänään t-paitasillaan. Ihanaa, kesä tulee:Heartred kylvöpuuhille tästä pitäisi lähteä. Vieläkään ei oo tullut o plussaa, en oo ihan varma, että olisko voinu mennä jo, mut ei jääny tikulle. Teen vielä muutaman päivän varuiksi. Nyt on ollu ekaa kertaa noi sofin liuskat käytössä. Ne anto tos pari päivää sitten jo vahvempaa viivaa (ei plussaa) ja nyt sit taas haaleempaa viivaa, et ota näistä taas sitten selvää:)

Ollut muutenkin ristiriitainen olo tästä kierrosta. Välillä ihan sellainen että tää on se meidän kierto ja sit taas tulee fiilis, et meidän kierto ei tuu ikinä... Mut aurinko lämmittää ja nautitaan pääsiäisestä, lomasta ja toisistamme. Hyvää pääsiäistä arvon naiset ja onnea kylvörintamille:Heartred

Mul kans just toi joka kierrossa, et kyl tää on meidän kierto ja sit hetken päästä, et ei meillä kuitenkaan ikinä tärppää. Vuoristorataa fiilikset..

Mun piti neljä ja puoli vuotta lämmitellä miestä vauvan yritykseen. Hän aina vastasi, että katsotaan sitten joskus. 2007 syksyllä aloitettiin yritys ja tytär syntyi 11/2008.

Miksikäs sitä hyvää vaihtamaan suotta.
Mulla kyllä muutama ollut ennen tätä nykyistä mut ei oo kyllä aikomus enää vaihtaa. Vaikka ollaankin aika erilaisia. Mä oo semmonen tuulispää ja tuo on itse rauhallisuus.
No oon mä vähän pehmentynyt, varsinkin tämä yritys aika ja pettymykset muuttaa vähän luonnetta ja sitä että kaikki pitäs saada nyt heti.

Tutulta kuulostaa:)) meillä tää ihan sama ja marraskuussa tuli 10 vuotta yhteistä taivalta.

On se vaan harmi, että tämä meidän esikoistytär seuraa mun tempperamentin jäljissä (isänsä kun on itse rauhallisuus).

Tutulta kuulostaa:)) meillä tää ihan sama ja marraskuussa tuli 10 vuotta yhteistä taivalta.

On se vaan harmi, että tämä meidän esikoistytär seuraa mun tempperamentin jäljissä (isänsä kun on itse rauhallisuus).

Meillä esikoinen on rauhallinen, keskimmäisellä ADHD ja nuorin mun temperamentilla varustettu :grin

Mä taas olin ite sillain et pelkäsin kuollakseni lapsien hankintaa. Hyvä etten juossu hippulat vinkuen karkuun, jos tuli jutuiksikin. Mut sitten kun aikaa vaan kului ja kului ja tajusi, että tuo mies kai on tuossa sitten jäädäkseen, niin jossain kohtaa alkoi se kelkka kääntymään itelläkin:)

Pc tänään iltalirusta, oviksesta lukien rv 4+0. :love7

IMG_20190419_214350.jpg

Mie siirryn tuonne plussanneiden puolelle nyt ja kipitän sitten häntä koipien välissä takasin jos niikseen tulee.
Paljon paljon plussatuulia teille kaikille! :Heartbigred

Taas pistävää kipua nännissä..toiv ei rintasyöpää :woot: kiitos google..

Taas pistävää kipua nännissä..toiv ei rintasyöpää :woot: kiitos google..
Mulla on vähän väliä kierrossa. Nyt ollu enempi. Molemmissa. Mut sun keho ei ehkä ole palautunut raskauden jälkeen esim prolaktiini voi olla korkealla...

Mulla on vähän väliä kierrossa. Nyt ollu enempi. Molemmissa. Mut sun keho ei ehkä ole palautunut raskauden jälkeen esim prolaktiini voi olla korkealla...

En muista milloin viimeinen pistos oli..oliko km alkanut vielä..Silloin oli eri rinta. Rinnat ei raskaudessa kerennyt ulkoisesti muuttua mielestäni mitenkään, olivat vain kipeät.. Mutta toivottavasti juu vain jotain hormonaalista :)

En muista milloin viimeinen pistos oli..oliko km alkanut vielä..Silloin oli eri rinta. Rinnat ei raskaudessa kerennyt ulkoisesti muuttua mielestäni mitenkään, olivat vain kipeät.. Mutta toivottavasti juu vain jotain hormonaalista :)
Mulla muuttu tissit heti. Verisuonet nousi pintaan ja vasen nänni tummui.. Sit se meni normiks ja nyt nännit ei enää "pienene" ja verisuonet lisääntyy... Olin menossa uimaan tänään mut noi näkyy niin selvästi rusketuksen alta myös että itkien heitin bikinit kaappiin. Hormonaalista se varmaan on. Mulla km raskaudessa ei muuta ku nännit meni punaiseksi

Takaisin