Raskaaksi 2019

En siis tarkoittanut olla töykee tms:) mikä rv sulla Jesbe olis menoillaan nyt? Jos yhtään ylimääräistä, ni mä ite varmaan kävisin just ultrassa varmistamassa sit ettei oo mikään tuulimuna tms. Missä hcg ei nouse niin korkeaksi

Joo ku tissit on tosi raskaana. Kaikki oireet on ja tässä pitäis periaatteessa olla jo rv6 tyyliin jos ekat olis ollu viivanpaikkoja...
Oottelen verikoetta ja mieluiten ultra.. Ku ei tippaakaan verta, nyt taas kuivempaa (too much information) joten saa nähdä miten käy. Oon laskenut et la olis viimeistään 15.12 ja seki ihan outoo et testit näyttää haamui ja sit nyt tein cb plus testin ei siis digi niin siihen vaan viivanpaikka. Yritän tässä vertailla et näkyykö mun hormonit paremmin illemmasta vai aamusta eli teen.testit siks eri aikaan... Ärsyttää tää espanjan hoitosysteemi välillä. Viiva ko viiva ja Oottele rauhassa

Jesbe, teitkö nyt illasta?

Mulla tulee vähän enempi nyt vuotoa. Dpo 7 et ei olis eka kerta kun alkaa tiputtelu tässä vaiheessa, jos tämä on sitä niin dpo 9 muuttuu kp1. Toinen vaihtoehto on että tämä johtuu siitä suonen poltosta ja nyt sieltä irtoaa se rupi. No olkoot kumpi tahansa. Menkat kuitenkin alkaa kohta.
Joo ja tuli viiva. On se sininen seki eikä viivanpaikka niinku aluks sanoin. Teen aamusta vielä ja sitten luovutan

On raskaana oleva olo ja mun vahvat kynnet ja hiukset ei oo enää... Itketti ku kynsi lohkesi ja hiukset tippuu.. Mut ne on jotenki ilmavammat outoo. Sit mun alavatsa on just sen näköinen kuin alkuraskaudessa ja tää väsymys on ihan järjetön. En saa ladattua kuvaa sinitestistä

Onpas tullut viestejä, täytyy paremmalla aikaa lukea kaikki. Mut täällä on kotiuduttu
Tallinnasta ja olihan pitkä reissu.

Kohta olis lähtö ep:lle pääsiäisen viettoon. Tänään koristellaan oksia mun vanhemmilla ja
illalla sitten miehen kotiin pariksi yöksi ja huomenna kiikutetaan lapsia autolla virpo-
massa, kun etäisyydet hieman pitkät noiden kävellä :grin

Mä sain menkat reissun aikana ohi ja mies täällä jo olikin selkeästi innokas, vaikka
oikea käsi nyt siis kipsattu ja kantositeessä. Hän oli päättänyt, ettei se häiritse ja
neuvokkaana keksi asennot, vaikka olihan se vähän koomista, kun hän ähisi ja
puhisi vähän väliä :hilarious: Mut ei se mitään, oli mukavaa, vaikkei noilla siemenillä nyt
tärppiä tulekaan.

Niin ja leirikoulusta vielä. Oli oikeesti mahtava reissu. Näin oppilaista ihan uusia
puolia samoin kuin he meistä opettajista. Ja nautin, kun sain taukoa omista lapsista
ja vahtia vähän isompia tällä kertaa. Erikoisin kohde oli kyllä ampumarata, mutta
sielläkin oppilaat olivat todella kiltisti ja kaikille jäi hyvä fiilis. Etukäteenhän oppilaat
olivat sitä mieltä, että voi kökkö, kahden tädin kanssako meidän pitää lähteä, kun
luokanvalvojakin on täti :grin, mutta ei se tainnut kuitenkaan yhtään haitata. Me ei
nipotettu turhasta, että teinit saivat olla vapaasti muulloin paitsi, kun oli sovittu
jotakin.

Kuulin muuten eilen, että kollega raskaana. Huoh, koskakohan se olisi meidän
ryhmäläisten vuoro :confused::woot:

Sähköpostiin tuli tälläinen

Liitteet

• EB5F7E4B-6CD7-4F53-A0CE-66EA9640D124.jpeg
    EB5F7E4B-6CD7-4F53-A0CE-66EA9640D124.jpeg
    26 KB · Katsottu: 255
En kunnolla saa noita sinisii mun kameralla mut silmiin ihan selvä viiva. Harmi et koko ajan haalee mut joo. Oireet ja testit.

Onpas tullut viestejä, täytyy paremmalla aikaa lukea kaikki. Mut täällä on kotiuduttu
Tallinnasta ja olihan pitkä reissu.

Kohta olis lähtö ep:lle pääsiäisen viettoon. Tänään koristellaan oksia mun vanhemmilla ja
illalla sitten miehen kotiin pariksi yöksi ja huomenna kiikutetaan lapsia autolla virpo-
massa, kun etäisyydet hieman pitkät noiden kävellä :grin

Mä sain menkat reissun aikana ohi ja mies täällä jo olikin selkeästi innokas, vaikka
oikea käsi nyt siis kipsattu ja kantositeessä. Hän oli päättänyt, ettei se häiritse ja
neuvokkaana keksi asennot, vaikka olihan se vähän koomista, kun hän ähisi ja
puhisi vähän väliä :hilarious: Mut ei se mitään, oli mukavaa, vaikkei noilla siemenillä nyt
tärppiä tulekaan.

Niin ja leirikoulusta vielä. Oli oikeesti mahtava reissu. Näin oppilaista ihan uusia
puolia samoin kuin he meistä opettajista. Ja nautin, kun sain taukoa omista lapsista
ja vahtia vähän isompia tällä kertaa. Erikoisin kohde oli kyllä ampumarata, mutta
sielläkin oppilaat olivat todella kiltisti ja kaikille jäi hyvä fiilis. Etukäteenhän oppilaat
olivat sitä mieltä, että voi kökkö, kahden tädin kanssako meidän pitää lähteä, kun
luokanvalvojakin on täti :grin, mutta ei se tainnut kuitenkaan yhtään haitata. Me ei
nipotettu turhasta, että teinit saivat olla vapaasti muulloin paitsi, kun oli sovittu
jotakin.

Kuulin muuten eilen, että kollega raskaana. Huoh, koskakohan se olisi meidän
ryhmäläisten vuoro :confused::woot:
Mä nyt toivon että noi viivat ei oo mun kohdallani harhaanjohtavii

Omalla kohdalla tuo viivojen luku on sen verran rasittavaa niin ostan aina digin ni saa selkeen vastauksen :bookworm: nimimerkillä varmaan kohta 10 tehnyt ja vieläkin pelottaa ja mietityttää :hilarious:

Omalla kohdalla tuo viivojen luku on sen verran rasittavaa niin ostan aina digin ni saa selkeen vastauksen :bookworm: nimimerkillä varmaan kohta 10 tehnyt ja vieläkin pelottaa ja mietityttää :hilarious:
Mul on digi sinä error. En tiedä miksi mutta jostain syystä. Mun viivat kaikki ollu haaleita, toi on tummin tähän asti. Ja jokaiseen on toinen viiva tullut. Ja sininen tai punainen et nyt vaan oottelen neuvolaa

Jesben tilanne on aika jännittävä. Pidän minäkin peukkuja täällä.:hello2

Tilasin aikaisemmin nuukuuksissani Kiinasta jotain kummia liuskaraskaustestejä puoli-ilmaiseksi, että saa rauhassa testailla just niin paljon kun huvittaa. Odotukset ei olleet kovin korkealla. Tänään testasin, että millehän se blanco siinä näyttää dpo5. No ihan törkeän viivanpaikan teki. Tavallaan kuitenkin tykkäänkin noista, kun nyt saan viikon tässä fiilistellä ja olla muka ehkä (vale)raskaana. Oonkohan vähän outo.:laughing025

Jesben tilanne on aika jännittävä. Pidän minäkin peukkuja täällä.:hello2

Tilasin aikaisemmin nuukuuksissani Kiinasta jotain kummia liuskaraskaustestejä puoli-ilmaiseksi, että saa rauhassa testailla just niin paljon kun huvittaa. Odotukset ei olleet kovin korkealla. Tänään testasin, että millehän se blanco siinä näyttää dpo5. No ihan törkeän viivanpaikan teki. Tavallaan kuitenkin tykkäänkin noista, kun nyt saan viikon tässä fiilistellä ja olla muka ehkä (vale)raskaana. Oonkohan vähän outo.:laughing025
Oon tosiaan nyt 3 viikkoo tehny ja kunnon viiva mut haamu tullu 6 eri testiin ja sekä puna että sinisii. Mun äidin raskaudet näkyi neuvolassa vasta rv12 ja rv10

Kyllä jesbe näkyy toinenkin viiva! :)

Kiinan halppis testeihin en kauheesti luottais, mutta saahan suomestakin aika halvalla testejä, ainakin marketista pc on muistaakseni 2.15€ paketti ja siin on kaks liuskaa. Tsemppiä, toiv. On oikee plussa kosmoskukka! :)

Kyl se nyt kuivuneena on ihan selvä tapaus. On jaksanut tehdä sen miljoona testiä ja mulla jostakin syystä noi siniset ei näy kameraan kunnolla.. Mut kuitenkin sen verta hyvin et nyt näkyy.

Voi ku ne ei nyt neuvolassa sano et tuulimuna tms. No ei oo tätiä näkynyt ja maha alkanut turvota eri tavalla.. Ei enää niinku olis pierua pidättänyt vaan sillee eri lailla.. Ja rinnat on arat niin että nännit on kipeet ja liivien pito sattuu. Vihloo ku pitäis suolen toimia niin alavatsaa. Melko raskaus oireita on mut peukut pystyssä et on vaan joku vika mun pissassa

Oon tosiaan nyt 3 viikkoo tehny ja kunnon viiva mut haamu tullu 6 eri testiin ja sekä puna että sinisii. Mun äidin raskaudet näkyi neuvolassa vasta rv12 ja rv10
Joo, paljon tänne tulee viestejä ja aina tipun kärryiltä, kun olen pois. Sen silti huomannut, että sulla kestänyt pitempään haamuilua. Kunpa kohta jo saisit sen vahvan viivan.:)

Voihan se olla, että tuollaiset taipumukset periytyvät äidiltä tyttärille. Siksi olenkin äidiltä kysellyt kaiken mahdollisen. On mullakin jotain mennyt samoin, kuin äidillä. Synnytykset ovat olleet nopeita ja kipu tuntunut selän puolella. (Siskolla sitten taas kipu vain mahan puolella, mutta 2-3h synnytyksiä hänelläkin)
Sitten taas äidillä ollut pitkät kk ja mulla 2-3pv. Äidillä kovat kk-kivut, mulla ei yhtään. Mulla kovat oviskivut, äidillä ei yhtään. Onkohan muut tehneet tällaista tutkimustyötä mikä olisi ”perinnöllistä”?

Nuppunen, taisi olla tosiaan joku mielenhäiriö, kun niitä tilasin. Masennus, kun pelkäsin niitä esivaihdevuosia ja menetin kai toivoni, niin ei huvittanut kaupasta olla koko ajan ostelemassa.

Pitkälle tuntuu muuten taas viikko testaamiseen. Pe-Ma välillä mulla kai olisi menkat alkamassa, kun ei näistä nykykierroista voi olla varmempi. Onko muita samoihin aikoihin testaamassa?:rolleyes:

Takaisin