Raskaaksi 2019

Voisko plussa olla tulossa?

No niinpä. Vähän tuntuu siltä, että vois olla tulossa. Mut mulla ei siis muita oireita kuin
vihlaisee alavatsassa aika ajoin ja sit se eilinen ripuli. Niin ja menkkamaiset kivut oli
vielä eilen, samoin pahoinvoinnin aaltoja. Tänään ei kumpaakaan, ainoastaan vihlontaa
ihan paikalla ollessani ja sit sellainen paineen ja venymisen tunne sisäpuolella. Mut
mä taas varmaan vaan kuvittelen kaiken, kuten aiemminkin...

Edit: eilen joogassa ei paljon mikään asento tuntunut hyvältä olla, vaikka aiemmin
olen nauttinut venytyksistä.

Koska teet testin?

No mä tein testit 7.4, 9.4, 10.4 ja 11.4. Kaikki negaa, ei edes haamua, vaikka herkät
testit kyseessä. Mull on vielä Clearbluen yks herkkä, Sofin testejä sekä nyt kaksi
pc:tä, jotka nappasin Tokmannilta äsken mukaani. Odottelen huomiseen, ettei mun
tarvi tuhlata sitä yhtä herkkää vaan voisin testata Sofilla tai pc:llä huomenna.

Voin olla väärässä, mut on ollut vähän sellainen olo, ettei menkkoja tule. En osaa
selittää sitä. Mies on toiveikas, vaikka olisihan se nyt aikamoista, että just siitä yhdestä
sekstailusta olisi raskaaksi tullut o_O

No mä tein testit 7.4, 9.4, 10.4 ja 11.4. Kaikki negaa, ei edes haamua, vaikka herkät
testit kyseessä. Mull on vielä Clearbluen yks herkkä, Sofin testejä sekä nyt kaksi
pc:tä, jotka nappasin Tokmannilta äsken mukaani. Odottelen huomiseen, ettei mun
tarvi tuhlata sitä yhtä herkkää vaan voisin testata Sofilla tai pc:llä huomenna.

Voin olla väärässä, mut on ollut vähän sellainen olo, ettei menkkoja tule. En osaa
selittää sitä. Mies on toiveikas, vaikka olisihan se nyt aikamoista, että just siitä yhdestä
sekstailusta olisi raskaaksi tullut o_O

Mulla on sekavat tunteet. Tuolla plussa vau ei puolella tuomittiin negaksi noi mun viivat, täällä tuumattiin et liian lähekkäin mikä on outoa koska miksi ihmeessä siihen tulisi toinen pysyvä viiva väärään paikkaan??

Mulla oli mun pepputreenin alussa kamalat kivut ja edelleen vihloo ja nippailee. Tissit kipeytyi myöhemmin ja väsymys iski sitte vikana. Ei oo semmonen olo mulla et menkat tulis myöskään mikä on outoa. Ja toi testi minkä tein niin siinä on pysyvät kaks viivaa ja toinen on haalea mut tiedän monia jotka ei ole sen kummempaa saanut ja ne haamut on nyt jotaki parivuotiaita

No mä ajattelin, Jesbe, että kyl se viiva on oikeessa paikassa ja uskon, että olisit raskaana.
Ainakin, kun kuulostelee noita sun oireita. Ja on kuitenkin niitä haaleita viivoja sun
testeihin tullut. Mulla ei oo minkäänlaista viivaa tullut mihinkään testiin ja kuitenkin
aattelen, että saattaisi olla tärppi käynyt.

:Heartbigred kiitos teille. Teen sunnuntaina vielä testin, että oon varma ettei se enää tummene, niin uskaltaa sitten lomalla ottaa pari drinkkiä. Oli tänään kuitenki tummempi ku se viimeisin haamuviiva ja sen jälkeen tein sen digin, mistä ei voinu päätellä mitään hormoneiden määristä.. Vaikka aika selkeä tää on, niin haluan olla varma

Mä oon kans rautakuurilla ja ostin foolihapon lisäksi vehnänalkioöljyä. Ihan hyvin mä sen alas saan
aamuisin, että eiköhän se sullakin mene :grin
Juuri maistoin, meneehän tuo vaan viipyilee suussa maku ja öljyinen koostumus melko kauan :wideyed:, vaan ei tuo teelusikallinen per päivä paha ole :)

Mulla kans tota vehnänalkioöljyä ja alkuun se ei maistunut niin pahalle, mutta nyt kyllä tökkii se maku. Oon sit koittanu sekottaa välillä ruokaan, mutta se saa maistuun ruuanki tunkkaselta. :wtf:

Tilasin muuten raskauskeijulta läjän niitten omia ovis- ja raskaustestejä. Kellään kokemuksia niistä, kuinka toimii?

Otan osaa Tindell :(

Jesbe, muistanko oikein, että sulla ois pcos? Se kai voi aiheuttaa herkästi vääriä positiivisia raskaustesteihin ja kierrot saattaa heittää ihan häränpyllyä. Ja koska hormoneista on kyse, niin kroppa oireilee, kun ei toimi totutulla tavalla. Toivon, että sun plussalta vaikuttava testi on ihan oikea plussa ja oireet sen mukaisia, mutta tuota pcos-asiaa itse jäin miettimään.

Tilasin muuten raskauskeijulta läjän niitten omia ovis- ja raskaustestejä. Kellään kokemuksia niistä, kuinka toimii?

Onko onestepejä, on toimineet ainakin mulla. Ovis bongattu ja r-testit ovat olleet puhtaita negoja. En tosin oo ikinä saanut millään testillä turhia haamuja, aina pelkkää negaa vaan.

Nyt tilasin kotitestistä sofin liuskoja, et saa kattoo millasia ne sitten on:)

Onko onestepejä, on toimineet ainakin mulla. Ovis bongattu ja r-testit ovat olleet puhtaita negoja. En tosin oo ikinä saanut millään testillä turhia haamuja, aina pelkkää negaa vaan.

Tein tilauksen tänään, niin en tiedä onko ne onesteppejä, kun ei siellä sivuilla lukenut.
Siellä oli siis myynnissä myös näitä rfsu, pc ja yms. muita merkkitestejäkin, mutta päädyin kuitenkin tilaamaan niitä mitä sai ison setin tarjouksella. Ovulaatio testit oli herkkiä 20mlU ja raskaustestit normaali herkkyydellä 25mlU.

Mä oon kotitestistä tilannu just Sofin liuskoja sekä ovikseen että r -testejä. Mielestäni ovat
ihan ok, vaikka raskaustesteistä on aina vain negaa tullutkin. Katotaan nyt, plussaanko,
niin saan Sofinkin testattua samalla.

No mä ajattelin, Jesbe, että kyl se viiva on oikeessa paikassa ja uskon, että olisit raskaana.
Ainakin, kun kuulostelee noita sun oireita. Ja on kuitenkin niitä haaleita viivoja sun
testeihin tullut. Mulla ei oo minkäänlaista viivaa tullut mihinkään testiin ja kuitenkin
aattelen, että saattaisi olla tärppi käynyt.
Niinpä. Silmiin toi on paljon selvempi ku kuvissa tietenkin. Mut esim toi et täti on pois ja testi on luokiteltava haamuksi ku siin toinen punainen viiva on. Hain punatestin ja ton koska ton testin virhemarginaali on tosi pieni kuulemma. Ja se ei reagoi kuin hcg hormoniin. Kaverin kanssa katsottiin testiä ja se oli ihan innoissaan ja mä ihan shokissa. Olin vaan et okei kyllä mä tiesin mut nyt se alkaa näkyy testis jo. Uskon että ku teen viikolla uuden niin se sitte näyttää vahvempaa tai ainakin siihen tulee toinen viiva. Ei ole epäilystä mulla enää ja on nuo sinunki oireet kyl ihan tosi lupaavat...

Ja jotenki vaan tuntui et ihmiset otti sen mun ns plussan huonosti ku oon niin pitkään haamuja saanu.... Mut toi ei oo herkkä testi. Nyt vain kiinnostaa oonko sit rv 4 plus vai rv 6.. Veikkaan että ovis oli kp24 paikkeilla

Takaisin