Raskaaksi 2019

Täällä melko oudot olotilat, vielä ei menkkoja oo kuulunu. Oireet vois kertoa että jotain on mutta pari päivää sitten testi oli negatiivinen.. Onneks on neuvola varattu 25pv ni pääsee selvittelemään omia ajatuksia sinne ja verikokeisiin jos niistä selviäis jotain jo :confused:

Voisin sanoa ihan samoin olotiloista ja testeistä. Outo fiilis, mut testit negaa. Mullahan ei oo kokemusta ennen menkkoja raskaustestin tekemisestä, kun oon aina tehnyt vasta sitten, kun on ollut myöhässä. Ehkä mä taas vaan kuvittelen nämä
olotilat...

Jesbe, lupaavalta kuulostaa. Toivottavasti pääset siihen verikokeeseen pian niin pääset piinasta. :)

ON. Dpo6. Väsymys vaivaa. Kohdunseudulla tuntemuksia ja tissit vähän tuikkii. Ja äsken jäi vessapaperiin valkovuotoklimpin lisäksi jotain ruskeaa.
Keskenmenneessä raskaudessa miulla oli hailakka mutta selkeä kiinnittymistiputtelu parina päivänä. Hitto että tipun korkeelta jos tää kierto päättyy menkkoihin.. Maanantai (dpo10) tule jo!

Mulla on ollut nyt pitkään noita haamui mut kuitenki viikkoja pitkän kierron mukaan 4+5/ rv 5... Jotenki mun pissa on hormoniton. Mietin vaan lääkkeiden kannalta et jos onki pidemmällä eikä oo vaan näkynyt testeihin asti niin sitte oon syönyt lääkettä joka voi olla vaarallinen...

Punaviini juonti loppu tässä talossa kun mies heitti pullon roskiin ku testin näki. Se on selvä silmään nyt jo roskissa tosin ku ei niitä kannata katsoa testi ajan jälkeen. Sen verran katsoin et se viiva näkyy myös takapuolelta eli on ihan viiva. Pian ku sais selville niin olis hyvä

Voisin sanoa ihan samoin olotiloista ja testeistä. Outo fiilis, mut testit negaa. Mullahan ei oo kokemusta ennen menkkoja raskaustestin tekemisestä, kun oon aina tehnyt vasta sitten, kun on ollut myöhässä. Ehkä mä taas vaan kuvittelen nämä
olotilat...
Mulla menkat myöhässä ja haamuja vain. Mut olo on kyllä semmonen ettei ne menkat taida tulla et ehkä se nyytti nyt tulisi joulun ihmeenä

Jesbe, lupaavalta kuulostaa. Toivottavasti pääset siihen verikokeeseen pian niin pääset piinasta. :)

ON. Dpo6. Väsymys vaivaa. Kohdunseudulla tuntemuksia ja tissit vähän tuikkii. Ja äsken jäi vessapaperiin valkovuotoklimpin lisäksi jotain ruskeaa.
Keskenmenneessä raskaudessa miulla oli hailakka mutta selkeä kiinnittymistiputtelu parina päivänä. Hitto että tipun korkeelta jos tää kierto päättyy menkkoihin.. Maanantai (dpo10) tule jo!

Mulla ja mun kaverilla myös ollu alus maitomaista valkkaria lorisemalla.. En tiedä onko se yleistä mut hän on raskaana ja sillä tuli valemenkat.. Mut valkkari oli semmosta ku mulla...

Niin joo ja aiemmin olen maininnut janon, nyt se on 100 kertaa pahempi. Koko ajan pitää vähän juoda....

Tänään jo toista päivää toinen vilkkuu ja toinen ei. Jos luottaisin tohon ekaan, vois mennä ihan hukkaan parhaat päivät. :eek: Älkääkä vaan kysykö miks testaan kahdella. Tai siis neljällä (mulla on kaks liuskaa vielä lisäks :smiley-angelic006)

No nyt ei kyllä pitäisi jäädä varmat päivät välistä:)) ja kun tasaiseen harrastaa kylvämistä, niin luulisi satoakin syntyvän<3 tsemppiä siihen. Samaan pyritään:)

Tänään on kp14. En oo ihan varma et onko toi alin plussa vai ei:think005 eilen illalla ollaan kyllä talleteltu ja tänään illal talletellaan lisää jos mies jaksaa töiden jälkeen

Edit. Taitaa se sittenkin olla plussa ku kävin uudestaan sitä katsomassa. Alempi kuva on uudempi

Liitteet

• 20190412_070320.jpg
    20190412_070320.jpg
    45.2 KB · Katsottu: 256
  • 20190412_071820.jpg
    20190412_071820.jpg
    32.2 KB · Katsottu: 257
Muokattu viimeksi:
Tärppionnea täältäkin Wustille :)

Kp 31/29-32. Vatsakipuja on ja turvottaa. Menkkoja ei näy. Kohta
töihin ja illalla täytyy taas seurailla olotilaa. Viikonloppuna
pakkailua leirikoulua varten ja maanantaiaamuna sitten 6.30 bussilla
kohti Hesaa kollegan ja 22 oppilaan kanssa.

Onnea plussanneille :happy:, tsemppiä kaikille!

Kävin juuri ensimmäisessä inseminaatiossa, rakkula oli puhjennut jo, folli oli eilen 18mm. Ennen hoitoultraa tein kotona anemiatestin, joka osoitti ettei arvot ole kohdillaan, teetätettiin ferritiinitesti labrassa ja arvo meni rajoille, lääkärin kanssa päätettiin yksissä tuumin, että aloitan rautakuurin, otin apteekista myös magnesiamaitoa kun tahtoo ummetusta aina tehdä ja luontaistuotekaupasta vehnänalkioöljyä, liekö minkälainen makunautinto :wtf:

Muokattu viimeksi:

Kävin juuri ensimmäisessä inseminaatiossa, rakkula oli puhjennut jo, folli oli eilen 18mm. Ennen hoitoultraa tein kotona anemiatestin, joka osoitti ettei arvot ole kohdillaan, teetätettiin ferritiinitesti labrassa ja arvo meni rajoille, lääkärin kanssa päätettiin yksissä tuumin, että aloitan rautakuurin, otin apteekista myös magmesiamaitoa kun tahtoo ummetusta aina tehdä ja luontaistuotekaupasta vehnänalkioöljyä, liekö minkälainen makunautinto :wtf:
hyvän kokoinen folli.. Multa ei oo ikinä niissä ultrassa löytynyt ku kerran hyvän kokoinen

Tärppionnea täältäkin Wustille :)

Kp 31/29-32. Vatsakipuja on ja turvottaa. Menkkoja ei näy. Kohta
töihin ja illalla täytyy taas seurailla olotilaa. Viikonloppuna
pakkailua leirikoulua varten ja maanantaiaamuna sitten 6.30 bussilla
kohti Hesaa kollegan ja 22 oppilaan kanssa.

Voisko plussa olla tulossa?

:sorry: Katkerien kyynelten jälkeen tulen tänne takaisin. Eilen meni kesken. Heräsin aamulla, tuntui vatsassa joku krampin tyyppinen ja sitten alkoi vuoto ja menkkakivut. Normimenkkoja runsaammat. Ennen sitä oireet alkoi hiipumaan. Mulla oli koko ajan sellainen olo, että en saa olla onnellinen tästä vauvasta ja näin kävi.
Neuvolaan kun soitin niin käskivät tarkkailemaan ja jos tulee pahoja kipuja tai vuoto yltyy niin päivystykseen ja 2 vkon päästä uus testi.
Aamulla oli vielä haalea plussa testissä, näillä viikoilla sen kai pitäis olla selkeämpi, jos ei olis menny kesken (4+6). Tissikipukin katosi eilen ja vatsan turvotus. Itkuhan siinä pääsi, mut onneksi mies on iso tuki ja lohtu.
Nyt otan lomani ihan lomana (huominen töissä vielä), enkä ajattele yhtään mitään vauvajuttuja. Palataan sitten sen jälkeen asiaan.

:sorry: Katkerien kyynelten jälkeen tulen tänne takaisin. Eilen meni kesken. Heräsin aamulla, tuntui vatsassa joku krampin tyyppinen ja sitten alkoi vuoto ja menkkakivut. Normimenkkoja runsaammat. Ennen sitä oireet alkoi hiipumaan. Mulla oli koko ajan sellainen olo, että en saa olla onnellinen tästä vauvasta ja näin kävi.
Neuvolaan kun soitin niin käskivät tarkkailemaan ja jos tulee pahoja kipuja tai vuoto yltyy niin päivystykseen ja 2 vkon päästä uus testi.
Aamulla oli vielä haalea plussa testissä, näillä viikoilla sen kai pitäis olla selkeämpi, jos ei olis menny kesken (4+6). Tissikipukin katosi eilen ja vatsan turvotus. Itkuhan siinä pääsi, mut onneksi mies on iso tuki ja lohtu.
Nyt otan lomani ihan lomana (huominen töissä vielä), enkä ajattele yhtään mitään vauvajuttuja. Palataan sitten sen jälkeen asiaan.

Pahoittelut Tindell. Tiedän tunteen ja olen hengessä mukana ja oikein paljon halauksia ja voimia sinne teille :Heartbigred

Voi Tindell, halaukset täältäkin<3 onneksi on se loma, niin saa vähän toipua ja käsitellä. Saikken määrä on niin onneton näistä keskenmenoista:( jaksamista<3

Voi, Tindell <3 Voimia! Tuo on niin kurja tunne, mutta ajan kanssa helpottaa, vaikka nyt ei siltä tunnu. Nautihan
lomastasi ja sitten vaan toivotaan, että km:n jälkeen raskaudut nopeasti!

Kävin juuri ensimmäisessä inseminaatiossa, rakkula oli puhjennut jo, folli oli eilen 18mm. Ennen hoitoultraa tein kotona anemiatestin, joka osoitti ettei arvot ole kohdillaan, teetätettiin ferritiinitesti labrassa ja arvo meni rajoille, lääkärin kanssa päätettiin yksissä tuumin, että aloitan rautakuurin, otin apteekista myös magnesiamaitoa kun tahtoo ummetusta aina tehdä ja luontaistuotekaupasta vehnänalkioöljyä, liekö minkälainen makunautinto :wtf:

Mä oon kans rautakuurilla ja ostin foolihapon lisäksi vehnänalkioöljyä. Ihan hyvin mä sen alas saan
aamuisin, että eiköhän se sullakin mene :grin

Takaisin