Raskaaksi 2019

Pikainen päivitys, kävelin alakerran veskiin niin koko mahan veti ihan kivikovaks ja hirveä hyytymä ulos ja varmaan puolet koko limakalvosta samalla. Se siitä. Ei oo enää yhtään toivoa että se ei ois ollu joko tm tai km. Kemiallinen ei, tämä oli puhdas kesken. Sen verran on kokenut että nyt saa heittää hanskat tiskiin ja nyt seukit 3kk pidän vain progea eli alotan kp15 huolimatta ovulaation ajankohdasta (mulla ei vielä tuolloin tuu ja käytetään ehkäisyä tuon 3 kk) ja sen 10 pv kuurin. Pysyy kierto ja alan tekemään jotakin mielekästä ja vaadin päästä tutkimuksiin. Tämä on niin epäreilua etten osaa enää sanoa muuta kuin että hyvä että nyt eikä myöhemmin. Se olis ehkä ollut vielä kauheampaa. Onneks tällä kertaa en kertonut kenellekään kuin niille läheisille jotka nyt tietää miten kävi. Eli joo ei tuu kesävauvaa mut teille kaikille pikaplus ja palaan asiaan kun oon valmis. Kiitos kun ootte niin ihania :Heartred

Oon tosi pahoillani :sad001 :sad015:Heartred
 
Juu ne ivf hoidot yksityisellä on kalliita!
Toivottavasti inssit riittää!
Lääkkeet sullakin varmaan tulee tuohon päälle vielä?
Mä tässä ens viikolla varmaan meen tilaamaan valmiiksi ekan pistoslääkkeen.

Joo lääkkeet tulee tohon päälle, tosin niihin ei mennyt huikeita summia. Letrotsoli n.22€ (30tbl pakkaus) ja Pregnyl-irrotuspistos n.11€. Toi Pregnyl piti itse sekoittaa, mutta se kalliimpi irrotuspiikki on ilmeisesti 40-50€ niin valittiin halvempi.
 
Juu! Me valkattiin se mitä ei pidä sekoittaa, ovitrelle. Mut sit millä aloitetaan on elonva ja siitä jää joku 350e maksettavaa(tai oikeasti mulla alkaa ens viikolla ensin nenäsumute, mikä pistää munasarjat lepotilaan ja sit myöhemmin pistokset). Meillä siis ivf, inssejä ei oo tehty.

Huh mikä summa! Ihan järjetöttömältä tuntuu lukea koko ajan uutisia siitä, miten syntyvyys on laskussa ja sitten lapsia haluavat joutuu tämmösiä summia makselemaan :wideyed:
Toivottavasti teillä tärppää nopeaan :)
 
Kamalan hintaisia nuo hoidot ovat :/

Jesbelle suuret pahoittelut :sad001

Dpo 8 aamulla nega (yllätys :wacky:), "oireita" naaman kuumotus, kauhea turvotus ja rintojen arkuus, sopivat kaikki myös pms-oireiksi :woot: Mutta toivotaan plussaa... Alavatsalla vasemmalla kipuili jokin dpo -1 eiliseen asti, eli yli viikon. Tänään ei enää tunnu.
 
Hmm..tuhlasin sit cb earlyn..en oo varma onko siinä hailura :facepalm: aika tarkkaan joutuu tiirailemaan. Voiko noihinki tulla viivanpaikka? En tiedä näkyykö kuvassa. Oispa apteekissaki niitä ni sais uuden, tai joku herkkä. Pc ostan kyllä.
 

Liitteet

  • 20191109_073707.jpg
    20191109_073707.jpg
    10.7 KB · Katsottu: 212
Hmm..tuhlasin sit cb earlyn..en oo varma onko siinä hailura :facepalm: aika tarkkaan joutuu tiirailemaan. Voiko noihinki tulla viivanpaikka? En tiedä näkyykö kuvassa. Oispa apteekissaki niitä ni sais uuden, tai joku herkkä. Pc ostan kyllä.

Mulla ei näy mitään, mutta foorumi kyllä pilaa kuvat... Pc suosittelen! :)
 
Täällä myös tyypipuhdas nega aamulla dpo10. Tiesinhän mä sen, mut silti sitä toivoi jotain ihmettä.
Ajattelin siis kuitenkin testata jo tänään, ettei huominen isänpäivä mee harmitellessa. Ensi viikon tätiä odotellessa.
 
Voi Jesbe, oon niin pahoillani sun puolesta! Keskenmeno on niin järkyttävän suuri suru :sorry:

Omaa napaa; kp 32/27-29 ja dpo 13/14 (jos se ovulaatio edes tapahtui). En oo testannut keskiviikkopäivän jälkeen. Viime yönä taas kuvittelin menkkojen alkavan, kun alapää tuntui ihan märältä ja alavatsaa juili. No, ei alkanut vaan valkkaria vaan.. eilen illalla irtokarkit etoi. Muuten suht oireetonta, jossei noita muutaman päivän menkkakipuja ja runsasta vv:tä lasketa. Huomenna testaan!
 
Täällä myös tyypipuhdas nega aamulla dpo10. Tiesinhän mä sen, mut silti sitä toivoi jotain ihmettä.
Ajattelin siis kuitenkin testata jo tänään, ettei huominen isänpäivä mee harmitellessa. Ensi viikon tätiä odotellessa.

Me ollaan niin aikasilla päivillä et mä heitän vasta joskus dpo12 hanskat tiskiin (jos silloinkaan :hilarious:) :happy:

Mikä dpo Evelynillä?
 
Pahoittelut Jesbelle! Niin epäreilua :sorry:

Ja onnittelut kaikille plussanneille sekö tsemppiä piinailijoille. Onpa ihanaa, että tänne on saatu loppuvuodesta oikein plussa-aalto.:happy:

Täällä käynnistyi eilen rv 16, tuntuu että aika juoksee aivan liian nopeasti. :woot:

Kiva, jos tää aika jossakin vaiheessa alkaa rientää :rolleyes:
 
Me päätettiin nyt kokeilla josko se toinen sieltä tulisi. Ma oli ovulaatio ja nyt niin nipistelee mahasta ja heikottaa, meinaan tulla ihan vainoharhaiseksi tän kanssa. Ekaa ei koskaan oikein edes ehditty yrittää joten en oo kokenut näitä odotusfiiliksiä aikasemmin... Huh, täytyi johonkin edes saada sanottua ulos nämä!
 
Noni nyt on ostettuna 4 pc ja kaks apteekkaria. Yhden pc tein heti äsken ja negaa :sad010 huomenna jatkuu.. Ei tää kyllä hyvältä näytä vaikka vasta dpo9 :wacky:
 
Mä teen testin seuraavaksi vasta maanantaina, päätin sen :smiley-angelic006 sit pitäis jo jotain näkyä jos ois näkyäkseen.. Ellei täti ehdi ennen kylään. Vieläkin kierto vähän epäselvä kkm:n jälkeen :shifty:
 
Takaisin
Top