Mun äidille ei ikinä tullut vahvaa. Neuvolassa tehtiin molemmat testit ja tuli sit lopulta haamut molemmista ja sen jälkeen ei tehty mitään vahvempaa testii. Sanoivat et viiva ku viiva. Mut ei se harmaa voi olla vaan värillinen ja mul on kaikissa värii ollu...Joo, paljon tänne tulee viestejä ja aina tipun kärryiltä, kun olen pois. Sen silti huomannut, että sulla kestänyt pitempään haamuilua. Kunpa kohta jo saisit sen vahvan viivan.:)
Voihan se olla, että tuollaiset taipumukset periytyvät äidiltä tyttärille. Siksi olenkin äidiltä kysellyt kaiken mahdollisen. On mullakin jotain mennyt samoin, kuin äidillä. Synnytykset ovat olleet nopeita ja kipu tuntunut selän puolella. (Siskolla sitten taas kipu vain mahan puolella, mutta 2-3h synnytyksiä hänelläkin)
Sitten taas äidillä ollut pitkät kk ja mulla 2-3pv. Äidillä kovat kk-kivut, mulla ei yhtään. Mulla kovat oviskivut, äidillä ei yhtään. Onkohan muut tehneet tällaista tutkimustyötä mikä olisi ”perinnöllistä”?
Nuppunen, taisi olla tosiaan joku mielenhäiriö, kun niitä tilasin. Masennus, kun pelkäsin niitä esivaihdevuosia ja menetin kai toivoni, niin ei huvittanut kaupasta olla koko ajan ostelemassa.
Pitkälle tuntuu muuten taas viikko testaamiseen. Pe-Ma välillä mulla kai olisi menkat alkamassa, kun ei näistä nykykierroista voi olla varmempi. Onko muita samoihin aikoihin testaamassa?![]()
Myös samat kk-kivut ja kierrot kuin äidillä ja kohtu taakse kallellaan oikealle kuten äidillä. Et juu, mulla varmaan se.. Äitikin on matalahormoninen sanoi tuossa jokin aika sitten eli verikokeissa aina just hipoo niit arvoja mitä pitäisi olla.

)
kun luultavasti vaan tyhjä