Raskaaksi 2019

Jukkapalmu: Mulla kipuili paljonkin kaikissa kierroissa vatsa ovulaation jälkeen eli uskoisin sen johtuvan keltarauhasesta, mikäli kiinnittyminen ei vielä mahdollista, kuten sullakin vasta dpo2 :)

Täällä ollaan huomenna menossa rakenneultraan klo. 7.30, sillon olis rv 20+3 :nailbiting:Jännittää niin hulluna, etten tiedä miten päin olisin. Hirveesti pelkään, että jos jotain onkin pielessä ja varmaan pyörryn sinne paikanpäälle, viimeeksikin oli tosi lähellä :hilarious:
Mä voin tulla kertomaan kuulumisia, jos tahdotte. Hitsin jännää.
Muuten ei kuulu ihmeempiä, jouduin nyt jäämään puolenvälin tienoilla saikulle, varmaan pidempi sellainen tiedossa, kun supistelee töissä niin paljon, kun joudun olemaan paljon jaloillani ja liikkumaan. Suunnitelmissa olisi jäädä varhennetulle äitiyslomalle jo maaliskuun lopussa, niin et pidän vapaat pois eli jäisin töistä pois jo maaliskuun alussa. :bag: Oon orientoinut kyllä siihen et joudun olemaan tässä välissäkin pitkään saikulla. Mut mitä sitä ei ton pikkuisen eteen tekis :angelic:

Vihdoin! (Just kun olla viikkoon jaksettu enää talletella :hilarious:) No tärkeintä on, että vielä toimii...

20210107_171537.jpg

Ehkä tänään vielä ehtii, on se vielä tummemmaksikin mennyt :angelic:

Kuinkahan nopeasti keltarauhanen muodostuu oviksen jälkeen? Sunnuntaina ja maanantaina sain ovis plussan testiin, tiistaina oli jo nega. Mut tänään ollut kipuilua vasemmassa muniksessa, mietin et eikai se ovis vasta nyt voi olla? Mut alkaaks se keltarauhanen näin nopeasti kipuilee? Voi luoja oon sekasin kun ei oo luomukiertoa ilman lääkkeitä ollut aikoihin:laughing001

Kivuthan voi tulla ennen, oviksen aikana tai jälkeen :)

Pienet päivittelyt
Aloitettiin ketoruokavalio miehenkanssa ja nyt mulla kp11 aika rennosti otan tän kierron välillä ovistejä teen et oisko ovis nurkan takana mut en ota stressiä, tää ruokavaliomuutos on nyt niin uus juttu et keskityn tähän ja liikkumiseen.
Entiedä voiko tää nyt jo vaikuttaa mun hormooneihin koska mulla on ihan ihme vuoteluita ollu tässä välillä :hilarious:
ei täältä sen kummempaa.
Tsempit kaikille ja onnea plussista:Heartred

Jukkapalmu: Mulla kipuili paljonkin kaikissa kierroissa vatsa ovulaation jälkeen eli uskoisin sen johtuvan keltarauhasesta, mikäli kiinnittyminen ei vielä mahdollista, kuten sullakin vasta dpo2 :)

Täällä ollaan huomenna menossa rakenneultraan klo. 7.30, sillon olis rv 20+3 :nailbiting:Jännittää niin hulluna, etten tiedä miten päin olisin. Hirveesti pelkään, että jos jotain onkin pielessä ja varmaan pyörryn sinne paikanpäälle, viimeeksikin oli tosi lähellä :hilarious:
Mä voin tulla kertomaan kuulumisia, jos tahdotte. Hitsin jännää.
Muuten ei kuulu ihmeempiä, jouduin nyt jäämään puolenvälin tienoilla saikulle, varmaan pidempi sellainen tiedossa, kun supistelee töissä niin paljon, kun joudun olemaan paljon jaloillani ja liikkumaan. Suunnitelmissa olisi jäädä varhennetulle äitiyslomalle jo maaliskuun lopussa, niin et pidän vapaat pois eli jäisin töistä pois jo maaliskuun alussa. :bag: Oon orientoinut kyllä siihen et joudun olemaan tässä välissäkin pitkään saikulla. Mut mitä sitä ei ton pikkuisen eteen tekis :angelic:

Tsemppiä huomiseen! ❤️

Pienet päivittelyt
Aloitettiin ketoruokavalio miehenkanssa ja nyt mulla kp11 aika rennosti otan tän kierron välillä ovistejä teen et oisko ovis nurkan takana mut en ota stressiä, tää ruokavaliomuutos on nyt niin uus juttu et keskityn tähän ja liikkumiseen.
Entiedä voiko tää nyt jo vaikuttaa mun hormooneihin koska mulla on ihan ihme vuoteluita ollu tässä välillä :hilarious:
ei täältä sen kummempaa.
Tsempit kaikille ja onnea plussista:Heartred

Millasia vuoteluita? Verta vai valkovuotoa? Joillakin jo tuo ruokavalio auttaa, toivotaan että sielläkin :happy:

pääsispä jo yrittämään uutta plussaa :wacky: siinä oon näköjään parempi kuin raskaana olemisessa..

Soitin tosiaan klinikalle tänään ja kyselin passista. Kun ovis+ tuli maanantaina niin ei onnistu tähän kiertoon siirto. Laskeskelin että tosi hilkulle menee seuraavassakin kierrossa jos kierto pysyy yhtä tasasena.. Sain sitten soittoajan lääkärille ens viikolle kun haluan kysyä olisiko mahdollista saada jotain irrotuspiikkiä tms.

Millasia vuoteluita? Verta vai valkovuotoa? Joillakin jo tuo ruokavalio auttaa, toivotaan että sielläkin :happy:

pääsispä jo yrittämään uutta plussaa :wacky: siinä oon näköjään parempi kuin raskaana olemisessa..

Vaaleanpunaista, pientä verilimaa, ruskeetalimaista siis ihan pyyhintävuotona välillä ollut
kiva lukea varmaan näitä :hilarious:
Entiedä sitten, toivottavasti tasaantuu tästä vielä, mulla toi hormonitoiminta heittää niin häränpyllyä muutenkin ettei tää mitenkään hetkauta tai yllätä.
(kun ei mulla oo sitä kuukautiskiertoakaan luonnollisesti tms)
Ois ihana kyllä jos tää auttais saamaan painoa pois ja tasaamaan sit hormoneita kans :happy:
et auttais sit sitä ovulaatiota yms yms​

Teroista ei kokemusta, mut primojen kanssa on kolme lääkkeetöntä päivää ennenkuin alkoi.
Lugejen kans muistaakseni oli 1-2 päivää mutta tiputteli jo tuolloin.
Ootko testiä tehnyt :bag:

En oo tehnyt.. Muistelin et mullakin ois menny viimeks toi kolme lääkkeetöntä päivää.. Luulis että huomenna sit ois edes jo tiputtelua :bored:

Mua niin ärsyttää kun tää mene hyppää kokoajan mun silmille :grin

Liitteet

• Screenshot_20210108_085436.jpg
    Screenshot_20210108_085436.jpg
    14.4 KB · Katsottu: 170
Takaisin