Raskaaksi 2019

En ite oo ees hoksannu ajatella asiaa mutta pikaisen googletelun perusteella se on paksuimmillaan just ennen kuukautisia. Oviksen aikaan pitäs olla 8-10mm mutta kiinnittymisen tapahtumisen aikoihin täytys olla lähemmäs 15mm paksunen. Korjatkaa jos tää on väärin. :confused004
Se pitäis kiinnittyäkseen olla 6 - 10 mm mun käsityksen mukaan mutta sit se pitäisi olla suht paksu just sit ennen menkkoja. Ota näistä sit selvää ku joku lääkäri höpötti et 1,6 cm limis oli liian paksu ja piti äkkiä saada ulos. Joskus vuonna 2015
 
Joudun noita tekstejä lukee espanjaksi niin tullu vähän tutuksi ..

Ei havaittavissa mitään kuin tulehduksen poismeno jee. Edelleen hitusen polttelee mut lähtee pois. Täällä aika rauhallista aikaa vaikkei tullutkaan nyt niinku piti mut kyl mie vielä vauvan saan, joskus vain luopuu toivosta hetkeksi.

Earl: kannattaa myös tietysti aina lypsää lääkäriltä irti kaikki minkä haluu tietää. Olen itse äärimmäisen huono tässä ja siksi jään aina tekstiä arvuuttelemaan
 
Jotain tälläistä mäkin oon lukenu. Mulla oli toissapäivänä 6,3mm. Onneksi jatkoin oviksen metsästystä; tänään pysyvä hymynaama ja Sofissa myös vahvat viivat. Tää olis ollu yhdeksäs päivä vilkkuvaa naamaa. Ihanaa tietää että kroppa palautunut!


Osaako joku suomentaa tätä:
”cut rvfl em 6.3mm trifaasinen,oikea ovario 27mmx23mm,vas ovario 32mmx20mm,tav,ei kasvaimia,ei asc,vrakko tav.”
Tarkoittaisiko ei asc että ei askitesta? Eli ei vettä vatsaontelossa? Ovulaation jälkeen voi vettä näkyä ultralla. Jos oikein oon käsittäny
 
Niin ja earl onnea ovisplussasta! Hyvä että testailit! Josta tuli mieleen että hyvä kun itsekin jatkoin testaamista vaikka hymynaaman jälkee ei ois saanu enää.. koska epäilytti voiko ovis muka olla jo. One stepin viivat ei ollu tasavahvat. Tai just ja just. Ku yleensä mulla on tuplasti vahvempi. Ja useasti ollu eka vaa ovulaation yritys.. Niin jatkoin testailua sen sunnuntain hymynaaman jälkeen. Sain tyhjiä ympyröitä kunnes eilen tuli pysyvä! Ja tänään on kunnon viivat tikussa. Eikä lämmöt koskaan noussu. Mä tiiän miten ois harmittanu mua jos taas oltais missattu ovis ku se tuleeki millo sattuu ... En ehkä kestä
 
Jesbe: Tarkoitatko että miten paksu limakalvo on normaalissa kuukautiskierrossa missäkin vaiheessa?

Nipanderi: No, sitähän sitä aluks toivoi, kiinnittymisvuotoa, mutta kyllä on sen verran reilua että en voi erehtyä.

Otin tästä ekasta raskausviikosta :wink ilon irti ja kävin hakemassa tarkemman kuumemittarin ja alan testaileen niitä aamulämpöjä heti huomisesta (kp2) alkaen :). Tilastointia :Heartred :D
Muista että lämmöt samaan aikaan joka päivä ja lämpöihin voi vaikuttaa esim. Huonosti nukuttu yö ja suu auki nukkuminen. Suosittelen on hyvä metodi vaikka esim mulla kun lämmöt nousee on ovis jo takana että ennakoida en voi ovista lämmöilä
 
Eikö tuossa ookki toinen viiva..? Kuvan laatu on huono mutta näkyyhän tuossa nyt jotain?
20190315_085158.jpg
 
Tämän aamun 2. Pissasta.
Tuli heti testiviiva näkyviin.. Varmaan siis eilinen oli ovis+ vaikka vahvistui hitaasti. No joka tapauksessa ovis tänään tai huomenna.
Jos tulee selkeer kivut ni tiedän.
Nyt vaan kun on tota Jälkivuotoa ja nytkin illalla laitetut voiteet "tulee ulos" niin ei noista kiloista osaa sanoa. Mut siis se ~10-11 päivää ja menkat alkaa. Silloin pitäis tulokset olla jo toivon mukaan tiedossa.
Toivon että tulokset ovat hyviä ja tulevat pian :Heartred pääsette pian hoitoihin, ootas vaan!
 
Saisipa itsekin tuollaisen kuhan se ovis vaan suostuisi eka tulla

Mie aattelin että tää kierto meni hukkaan ennenkö nyt kun menkat myöhässä. Oviksen aikoihin esikoinen oli kipeänä ja nukuttiin huonosti mutta aattelin että yrittänyttä ei laiteta ja hyödynnettiin kierto. En tiedä millon ovuloin mutta luulen että myöhemmin kun ajattelin.
 
Muista että lämmöt samaan aikaan joka päivä ja lämpöihin voi vaikuttaa esim. Huonosti nukuttu yö ja suu auki nukkuminen. Suosittelen on hyvä metodi vaikka esim mulla kun lämmöt nousee on ovis jo takana että ennakoida en voi ovista lämmöilä

Miten suu auki nukkuminen vaikuttaa? Ihan mielenkiinnosta koska nukun varmaan aina suu auki :grin
 
Laskurien mukaan vaihtelee. Riippuu laskenko vikoista menkoista vai ovis arvauksesta nii la ois välillä 21-26.11. :think005
Neuvolas yleensä lasketaan menkoista oletuksena että ovis on kp14, niin sillä mennää yleensä siihen asti että nt-ultrassa tarkentuu. Paitsi joissain paikkakinnis eivät muuta laskeutuu aikaa ku jos on 5 päivää tai enemmä heittoo
 
Takaisin
Top