Raskaaksi 2019

Tyksil lienee nopeampaa ku husilla mut hyvä! Varmasti mäki saisin suostuteltua miehen jos pitkät jonot. Mut katotaan nyt. Onneks sai vähän tänään rentouduttua :)
Joo ei kande meijän kans vaihtaa kehoja :hilarious: tää on yhtä 1x2 näillä vehkeillä.

Ennen koronaa ei ainakaan kauheemmin ollut jonoja:rolleyes: kattellaan kun joskus sinne saakka päästään:wacky:
 
Mä pohdin tänään samaa kun puhuin että saannu sitä hymyä siihen testiin ja tänään tuli suunnilleen samanlainen kipu kun silloin alkuvuonna kun se kystä puhkes, taas!! jos se ei sitte jostain syystä taas irronnukkaan, vittu että vituttaa tää keho :BangHead nyt lähtis paska keho halvalla vaihtoo! tosin en tiiä jos teijän jonkun kanssa vaihtais niin vaihtaisko parempaan?? :drunken_smilie kaikella rakkaudella ihan jokaiselle :Heartred

Mietin myös pitäskö maanantaina soitaa vaikka neuvolaan ja kysyy tarviiko seuloo :dontknow

Niin, kantsii ehkä mennä kysymään tuolta 2020 ryhmästä :smiley-angelic006 no ei, mutta toivotaan et joku selitys tolle löytyisi tai et ainakin ens kierto parempi! On kyllä ihan peestä ettet saanu niitä letroja :shifty:
 
Nyt sit veikkauksia tuleeko ovuloimaton vai superovis myöhemmin :hilarious::hilarious: voi apua. Tässä ei edes ekoja testejä enää, samanlaisia oli. Tässä varmaan maanantailta alkaen tehty n. 2testiä per päivä. Alin siksi taas paksua kun löysin vanhaa erää lisää Sofia laatikosta. Syksyllä mulla oli yksi letrokierto tällaista samaa tasapaksua, jäi varmaan ovuloimattomaksi, oli vain 28pvää.

Itse veikkaan ovuloimatonta.

Aika tasaista kyllä o_O ootko miettiny tai ootko käyttäny muita testejä kun jotkut ei noilla one stepeillä ja sofeilla saa ihan plussaa ollenkaan kun taas pcllä tai rfsulla saa?
 
Kiitos! :) mitä teille kuuluu?
Kiitos kysymästä. Olen lomaillut jo kolme viikkoa ja ollut lasten kanssa kotona. Mies tekee etätöitä vielä kolme viikkoa. Ei paljon missään käydä tänä kesänä. Mummoloissa ja parissa juhlissa. Salaa toivon ihmettä, että raskautuisin, mutta ei sitä enää tapahdu. Sopeudutaan siis. Kyllä tämä tästä :happy:
 
Aika tasaista kyllä o_O ootko miettiny tai ootko käyttäny muita testejä kun jotkut ei noilla one stepeillä ja sofeilla saa ihan plussaa ollenkaan kun taas pcllä tai rfsulla saa?

Mulla on sofit aina toiminut tosi hyvin :( et en usko et siitä kiinni. Kyllä pieniä nippailuita tuntunut taas, josko se vielä tulisi sieltä..tosin sit vaan kierto ainakin venyy pitkähköksi. Ovuloimattomana vois alkaa nopeemmin menkat. Mut tulis nyt lähipäivinä ni viel ok! Ja tietty jos raskaus alkaisi tästä niin ihan sama milloin, mut ei jaksa enää uskoa :hilarious: just tässä teen testiä ja ehkä se on vähän tummempi nyt o_O ehkäpä plus lähipäivinä!:wideyed:
 
Ei vielä
 

Liitteet

  • IMG_20200620_134732.jpg
    IMG_20200620_134732.jpg
    29.3 KB · Katsottu: 129
Kiitos kysymästä. Olen lomaillut jo kolme viikkoa ja ollut lasten kanssa kotona. Mies tekee etätöitä vielä kolme viikkoa. Ei paljon missään käydä tänä kesänä. Mummoloissa ja parissa juhlissa. Salaa toivon ihmettä, että raskautuisin, mutta ei sitä enää tapahdu. Sopeudutaan siis. Kyllä tämä tästä :happy:

Aina voi ja saa toivoa mutta myös hyvä pyrkiä sopeutumaan. Ehkäpä se ajan kanssa :Heartred
 
Täältäkin vähän myöhäiset juhannus-toivotukset!

Me ollaan nyt hengailtu reilu kuukausi kotipaikalla sekä mökillä ja tänään tultiin sitten kotiin viikoksi.

Mitään ihmeempiä ei tässä nyt ole tapahtunut, muuta kun et kämppä on ihan törkeen kuuma koppi. Mua ei vaan oikeen huvita mikään. En tiedä johtuuko se näistä hormoneista vai mistä, mut fiilis on nyt se, että tekis mieli vaihtaa kaikki sisustuksesta asuntoon ja en tiiä auttaisko sekään :BangHead Epäilen et mun hormonitoiminta on ihan sekasin sen keskenmenon jäljiltä, vaikka aikaa on jo nyt kulunut puoli vuotta. Mulla esiintyy niin paljon näitä mielialan heittelyitä, et ei oo ikinä ennen tämmöstä ollut. Alakertakin sellanen sahara, et yritä siinä sit jotain tehä.
Okei ja vähän vituttanut sekin kun vatsaa turvottanut ja koskenut taas koko Jussin ja en millään jaksais täällä kaupungissa hillua näillä sääolosuhteilla, mut mikäs teet kun ukkeli poti koti-ikävää ja sit sillä on täällä töitä koko ens viikko.

Mietin tässä, et ostaiskohan sitä ovistikkuja.. Et jos alottelis sen yrittelyn tai ainakin valmistautuis siihen. :disgust
Tai sit tyydyn vaa siivoon tän huushollin tai keitän kupin kahvia ja ärsyynnyn turvottelusta.
Miten voi olla näin maansamyynyt fiilis tyhjästä, ehkä mulla on taas liikaa aikaa ajatella :facepalm: Ehkä mua vaan harmittaa, ettei nyt tunnu olevan enää mitään suunnitelmia ja siks kaikki on vaan tyhjää täynnä.
No, jospa huomenna pyöräilemään kevyemmin fiiliksin. :smiley-angelic006
 
Paljonko maksaa jos haluaa yksityisellä inssin? Osaako joku sanoa esim about hintaa yhdelle inssille?

Katoin meidän klinikan hinnastoa niin inssi johon kuuluu 1 seurantakäynti ultralla (katsotaan muniksen kasvu, limiksen tilanne ja päätetään inssipäivä), itse inssi ja sperman pesu maksaa 390e. Mutta tarvitsisit myös varmaan ensiasiakkaana ensikäynnin tai hoidon suunnittelukäynnin, joka maksaa 110-175e riippuen sisältääkö se ultrauksen vai ei. Kantsii myös varautua toiseen seurantakäyntiin ultrineen jos ekalla seurantakäynnillä folli olisikin liian pieni eikä inssipäivää osattaisi vielä päättää mutta usein 1 seuranta riittää. Toki hinnat varmaan vähän vaihtelee riippuen paikkakunnasta ja klinikastakin.
 
Saako kysyä millä klinikalla käytte? Oon luullu, että IVF yksityisellä on jotain kymppitonnin luokkaa ja inssiki muutaman tonnin, mutta nuo hinnat tuntuu aika kohtuullisilta. Meillehän ei julkisella tehä inssejä, kun miehen näytteessä ei ollut vikaa. Ite oisin halunnu kokeilla pari kertaa jos ois kuitenki päässy niin vähällä. En kuitenkaan enää uskalla kajota systeemiin, jos nyt saatais useampi IVF.
 
Saako kysyä millä klinikalla käytte? Oon luullu, että IVF yksityisellä on jotain kymppitonnin luokkaa ja inssiki muutaman tonnin, mutta nuo hinnat tuntuu aika kohtuullisilta. Meillehän ei julkisella tehä inssejä, kun miehen näytteessä ei ollut vikaa. Ite oisin halunnu kokeilla pari kertaa jos ois kuitenki päässy niin vähällä. En kuitenkaan enää uskalla kajota systeemiin, jos nyt saatais useampi IVF.

Ollaan Dextralla ja voin niin lämpimästi suositella. Ihana ja aina ystävällinen henkilökunta ja kivat ja rauhalliset tilat. Asutteko te pk-seudulla vai muualla? Jos kävisitte inssissä niin en usko et vaikuttais mitenkään ivf-jonoon.
 
Ollaan Dextralla ja voin niin lämpimästi suositella. Ihana ja aina ystävällinen henkilökunta ja kivat ja rauhalliset tilat. Asutteko te pk-seudulla vai muualla? Jos kävisitte inssissä niin en usko et vaikuttais mitenkään ivf-jonoon.

Asutaan Keski-Pohjanmaalla. Meille ainoa vaihtoehto ois Mehiläinen felicitas.
Jonoon ei varmaan vaikutakaan, mutta mulla on toiveissa että saatais useampi IVF kierros, kun inssejä ei oo tehty.
 
Asutaan Keski-Pohjanmaalla. Meille ainoa vaihtoehto ois Mehiläinen felicitas.
Jonoon ei varmaan vaikutakaan, mutta mulla on toiveissa että saatais useampi IVF kierros, kun inssejä ei oo tehty.

3 punktiota se kai silti aina on?

Ääh taitaa jäädä ovis yritykseksi. Tai sit se oikee on taas joskus kp25 :banghead: no ehkä saan inssit ilman välikiertoja kun tää rupee olee tällaista pelleilyä. Tää mun kroppa ei toimi. Ja inssi on vasta loman jälkeen :oops: anteeks ku valitan joka päivä samaa asiaa, tää nyt täyttää mielen :hilarious: ei hyvä sekään. Ärsyttääää:shifty:

Kuva unohtui :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20200621_100706.jpg
    IMG_20200621_100706.jpg
    29.5 KB · Katsottu: 105
Asutaan Keski-Pohjanmaalla. Meille ainoa vaihtoehto ois Mehiläinen felicitas.
Jonoon ei varmaan vaikutakaan, mutta mulla on toiveissa että saatais useampi IVF kierros, kun inssejä ei oo tehty.

3 niitä tarjotaan, jos ne menee ok. Joissain tapauksissa vähemmän tai enemmän mutta liittyvät enemminkin siihen, miten aiemmat ivf-hoidot menneet ja miltä hedelmällisyys eli onnistumistodennäköisyydet vaikuttavat. En usko siis et inssien määrä tai ettei niitä ole vaikuttais siihen miten monta ivf-hoitoa saa. Voithan myös kysyä asiasta hoitopaikastanne jos mietityttää, ei ainakaan haittaa ole :)
 
Takaisin
Top