Täältäkin vähän myöhäiset juhannus-toivotukset!
Me ollaan nyt hengailtu reilu kuukausi kotipaikalla sekä mökillä ja tänään tultiin sitten kotiin viikoksi.
Mitään ihmeempiä ei tässä nyt ole tapahtunut, muuta kun et kämppä on ihan törkeen kuuma koppi. Mua ei vaan oikeen huvita mikään. En tiedä johtuuko se näistä hormoneista vai mistä, mut fiilis on nyt se, että tekis mieli vaihtaa kaikki sisustuksesta asuntoon ja en tiiä auttaisko sekään
Epäilen et mun hormonitoiminta on ihan sekasin sen keskenmenon jäljiltä, vaikka aikaa on jo nyt kulunut puoli vuotta. Mulla esiintyy niin paljon näitä mielialan heittelyitä, et ei oo ikinä ennen tämmöstä ollut. Alakertakin sellanen sahara, et yritä siinä sit jotain tehä.
Okei ja vähän vituttanut sekin kun vatsaa turvottanut ja koskenut taas koko Jussin ja en millään jaksais täällä kaupungissa hillua näillä sääolosuhteilla, mut mikäs teet kun ukkeli poti koti-ikävää ja sit sillä on täällä töitä koko ens viikko.
Mietin tässä, et ostaiskohan sitä ovistikkuja.. Et jos alottelis sen yrittelyn tai ainakin valmistautuis siihen.
Tai sit tyydyn vaa siivoon tän huushollin tai keitän kupin kahvia ja ärsyynnyn turvottelusta.
Miten voi olla näin maansamyynyt fiilis tyhjästä, ehkä mulla on taas liikaa aikaa ajatella
Ehkä mua vaan harmittaa, ettei nyt tunnu olevan enää mitään suunnitelmia ja siks kaikki on vaan tyhjää täynnä.
No, jospa huomenna pyöräilemään kevyemmin fiiliksin.