Sinpura
Näppärä viestien naputtelija
Joo ite olin ihan pähkinöinä yrityksen alussa et vau miten jännää että vois jotenkin itse päättää kun luin näitä että miten nyt tehtäis poika ja miten tyttö voi jessus.....
kun nyt sais tosiaan edes sen lapsen.
Koen kyllä et oisin enemmän tytön äiti? entiedä johtuu varmaan siitä kun elänyt aina vaan tyttöjen keskellä pelkkiä siskoja ja serkut tyttöjä.
Mies on niin suloinen kun aina sanonut et haluis tyttöjä et hänel ois sit omia prinsessoja MUTTA oon satavarma et sitku jos joskus tärppäis nii se on kyllä poika miehen suvussa ei oo kun poikia, mun suvussa sit taas tyttöjä.
kun nyt sais tosiaan edes sen lapsen. Koen kyllä et oisin enemmän tytön äiti? entiedä johtuu varmaan siitä kun elänyt aina vaan tyttöjen keskellä pelkkiä siskoja ja serkut tyttöjä.
Mies on niin suloinen kun aina sanonut et haluis tyttöjä et hänel ois sit omia prinsessoja MUTTA oon satavarma et sitku jos joskus tärppäis nii se on kyllä poika miehen suvussa ei oo kun poikia, mun suvussa sit taas tyttöjä.
vaikka rautainfuusio tehdäänkin niin miksi syksyyn pitää odottaa?
mites että kun se tapahtuu tossa tohtorin pöydällä, jos pistäis sen gynepedin alle