Raskaaksi 2019

Torstai on kp13 ja kp13 tai kp14 on ollut ovisplussa jos on tullakseen... Eli en tiedä sitten perutaanko ultra, jos ovisplussa ennen sitä tulee? Ja jos ei tule niin sitten piikki? Pitää varmaan laittaa sähköpostia ja tarkentaa vielä.

Ehkei kannata mennä jos ovis kerkee tulla. Jos ei niin ite Haluisin kokeilla sen irrotuspiikin :p voi olla et nyt letroilla Sul aikaisempi ovis

Mä en kyllä keksi miten hyötyisit tai parantaisit raskauden mahdollisuuksia jos meet nyt vielä ennen ovista ultraan. Toki ovisplussan/oviksen jälkeen jos meet niin saat sen tiedon että onko folli puhjennut eli mahdollinen munis irronnut (kaikki follit ei välttämättä sisällä munasolua) ja näkyykö keltarauhasta ja miltä limis näyttää. Tai toisaalta jos ovisplussaa ei tulis vaikka viikkoon niin voi sit mennä tsekkaan ja laittaa sen irrotuksen. 17mm on ilmeisesti se raja kun katsotaan et folli on tarpeeksi suuri ja kypsä mutta voi kasvaa paljonkin tuon yli ennenku ovisplus tulee.

Kiitos tiedosta! Täältä saa aina niin hyvin tietoa ja tukea! :Heartbigred

Toivotaan että se ovisplussa sit tulis viimeistään torstaina... Tai ehkä yritän sähköpostilla kysyä, että voisko se ultra olla sit perjantaina tai vaikka vasta maanantaina, jos plussaa ei oo tullut. Vai voiko ma olla jo liian myöhäistä, kun toi yks folli on noinkin iso...

Ei ku hitto, nyt tajuankin. Perjantai on vappu, sillon paikat on kiinni. Eli siksi lääkäri varmaan halus sen ultran torstaille. Ehkä ajatteli, että maanantai liian myöhäinen kun folli noinkin iso?

Ei ku hitto, nyt tajuankin. Perjantai on vappu, sillon paikat on kiinni. Eli siksi lääkäri varmaan halus sen ultran torstaille. Ehkä ajatteli, että maanantai liian myöhäinen kun folli noinkin iso?

Kyllähän maanantainakin näkee sen että onko folli irronnu ja keltarauhanen muodostunut :thumright tai sillonhan sen näkee varmimmin kun ovis todnäk silloin jo ohi.

Kyllähän maanantainakin näkee sen että onko folli irronnu ja keltarauhanen muodostunut :thumright tai sillonhan sen näkee varmimmin kun ovis todnäk silloin jo ohi.

Jep, mut meinasin et jos sitä ovisplussaa ei tuliskaan ollenkaan, niin onko maanantai liian myöhäinen antaa irrotuspiikkiä kun tänään jo 16mm folli...

Just. Ei tyks vastannut:shifty: ajattelevat varmaan että ei hitto mikä pälli, kun ei voi vaan odottaa:hilarious:

Just. Ei tyks vastannut:shifty: ajattelevat varmaan että ei hitto mikä pälli, kun ei voi vaan odottaa:hilarious:

Voi myös olla että tällä hetkellä pähkäilevät siellä päänsä puhki alottavatko, milloin ja mitä niin eivät ihan vielä vastaa jos ei vielä 100 varmuutta.. Plus toi just et varmasti tullut paljon kyselyitä :hilarious: mutjoo ymmärrän ettei tälläisiä tietoja todellakaan jaksais ootella. Mut ehkäoä huomenna tulee vastaus jo :)

Jep, mut meinasin et jos sitä ovisplussaa ei tuliskaan ollenkaan, niin onko maanantai liian myöhäinen antaa irrotuspiikkiä kun tänään jo 16mm folli...

Siihen en kyllä osaa sanoa onko jotain takarajaa.

Voi olla liian myöhästä, eli että ovisplus tulisi ennen maanantaita. Nehän antaa sen torstaina 99% varmuudella (mikäli ei oo vielä plussaa tullu), että jos sen haluut, ni kandee mennä.

Täällä myös uusi kierto starttasi eilen:(. Ei olekaan vielä koskaan ollut näin lyhyttä kiertoa (27). Tämä on yk20+ jotain. Eilen tuli pitkästä aikaa vedettyä itkut, potkut ja raivarit. En kyllä käsitä, miten tämä voi olla näin vaikeaa!!!! Tuntuu, että muut tyyliin ajoittavat synnytyksen toivomalleen kuukaudelle.

Vausa, jos sulla ei mitää ovulaatiohäikkää varsinaisesti ole taustalla, jättäisin varmaan menemättä. Jos taas vaikea saada ovisplussaa tai epäselvyyttä irtoaako munasolu, kävisin torstaina ultrassa. Irroituspiikit olen pistänyt itse follin ollessa noin 18-23 mm. Mulla siis ovulaatiohäiriöitä taustalla.

Piti äsken ihan laskea mikä kp on, en oo nyt yhtään jaksanut seurailla. Näköjään 10. Letrot on popsittu, ja mun ois pitänyt varata seuranta ultraa johonkin yksityiselle mut mä en oo ehtinyt enkä enää jaksa. Kuinkahan iso moka tää on:sorry:

Käytiin tänään taas asuntonäytössä, olisi remppa kohde. Taidetaan jättää tarjousta, saisi ainakin reilusti muuta ajateltavaa kesän ajaksi kun pääsisi laittamaan asuntoa mieleiseksi. Mies ja oma isäni ovat onneksi molemmat raksa myyriä, taidan itse keskittyä vain sisustamiseen sitten lopuksi:p

Piti äsken ihan laskea mikä kp on, en oo nyt yhtään jaksanut seurailla. Näköjään 10. Letrot on popsittu, ja mun ois pitänyt varata seuranta ultraa johonkin yksityiselle mut mä en oo ehtinyt enkä enää jaksa. Kuinkahan iso moka tää on:sorry:

Käytiin tänään taas asuntonäytössä, olisi remppa kohde. Taidetaan jättää tarjousta, saisi ainakin reilusti muuta ajateltavaa kesän ajaksi kun pääsisi laittamaan asuntoa mieleiseksi. Mies ja oma isäni ovat onneksi molemmat raksa myyriä, taidan itse keskittyä vain sisustamiseen sitten lopuksi:p

Eiks sul viimeksikin ollut jo letrot? Jos siinä ei ollut mitään normaalista poikkeavaa, niin ei haittaa. Oon mäkin sen ekan ultran jälkeen, nyt kaksi kiertoa ilman ultria. Viimeksi mul just ultrassa sanottiin et se kun syöt niitä. Ei näkynyt kun yksi keltarauhanen, niin ei selkeesti pelkoa monikoista

Ei mun mielestä tarvi joka kierrossa käydä ultrassa. Vai tekeekö inssin?

Toivottavasti saatte kämpän, sais kivasti tosiaan muuta ohjelmaa :p

Meillä on vuosipäivä, kolmatta päivää laitettiin pihaa :) nyt aattelin tehdä aamuisin ovistestejä, ennen rtestiä haluun katsoa alkaako menkat keskiviikkona, joka olis siis peruskierron mukaan kp1. Eli jos ovis ei olis tullut poikkeuksellisen myöhään.

Ei tuu inssiä tähän kiertoon, on vielä klinikka kiinni eikä oo tullut mitään infoo et millon aukeais. Ollut ihan kiva tällänen "rennompi" kierto kun ei tarvii miettiä lääkärissä ravaamista tai muutakaan. Toki ollaan tässä talleteltu ahkerasti ja oon alkanut jo tikuttaa ovista.

Oon jotenkin luullut et pitäis joka letro kierrossa käydä ultrassa, mut oli tosiaan viimeks ok niin en kyllä nyt varaile aikaa. Vähän rahastuksen makua :)

Vausa, jos sulla ei mitää ovulaatiohäikkää varsinaisesti ole taustalla, jättäisin varmaan menemättä. Jos taas vaikea saada ovisplussaa tai epäselvyyttä irtoaako munasolu, kävisin torstaina ultrassa. Irroituspiikit olen pistänyt itse follin ollessa noin 18-23 mm. Mulla siis ovulaatiohäiriöitä taustalla.

Pahoittelut kp1 ja voimia! :( En oo saanut ovisplussaa joka kuukausi, lääkärit arvelee etten välttämättä aina ovuloi. Mutta sitähän ei voi tietää, kierrot kyllä ollut aika tasaisia... Tavallaan tekis mieli mennä "varman päälle", mut ärsyttää kyllä tää rahanmeno.

Dpo8 ja teinkin negan pois alta. Alkaispa menkat huome :mad: mut tuskin ku syön teroja, ainaki viel päivän pari..
Muoks, ainaki sofiin voi taas luottaa :finger:

Liitteet

• 20200428_065037.jpg
    20200428_065037.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 213
Muokattu viimeksi:
Pahoittelut kp1 ja voimia! :sad001 En oo saanut ovisplussaa joka kuukausi, lääkärit arvelee etten välttämättä aina ovuloi. Mutta sitähän ei voi tietää, kierrot kyllä ollut aika tasaisia... Tavallaan tekis mieli mennä "varman päälle", mut ärsyttää kyllä tää rahanmeno.

Kiitos! Kyllä täältä taas noustaan:)

Joo tota rahaa saa kyllä hoitoihin menemään helposti, kun yksi ultra on sen toista sataa:sad001. Toivotaan, että tämä on teille se tärppikierto

Höh Jannn :(

Tuliskohan tänään HUSista jotain infoa, että jatkavatko hoitoja.. Toki mulla on ens viikolla keskenmeno verikokeita, että voihan niissäkin olla jotain häikkää miks ei päästä jatkamaan..

Höh Jannn :sad001

Tuliskohan tänään HUSista jotain infoa, että jatkavatko hoitoja.. Toki mulla on ens viikolla keskenmeno verikokeita, että voihan niissäkin olla jotain häikkää miks ei päästä jatkamaan..

Täällä kans odotellaan tyksistä tietoja, voi kumpa alottaisivat:smiley-angelic001

Jannn, höh negasta:shifty: vaikka voi oikein hyvin vielä plussaksi muuttua:happy::smiley-angelic001

Pihahommat on kyllä saavuttaneet nyt suuren suosion:hilarious: joku töissä sanoi et plantagenin nettikauppakin suljettiin suuren tilauskannan vuoksi:p

Takaisin