Raskaaksi 2019

Mulla on nyt joku kriisi, mä en tiedä mitä ajatella ku keho toimii jee nyt mut sit yritystä ei. Niin toivon et tää hormonitoiminta olis ollut kun oli yrityskin.. huoh

Mulla on nyt joku kriisi, mä en tiedä mitä ajatella ku keho toimii jee nyt mut sit yritystä ei. Niin toivon et tää hormonitoiminta olis ollut kun oli yrityskin.. huoh

Ehkä kannattaa keskustella miehen kanssa asiasta jos haluatkin yrittää? Jos vaikka pääsisitte yhteiseen ymmärrykseen :angelic::3some

Onpa käynyt tosi ikävä tuuri että kaks keskenmenoa. Ei niitä toivois kellekään, eikä varsinkaan jos on hoidoissa, kun lähtökohtaisesti jo ylipäänsä plussan saaminen on hankalaa:sorry: oliko esikoinen myös hoito alkuinen, jos saa udella?

Joo oli! Esikoista kun tehtiin, niin mulla ei ollut ollut vuosiin omaa kuukautiskiertoa. Kävin 4-5 kertaa viikossa salilla ja olin tosi matalissa rasvaprosenteissa. Sit kun lopetin imetyksen, niin mulla alkoikin oma kierto, pitkä mutta kumminkin. Sit kun noita lääkkeellisiä alkionsiirtoja tehtiin, niin niidenhän pitäis sammuttaa oma hormonitoiminta, mut kumminki tuntui kokoajan että kroppa haraa niitä lääkkeitä vastaan! Saa nyt nähdä miten oma kierto pelaa tässä tauolla, nyt ainakin Letrot toi ovulaation :)

Noniin minä tyhmät lämmöt täällä taas hei..No nehän vaan laski tänään..tosin otettu pari tuntia aiemmin kuin parina edellisenä mut :facepalm: usko Plussaan nolla:hilarious:

Joo, ei täälläkään paljon uskoa ole:sorry: toi lima on taas vähän kaiken väristä:arghh: täytyy silti talletella tänään... Jos kyse olis jostain muusta, ni vois kai olla ovulaatio vuotokin, mutta omalla kohdalla tää on taas näitä:banghead: väsyttää! Mikä siinä oikeen on, että ihmisellä pitää olla näitä kaikenlaisia vuotoja:bag:

Mä oon taas niin tylsä etten aio testailla ellei syytä oo :grin
Mulla kun tulee usein 2-3 päivää ennen menkkoja jo sillon tällöin hentoisen beigeä/vaaleanpunertavaa pyyhkiessä niin se jo kertoo kannattaako testausta edes ajatella, yleensä ei. Eipä mee testeihin rahaa! Nyt on yk12 ja oisko multa menny kaks testiä :confused005

Ainiin tuli Nyytin viestistä mieleen että emmäkään varmaan sit testaa jos tiputtelu alkaa ennen dpo10 kun se viimestään palauttaa realiteetit. Mulla siis kerran alkanu tiputtelu vasta dpo10..

Mä oon niin jääräpää etten suostu uskomaan, että se tiputtelu tarkoittaa ettei olis raskaana... Tai riippuu vähän määristäkin, jos vaan vähän tulee niin jaksan pitää jotain toivoa yllä. Vaikka laskeehan se kyllä mielialaa joka tapauksessa. :inpain:

Otin eilen viimeiset terolutit, tiputtelu pysynyt aika lailla poissa. Välillä vähän ruskeaa vv:n seassa. Välillä jaksaa toivoa, välillä ei... Testiä en jotenkin uskalla tehdä, nega tuntuis niin pahalta ja sit paksupää-minä ei kuitenkaan vielä tässä vaiheessa suostuis uskomaan, että kaikki mahikset on menneet...

Mä oon niin jääräpää etten suostu uskomaan, että se tiputtelu tarkoittaa ettei olis raskaana... Tai riippuu vähän määristäkin, jos vaan vähän tulee niin jaksan pitää jotain toivoa yllä. Vaikka laskeehan se kyllä mielialaa joka tapauksessa. :inpain:

Otin eilen viimeiset terolutit, tiputtelu pysynyt aika lailla poissa. Välillä vähän ruskeaa vv:n seassa. Välillä jaksaa toivoa, välillä ei... Testiä en jotenkin uskalla tehdä, nega tuntuis niin pahalta ja sit paksupää-minä ei kuitenkaan vielä tässä vaiheessa suostuis uskomaan, että kaikki mahikset on menneet...

Niin tää on sinänsä jännä juttu et yleisesti en sataprosenttisesti usko et tiputtelu olis heti että ei voi olla raskaana. Mut sit kun ajattelen sen omalle kohdalle niin oon varma etten oo kun se alkaa :hilarious: :meh: ja kun kaikki kierrot menee muutenkin lähes samalla kaavalla vaikka välillä vaihtelee se millon rintakipu alkaa ja joissain kierroissa nippailee enemmän joissain vähemmän, niin ei oo luottoa. Ja ehkä mä oon myös jo niin paatunut tähän kun menossa jo yk27..

Ehkä kannattaa keskustella miehen kanssa asiasta jos haluatkin yrittää? Jos vaikka pääsisitte yhteiseen ymmärrykseen :angelic::3some
Totta. Kyllä mulla tekis mieli kokeilla mutta sitten kun miettii että on tärkeää et on äiti joka ei ole kivuissa et haluun tämän kivun hallintaan. On vaan niin hölmö olo ku ovuloinkin vaikka sanottiin että en ja limis oli äärettömän hyvä viimeksi nähden mikä KP ja oli "sievä" ja kuulemma enemmän vastaanottavainen. Mul limis ei ollu ennen clomeja ongelma ja nyt jo vuosi yli kun oon syönyt clomin ja olo on parempi ja hormonit toimii

Mulla menossa nyt dpo 10,mut oon eilisestä asti ollu varma et ei oo tärpännyt täs kierrossa, eikä ees kauheesti haittaa. Tosin en uskalla tehdä tuota testiäkään :D
Mut nivuskipu on sellanen mikä kertoo et menkat tulossa. Tätä ei oo ollu plussakierrossa. Mut kokeillaan sit taas ens kierossa jos vaikka saatais tammikuinen

Mulla menossa nyt dpo 10,mut oon eilisestä asti ollu varma et ei oo tärpännyt täs kierrossa, eikä ees kauheesti haittaa. Tosin en uskalla tehdä tuota testiäkään :D
Mut nivuskipu on sellanen mikä kertoo et menkat tulossa. Tätä ei oo ollu plussakierrossa. Mut kokeillaan sit taas ens kierossa jos vaikka saatais tammikuinen
Olisipa raskaus..

Mä tikuttanut ahkerasti mut se tuli toissapäivänä se tummin mut ei hymy. Nyt haaleni ja kohta varmaan hymyilee.. huooh tulis pian ku kivut on jo ihan järkyttävän kaameat ja tää ilmavaivojen määrä!

Mulla syy ei niinkään oo se, ettenkö uskois että pieni tuhru tarkottais ettei vois raskaana olla, itellä se vaan on ennakko oire tädistä :dontknow Mä vuotelin itse asiassa ekassa raskaudessa ihan verta rv18 asti.
Mulla ei ennen menkkoja ihan verta tuu ees, eli en ns.tiputtelusta puhu omalla kohdalla. Oikeastaan se on vaan vähän eri väristä vv joka mulle jo enakkoon keroo että täti on tulossa.
Ihan pari kertaa jääny tulematta ja sillon on toiveet ollu korkealla, mut nääh..

Nyt ois dpo2, meitä on ihan hullun monta suht samoissa menossa!
Mahdollinen plussa aalto kyllä vähän naurattaa, kun kattoo ketä meitä on täällä jälellä, mut you never know!!:grin
Plussais ees joku! <3

Jesbe, ymmärrän että turhauttaa mutta sulla on niin tuore suhde ja oman terveyden kanssa häikkää, että nyt vaan hoidat ittes eka kuntoon ja katsot miten suhde etenee ennen vauvapuuhia :)

Anteeksi mutta päädyin eilen syystä tai toisesta lukemaan sitä miten hedelmöitys tapahtuu kun siittiö ui ym. Vitsi miten helpolta se kuulostikin sitä lukiessa. Mua Alko oikeen huvittamaan että kuulostaapas helpolta vaikka käytäntö tuntuu olevan ihan erilainen:sick009:whacky011
Toki on monta asiaa mikä siinä voi mennä vikaan mut vitsit sitä lukiessa se tuntu vaan niin helpolta hommalta :think005

Jaahas, saas nähä. Märkänä aattelin et taas näkyy värikertymä, kun tuollasta vaaleaa tuossa vasemmalla, Mut ku se ei ees kuivana kadonnut ja säilytti punaisen värinsä, nii voisko se sittenkin olla haamu. o_O pitää kohta verrata vanhaan sofin plussatestiin et onko samalla kohtaa viiva.
Ja tosiaan tää on sofin "huijari"testi. Mut se 25 herkkyinen se 10 herkkyinen on vielä törkeempi.

Liitteet

• IMG_20200414_102307.jpg
    IMG_20200414_102307.jpg
    32.6 KB · Katsottu: 186
  • IMG_20200414_102242.jpg
    IMG_20200414_102242.jpg
    24.8 KB · Katsottu: 182
Muokattu viimeksi:
Jaahas, saas nähä. Märkänä aattelin et taas näkyy värikertymä, kun tuollasta vaaleaa tuossa vasemmalla, Mut ku se ei ees kuivana kadonnut ja säilytti punaisen värinsä, nii voisko se sittenkin olla haamu. o_O pitää kohta verrata vanhaan sofin plussatestiin et onko samalla kohtaa viiva.
Ja tosiaan tää on sofin "huijari"testi. Mut se 25 herkkyinen se 10 herkkyinen on vielä törkeempi.
Kyllä siinä joku haamulainen näkyy, kumpa ei olis huijariviiva :smiley-angelic001

Tuossa kuvassa viime km plussan dpo 10 (vasen) ja nyt dpo 10 (oikea) . Ja vertasin sofin plussaan, nii oli samassa kohta se viiva, mut silti jotenki tuo vieressä oleva vähän vaaleampi alue epäilyttää. Et jos onki värikertymä vaan. Noo nähtäväksi taas jää :D

Liitteet

• Screenshot_20200414_104528.jpg
    Screenshot_20200414_104528.jpg
    34.6 KB · Katsottu: 157
Oon samaa mieltä. Vaikka tunnen miehen vuosien takaa ei oo oikea hetki kenenkään kannalta. Kunhan jupisen omaa turhautumista tähän et eka keho ei toimi. Sit se yhtäkkiä pelittää ihan perferktisti ja buum ei yritystä. Toki mies tietää että teen lopulta vaikka itse jos sitten teen tän Rumban jälkeen ku hoitosuunnitelma on 20 päivä puhelimitse

Ja sofia sen takia testinä, ku niitä saa aina pakettihintaan ovistestien kanssa, ja nää 25 on ollu ihan ok, ne näyttää plussan, mut voivat kyllä näyttää myös turhia haamuja.

Ja niin, ennemmin sit annan mun oviksen jollekin muulle ku jostain syystä sattuu ko ennen ovuloin harvoin. Nyt joka kk ja sit vielä menkut tulee. Tuntuu niin turhalta koko terveysjuttu kaikki

Mulla syy ei niinkään oo se, ettenkö uskois että pieni tuhru tarkottais ettei vois raskaana olla, itellä se vaan on ennakko oire tädistä :dontknow Mä vuotelin itse asiassa ekassa raskaudessa ihan verta rv18 asti.
Mulla ei ennen menkkoja ihan verta tuu ees, eli en ns.tiputtelusta puhu omalla kohdalla. Oikeastaan se on vaan vähän eri väristä vv joka mulle jo enakkoon keroo että täti on tulossa.
Ihan pari kertaa jääny tulematta ja sillon on toiveet ollu korkealla, mut nääh..

Nyt ois dpo2, meitä on ihan hullun monta suht samoissa menossa!
Mahdollinen plussa aalto kyllä vähän naurattaa, kun kattoo ketä meitä on täällä jälellä, mut you never know!!:grin
Plussais ees joku! :Heartred

Jesbe, ymmärrän että turhauttaa mutta sulla on niin tuore suhde ja oman terveyden kanssa häikkää, että nyt vaan hoidat ittes eka kuntoon ja katsot miten suhde etenee ennen vauvapuuhia :)

Mä taas lasken tiputteluksi melki kaiken joka on vähänkään ruskeaan viittaavaa. Niinku ennenki oon sanonu mun tiputtelu yleensä alkaa vaaleanruskealla eli on varmaan just vv joka värjäytyny pienellä määrällä vanhaa verta, sit siitä lähtee tummumaan ja runsastumaan pikkuhiljaa ja menee iha ruskeeksi/tummanpunaseksi ja sit alkaa kunnollakin valua pönttöön/suojaan asti muutamia päiviä ennen menkkoja. Joskus tulee myös ihan tuoretta verta välillä.

Takaisin