Raskaaksi 2019

No nyt on kyllä koko joukko piinailemassa suht samoihin aikoihin:hilarious: alkaakohan meillä menkat kohta synkkaamaan, kun ollaan niin pitkään yhdessä täällä roikuttu:pompus::happy: nyt kyllä joku meistä plussaa! Puhaltelen täältä plussatuulia:smiley-bounce016
Samaa kattelin, että nyt on niin moni piinailemassa, että kyllä nyt on jonkun pakko plussata :grin

No nyt on kyllä koko joukko piinailemassa suht samoihin aikoihin:hilarious: alkaakohan meillä menkat kohta synkkaamaan, kun ollaan niin pitkään yhdessä täällä roikuttu:pompus::happy: nyt kyllä joku meistä plussaa! Puhaltelen täältä plussatuulia:smiley-bounce016

Meillä on muuten suht samanikäiset esikoiset, mun pojan laskettuaika oli 26.12.-17 mutta syntyi sit 5.1.-18 :)

Inssistä tänään 10 päivää, tissit on kipeenä niinkun joka kierto ennen menkkoja. Ei muuten mitään erikoisia oireita tai tuntemuksia, plääh. Eilen illalla mahassa oli jännää kipua hetken, mutta oisko vaan liikaa ahdettu mämmiä:facepalm:

Täällähän on monella nyt samaan aikaan jännättävää! Plussia satelee sit urakalla parin vkon päästä, eiks niin :Heartred

Mua ei ainakaan haittais yhtään jos alkais synkkaamaan jonkun sellaisen kanssa, jolla on järkevän pituinen kierto :rolleyes:

Mäki nyt sitten vissiin piinailen, mutta en kyllä mitenkään intensiivisesti. Toivottavasti ainakaan :hilarious:

Milloin ensimmäiset on suunnittellu testausta?

Mä ehkä sunnuntaina jo dpo8 :hilarious: ellei pystyis sit vasta joskus dpo10 tai ylikin...äh en tiedä.. turhaa se kuitenkin on:hungover:

Mulla ois dpo10 ens sunnuntaina, millo oon usein jo tehny testiä aiemmin kun oli vielä vähän toiveikkaampi mutta nyt en kyllä tiedä testaanko.. Mut jännä kun nyt moni mennään niin synkassa :happy:

Piinailija ilmoittautuu! Dpo5 menossa.
Mulle ei jostain syystä tullu ilmotuksia tästä ketjusta ollenkaan, niin oli sitte reilu 170 viestiä oottamassa. :grin

Plussiakin oli tullut, paljon onnea niistä.:Heartred

Oli myös ihanaa lukea onnistumistarinoita muilta tiputtelusta kärsiviltä, tämä pelasti paljon. :Heartred

Dpo9/kp23. Testin teen varmaan vast joskus loppuviikosta. Menkkojen pitäis alkaa la-ma jos kierto pysyy samana. Oireita ei oo ei oo ees rinnat herkät mitä yleensä on melki heti ovulaation jälkeen.
Usko raskauteen on kyllä aika nollissa vaikka oireettomuus voi olla yks oireista. En muista et olis tuntunu mitään nippailuja dpo4-8

Tänään alko lomautus virallisesti joten aikaa olis vaikka testaa joka päivä, mut ei oo kun yks rtesti kaapissa ja kauppaan en pääse ku vast keskiviikkona ku miehelle tulee palkka.

Mä oon taas niin tylsä etten aio testailla ellei syytä oo :grin
Mulla kun tulee usein 2-3 päivää ennen menkkoja jo sillon tällöin hentoisen beigeä/vaaleanpunertavaa pyyhkiessä niin se jo kertoo kannattaako testausta edes ajatella, yleensä ei. Eipä mee testeihin rahaa! Nyt on yk12 ja oisko multa menny kaks testiä :confused005

Mulla ovis iskee ihan parissa päivässä tänne eli viivat on jo niin tummaa ja kohta pyörähtää hymy. Mun kämppis kärsi kivut eilen. Mulla tuli nyt. Eli täs mennään jossakin synkkakierrossa. Meil on aina ku asuttu saman katon alla niin yhteiset kierrot luojaa

Ainiin tuli Nyytin viestistä mieleen että emmäkään varmaan sit testaa jos tiputtelu alkaa ennen dpo10 kun se viimestään palauttaa realiteetit. Mulla siis kerran alkanu tiputtelu vasta dpo10..

Meillä on muuten suht samanikäiset esikoiset, mun pojan laskettuaika oli 26.12.-17 mutta syntyi sit 5.1.-18 :)

Ai no mutta onpas kiva:happy: Juttelitko sillon joulukuisissa? Kun yhtään ei soita mulla kelloja:oops: mun tytär syntyi 25.12, la oli 21. Mikäs tää teidän kakkosen yrityksen tilanne taas olikaan? Anteeks, sama pää kesät talvet:bag: mut hoitoja ilmeisesti sielläkin odoteltiin jatkuvaksi tämän koronahärdellin jälkeen?

On tämä lapsien teko kyllä yks saakeli työmaa:bag: en olis ikinä uskonut, että kun 6 vuotta sitten jätettiin ehkäisy pois ja alettiin yrittämään, että tälle asialle pitää todella uhrata näin paljon aikaa, efforttia ja kyyneleitä:banghead:

Nyt on kyllä monella piinaviikot menossa. Nyt niitä plussia sit oikein kunnolla prkl :hilarious::sign17

En kyllä testaa ennenkun menkat on myöhässä. Jos ei tuu kiinnittymiskipuja en usko että on tärpännyt laughing6 vaikka toki joka raskaus on erilainen. Onko jollain ollut jossain raskaudessa kiinnittymiskipuja ja jossain ei? :happy6

Takaisin