Raskaaksi 2019

:Heartpink
kuulostaa ihan oman äitini puheelta. minä olin 16 päivää yli, tuskastuttavan kuuma kesä ja synnyin 17.8. 01: 35.
(pakko oli kommentoida)

zarar niiiiin samaa mietin ja kaikki tosiaan ympärillä raskaana. nojoo, täytyy yrittää miettiä että asiat voisivat olla huonomminkin vaikkei se aina lohdutakaan
Meillä syntyi 11.59 :grin

Syöpä levinnyt kaulaan ja korvassa on jotain, mikä ultrataan. Mies saa palata huomisesta töihin ja ajokielto peruttiin. Sädehoitoja annetaan 3 viikkoa joka arkipäivä. Aloitetaan ilmeisesti ens viikon jälkeen.

Aivojen tilanne vaivaa syöpätautilääkäriä ja haluaa miehen uudelleen neurolle.

Mies on iloinen, kun pääsee töihin ja ajelemaan autolla :)

Mulla tuli muisto facessa - tasan neljä vuotta sitten ilmoitin yleisesti somessa olevani raskaana.

Oon tässä jonkun aikaa pohtinut että pitäisikö laittaa someen jotain ilmoitusta siitä, että hoidot on käynnissä. Vaikka noin yleisesti olenkin asiasta ääneen puhunut vähän joka taholle, ja aina kannustan muitakin olemaan avoimia, tuollainen yleinen kaapista tulo jännittää silti. Tuli siis tuo face-muisto nyt hyvin jännään paikkaan.

Mulla tuli muisto facessa - tasan neljä vuotta sitten ilmoitin yleisesti somessa olevani raskaana.

Oon tässä jonkun aikaa pohtinut että pitäisikö laittaa someen jotain ilmoitusta siitä, että hoidot on käynnissä. Vaikka noin yleisesti olenkin asiasta ääneen puhunut vähän joka taholle, ja aina kannustan muitakin olemaan avoimia, tuollainen yleinen kaapista tulo jännittää silti. Tuli siis tuo face-muisto nyt hyvin jännään paikkaan.

Mietin myös laittaisinko km vuosipäivän tienoilla julkistuksen km:stä, ja mahd hoidoista. En tiedä.

Tämähän se on kun nää alakerran vaivat voi johtua niin sadasta eri x syystä:arghh: mulla on vuotanut yli vuoden aina ovulaatiosta kuukautisten alkuun, eikä siihenkään mitään syytä ole löytynyt. Sullakin tota urheilutaustaa (?) niin tuli mieleen, että voiko olla että yhdyntäkivut vois johtua ylikireistä lantionpohjan lihaksista? Kyllä kumminkin gynellä voi aina käydä. Kyllä ne siellä kokeilee kohtua ja sen liikkuvuutta, jos on jotain selkeitä kiinnikkeitä niin kai tuntuvat (?).

En imettelis vaiks johtuis! :hilarious:
Mut ehkä sit gynelle, jos tää uusi yritys ei tuota tulosta tai aiemmin, jos jotain sekoilua alkaa tuossa kierrossa tapahtumaan enemminkin. :grin

Mites muuten mikä dpo teillä on näkynyt plussa? Ei siinä tuskimpa tässä raskaana ollaan, ite sitä nyt kaikenlaista miettii :hilarious:

En imettelis vaiks johtuis! :hilarious:
Mut ehkä sit gynelle, jos tää uusi yritys ei tuota tulosta tai aiemmin, jos jotain sekoilua alkaa tuossa kierrossa tapahtumaan enemminkin. :grin

Mites muuten mikä dpo teillä on näkynyt plussa? Ei siinä tuskimpa tässä raskaana ollaan, ite sitä nyt kaikenlaista miettii :hilarious:

Nyt näin haamun dpo8, mies dpo9 :grin Edellisessä dpo9. PC:llä, muilla en.

Nyt näin haamun dpo8, mies dpo9 :grin Edellisessä dpo9. PC:llä, muilla en.

Okei eli en kyllä millään usko raskauteen, kun nyt kuitenkin dpo 10 ja aamun herkkä negaa, ehkä viivanpaikkaa vaan antoi :grin Toisaalta ovis oli kyllä myöhään ja tää kierto näyttää venähtäneen, eikä vielä edes tuhruta eilistä lukuunottamatta :hilarious: yritys kyllä ollut niin onnetonta, et jos nyt tärppäis niin olis sit ihan mahdoton juttu :grin

Mietin myös laittaisinko km vuosipäivän tienoilla julkistuksen km:stä, ja mahd hoidoista. En tiedä.

Itse olen niin surkea somettaja että taidan jättää välistä:hilarious: olen kylläkin miettinyt saisiko aiheesta jotain taidekontekstiin. Pitää makustella. Mulla on kyllä tässä parin vuoden sisään kadonnut lähes kaikki someinto:hilarious: varmaan jotkut kissankoirankaimat luulee, et oon tyyliin kuollut tai ettei oo mitään elämää enää:hilarious:

Musta avoimuus on hienoa ja kunnioitettavaa. Ensinäkin näistä asioista puhutaan liian vähän, vaikka koskettaa oikeasti aika monia. Jokainen tietysti punnitsee, missä menee oma henkilökohtaisen raja, mitä pystyy julkistamaan ja, mikä ei ole liian kipeää, ettei joku käännä sitä sinua vastaan tai hyväksikäytä kokemustasi. Kuitenkin, minä ainakin ajattelen, että jos joskus me pieni syliin saadaan tai, vaikka ei saataisikaan, niin aion kertoa pienestä keskenmenneestä "enkelivauvastamme" julkisesti (vaikka kaveri ei edes todennäköisesti majaillut kohdussa), tosin vasta sitten, kun aika on riittävän kypsä. Se oli kuitenkin niin iso asia meidän pieneen perheeseen, että sillä on merkitystä varmasti silloinkin, vaikka raskautuisin uudestaan tai elämä kulkisi erilaisia polkuja eteenpäin. :angelic:

Okei eli en kyllä millään usko raskauteen, kun nyt kuitenkin dpo 10 ja aamun herkkä negaa, ehkä viivanpaikkaa vaan antoi :grin Toisaalta ovis oli kyllä myöhään ja tää kierto näyttää venähtäneen, eikä vielä edes tuhruta eilistä lukuunottamatta :hilarious: yritys kyllä ollut niin onnetonta, et jos nyt tärppäis niin olis sit ihan mahdoton juttu :grin

Nuo on vissiin toooosi yksilöllisiä. Toivotaan parasta! :smiley-angelic001

Musta avoimuus on hienoa ja kunnioitettavaa. Ensinäkin näistä asioista puhutaan liian vähän, vaikka koskettaa oikeasti aika monia. Jokainen tietysti punnitsee, missä menee oma henkilökohtaisen raja, mitä pystyy julkistamaan ja, mikä ei ole liian kipeää, ettei joku käännä sitä sinua vastaan tai hyväksikäytä kokemustasi. Kuitenkin, minä ainakin ajattelen, että jos joskus me pieni syliin saadaan tai, vaikka ei saataisikaan, niin aion kertoa pienestä keskenmenneestä "enkelivauvastamme" julkisesti (vaikka kaveri ei edes todennäköisesti majaillut kohdussa), tosin vasta sitten, kun aika on riittävän kypsä. Se oli kuitenkin niin iso asia meidän pieneen perheeseen, että sillä on merkitystä varmasti silloinkin, vaikka raskautuisin uudestaan tai elämä kulkisi erilaisia polkuja eteenpäin. :angelic:

Olen avoin asiasta, ymmärrän ettei kaikki ole. En kyllä ymmärrä miten asian saisi käännettyä ketään vastaan o_O
Viimeistään kun vauva tulee, niin voisin jossain julkaisussa mainita, että hoitojen kautta ja km. Löysin jonkun instasta puhuttelevan kuvan & tekstin, liittyen km. Voin laittaa tänne sen Tai yv jos joku haluaa nähdä. Jos laitan sen niin laitan tarinaan, eli näkyy vain 24h.

Olen avoin asiasta, ymmärrän ettei kaikki ole. En kyllä ymmärrä miten asian saisi käännettyä ketään vastaan o_O
Viimeistään kun vauva tulee, niin voisin jossain julkaisussa mainita, että hoitojen kautta ja km. Löysin jonkun instasta puhuttelevan kuvan & tekstin, liittyen km. Voin laittaa tänne sen Tai yv jos joku haluaa nähdä. Jos laitan sen niin laitan tarinaan, eli näkyy vain 24h.

Laita vain tänne.

Äh vaikea muotoilla, mut siis pääasiani oli et minusta on ihan hyvä idea kertoa asiasta, jos siltä tuntuu! :)
Ihmiset kuitenkin yleensä ymmärtävät ja suhtautuvat hyvin. Ehkä ajattelin sitä, että jos joku tietää jotain hyvin yksityistä on sillä tietyissä tilanteissa helppo myös satuttaa. Mutta yleensä itsekin olen avoin ollut näiden asioiden suhteen, koska se helpottaa omaakin oloa :)

Liitteet

• Screenshot_20200303-222333_Gallery.jpg
    Screenshot_20200303-222333_Gallery.jpg
    24.7 KB · Katsottu: 248
Ostin sunnuntaina kahden kuukauden nettivalmennuksen painonpudotukseen. Oon sitä nyt noudattanut kaks päivää ja äsken havahduin siihen, etten oo vellonut lapsettomuudessani kahteen päivään. On tällä iänikusella muiden asioiden ajattelulla vaikutusta tai ei, niin ainakin on helvetin tervetullutta vaihtelua.

Muokattu viimeksi:
Huh huijaa, yö meni sängyssä pyöriessä, ei vaan tullut uni, en nukkunut silmäystäkään ja 5 soi kello :facepalm: Hullun lailla hikoilutti aamuyöstä ja selkä niin kipee, et valmistauduin jo menkkoihin, mut ei näy ei kuulu. Miksei nyt vaan vois jo alkaa niin loppuis nää ajatuksenjuoksut ja oireilut asian tiimoilta. :banghead:
En kestä jos tää kierto heittää lähemmäs 40 päiväseks :smiley-angry019

Huh huijaa, yö meni sängyssä pyöriessä, ei vaan tullut uni, en nukkunut silmäystäkään ja 5 soi kello :facepalm: Hullun lailla hikoilutti aamuyöstä ja selkä niin kipee, et valmistauduin jo menkkoihin, mut ei näy ei kuulu. Miksei nyt vaan vois jo alkaa niin loppuis nää ajatuksenjuoksut ja oireilut asian tiimoilta. :banghead:
En kestä jos tää kierto heittää lähemmäs 40 päiväseks :smiley-angry019

Pitäiskö varuiks tehä testi?

Pitäiskö varuiks tehä testi?

Tein eilen aamusta ja sillon oli ihan nega tai viivanpaikkaa antoi, en jaksa uskoa et olisin raskaana nyt, en varmaan vaan erota näitä pms oireita raskausoireista :grin
Mut testaan jos huomenna ei oo alkanut, niin et ne on myöhässä, koska oon kyllästynyt ainaisiin negoihin ja viivanpaikkoihin :hilarious:

Takaisin