Heippa,
Oon taustalla seurannut jutustelua. Kirjoittelin jo tuonne toiseenkin ketjuun mutta kirjoittelen nyt tänne myös..
Meillä tyttö 10/16 joka syntyi sektiolla keskosena vaikean raskausmyrkytyksen, istukan vajaatoiminnan ja vuodelevon jälkeen.
Nyt mietinnässä toinen, minulle viimeinen koska en halua riskeerata mitään..
Kauan muilla mennyt kierron tasaantumiseen ja tärppiin kun kierukka poistettu? Mietityttää et jos vie kovinkin aikaa.. On tietysti yksilöllistä mut tää kaikki mulle uutta kun esikoinen sai alkunsa ilman suunnittelua..
Mulla nyt suunnitteluaika ja poisto varattuna heinäkuulle..
Oon taustalla seurannut jutustelua. Kirjoittelin jo tuonne toiseenkin ketjuun mutta kirjoittelen nyt tänne myös..
Meillä tyttö 10/16 joka syntyi sektiolla keskosena vaikean raskausmyrkytyksen, istukan vajaatoiminnan ja vuodelevon jälkeen.
Nyt mietinnässä toinen, minulle viimeinen koska en halua riskeerata mitään..
Kauan muilla mennyt kierron tasaantumiseen ja tärppiin kun kierukka poistettu? Mietityttää et jos vie kovinkin aikaa.. On tietysti yksilöllistä mut tää kaikki mulle uutta kun esikoinen sai alkunsa ilman suunnittelua..
Mulla nyt suunnitteluaika ja poisto varattuna heinäkuulle..
Ja tervetuloa uusille!:)
Ota näistäkin nyt taas sitten selvää. Yleensä ovis on mulla ollut vähän ns. normaalia myöhemmin. Luin myös netistä (aika ällöt) ohjeet limojen tarkkailuun ja eilen yritinkin tutkia.
Siinä sitten taas tuli muistutus tuosta patista joka mulla on kohdunnapukassa. Onko muilla sellaisia? Kävin sitä kerran neuvolassa näyttämässäkin, mutta kätilö ei oikein sanonut juuta eikä jaata siitä. Itse olen sitten netistä diagnosoinut sen rauhasen tukkeutumaksi, nabothin kystaksi. Mutta silti mietityttää. Tosin ehkä se pahalaatuisena olisi jo johonkin suuntaan muuttunut. Papa on ollut ok.
Muutenkin paikat olleet hyvässä kunnossa nyt