Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikai auta muu kun kirjottaa uusiks, pentele :D
Oon selannu tekstejä tosi paljon taaksepäin, jännännyt teidän puolesta, toivonut plussatuulia :) . Nyt sain lukemiset loppuun, ja aattelin ilmoittautua joukkohon [emoji112] .
Viimeks kirjottelin täällä syksyllä -15, kun esikoisesta haaveiltiin. Silloin, niinkun nytkin, oli metukat ja letrot käytössä, koska pco ja ovuloimattomuus. Mulla ei siis tuu menkkoja kun ehkä kerran vuodessa. Toukokuussa oli niin hienoo, kun tuli luomumenkat! Kiitos luultavasti vhh ruokavalion(joka on nyt jääny :( ) ja metukoiden popsimisen. Silloin -15 saatiin pienokainen alulle yk ykkösellä <3 oltiin niin onnekkaita! (Toki ilman ehkäsyä oltiin jo pidempään oltu, mutta lasken virallisen yk:n letrojen alotuksesta)
Nyt yk1, kp20, ovis oli kp14(tai ainakin hymynaama tuli). Toinen lapsi ollut haaveissa jo jonkun 1,5v, mutta en tohtinut lopettaa imetystä, niin meno lapsettomuuspolille myöheni.

Tässä nyt jännät päivät meneillään. Tuntuu, että ei voi onnistua nyt niin nopeasti, jos ollenkaan. Itellä on nyt vähän enemmän myös painoa kuin viimeksi ja miehen testoarvo on entisestään laskenut :/ hällä siis oli jo tollon -15 tosi alhaset arvot, mutta onneks sperma oli testeissä priimaa <3 nyt oon itekseni hirvitellyt, jos laatu on huonontunut.
Oviksen jälkeen ei oo ollu ihmeitä oireita, kädet on parina yönä puutuillut ja viimeyönä levottomat jalat valvotti poikkeuksellisen pahasti. Ja tosi kiukkunen oon ollu myös. Niin että naapuritkin on varmaan ovista ja ikkunoista kuullut :D. Mut muuten ei mitään.

Nyt ei muuta kun plussia kaikille ja tarrasukkia plussien jälkeen <3 <3

Ja sori tästä kauheesta alkujorinasta joka on varmaan tosi sekava :D

Luruh. Gynellä käynti ainekin rauhoittaa mielen.. mut toivotaan ettei sun tarvii sinne mennä vaan että plussaat :)
Naanak tervetuloa. Toivotaan et yritys jää lyhkäiseksi ja plussa tulee nopsaan.
Onko teillä jotain keinoja millä jätätte yrityksen ”taka alalle” omasta mielestä? Mä huomaan et niinä päivinä kun oon töissä niin en ehdi edes muistella koko asiaa. Pitäis vissiin olla koko ajan sit siellä :D

Mä en oo ikinä käyttänyt ovistukkuja ehkä vois koittaa jos ei ala plussaa tuleen :bored: tänään tein jonku marketitestin ja en tkyl tiiä oliko iinä jotain ku sitä ikkunaan eessä kääntelin nii ehkä oli tahi ei. Yks viä olis ku oli tuplapakkaus nii teen sen huomena. Unicornille onnea, hienoo ku sait plussaa toivottaan että pysyy mukana :smiley-bounce013

Mulla on kan ylipainoo ihan pirusti enkä tiiä millä siitä pääsis eroon!! Ainaki 50 kiloo ois sellasta mistä haluisin eroon...

Tähän on hyvä päättää testailut <3

Liitteet

• photo_editor_1530011982293.jpg
    photo_editor_1530011982293.jpg
    479.2 KB · Katsottu: 323
Aika hyvin pyörii kyllä mielessä yritys. Se pyöri jo sillon, kun tiesi ettei ole mahiksia edes tulla raskaaksi, saatikka nyt kun se mahdollisuus on! :D mutta joo, touhukkaana kun pysyy ni hyvä on. Ja aika usein oon ihan aivot narikassa jollon päässä ei kulje kun lastenlaulut ja leikit :D

Mulla on kan ylipainoo ihan pirusti enkä tiiä millä siitä pääsis eroon!! Ainaki 50 kiloo ois sellasta mistä haluisin eroon...

Munkin pitäs virallisesti puottaa joku 30kg. Mutta jos 10kg saisin pois ja lihasta takasin, niin oisin tyytyväinen. Olin niissä mitoissa ennen ekaa raskautta, ja tyytyväinen olin. En vois kuvitella itteeni 30kg kevyemmäks! Oon varmaan ala-asteella painanu niin vähän.

NaanaK, tervetuloa mukaan ja tsemppiä yritykseen!

Mulla ei ne menkat eilen alkaneet. Mut eipä tulleet testitkään tänään, kun unohdin ettei posti tänään kulje.

Eiköhän se menkkoja kuitenkin teettele, iho kamalassa kunnossa ja ajoittain lievää juilintaa alavatsassa. Kunhan nyt ei kauaa tarvis kestää tätä, haluisin kierron oikeille raiteille heti.

Tervetuloa kaikille uusille!! :happy: Ja onnea plussanneille :Heartred

Oon tässä nyt tehnyt ovulaatiotestit ja mittaillut aamulämpöjä. Lämpöjen mittailussa en huomannut mitään erikoista, itse epäilen että ovulaatio oli eilen (oireiden perusteella). Aamulämmöt on olleet 36,1 ja eilen 36,3 ja nyt oli 36,2. Liekkö sitten oikein olen edes mitannut :biggrin

En noihin tikkuihin vaan saanut nyt omasta mielestäni kunnon positiivista tulosta. Toki pissa saattoi olla vähän laimeaa (en muistanut 4h pidätystä).. En näköjään saa kuvaa laitettua noista tikuista tänne.. Mutta jos oireiden mukaan mennään, nyt olisi dpo1?

Talletukset on ainakin menneet kohdilleen tässä kierrossa.

Lucinda, tsemppiä mittailuihin... se kehveli ovulaatio voi tulla 1-3 päivän päästä siitä o-plussasta ja lämmöt voi nousta 1-2 päivää oviksesta, jos oikein pitkällä kaavalla mennään. Suosittelen siis edelleen aamusella mittaamaan ne lämmöt. Sit ku tilanne etenee toivottuun suuntaan, lämmöt pysyy ylhäällä eikä laske kuukautisia kohti :)
Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa!

Hei sivistäkääs nyt tietämätöntä: tuleeko kananmunalimat ennen ovulaatiota, ovulaation aikana vai sen jälkeen? Yritän tässä tulkita omaa kehoani ja Flo ennustaa tätiä paikalle huomenna :rolleyes:

Uutukainen omalla kohdalla esim. Ovulaatioplussapäivänä eli pikkuisen ennakoivasti. Vanhemmiten ovislimapäivät vähenee.

Heippa kaikki! Oon tässä tovin seuraillut keskusteluja ja kuumeiluja, ja ehkä voisin alkaa myös osallistua keskusteluun itsekin. :) Edellisen kerran oon käynyt foorumilla (toistaiseksi ainoan) lapsen vauva-aikoina, ja niinpä salasanakin oli päässyt unohtumaan Uuden nimimerkin voimin siis pikkukakkosta kuumeilemaan!

Tällä hetkellä meneillään pillereiden lopetuksen jälkeen toinen kierto, periaatteessa siis yk2, ja tänään on kp13. Ovulaatiosta ei oo hajuakaan, mutta jännityksellä odottelen, miten pitkään toisen raskauden odottelussa menee. Esikoinen tärppäsi aikoinaan toisesta kierrosta. Yritän olla ottamatta paineita, mutta se on vähän hankalaa kun olen tällainen kaikkihetimullenyt-tyyppi :D

Onnea plussanneille ja tsempit niille, joilla plussa antaa odottaa itseään - ootte mahtavia, vahvoja naisia!

Terkku2, tervetuloa mukaan. Täällä varmaan muitakin kaikkimulleheti-tyyppejä :D minä ainekin tunnustan!! Tää on niin piinaavaa aikaa tälläisille ihmisille jotka ei malttais odottaa. Onneks mun mies osaa palauttaa mut taas normi tilaan kun rupeen sekoilemaan! Heh.

Täällä 16kp ja appi kertoi että ovis ois ollut viime sunnuntaina.Viime viikolla oli hormooni päänsärky samaa kuin kuukautisten aikaan ja himot myös limat oli.Uskon että ovis oli aikaisemmin kuin viime sunnuntaina.Miten teillä onko oviksen aikaan päänsärkyä? Vai tuleeko kaikki halut plus muut oireet ennen, päällä vai jälkeen oviksen?Päänsärky ja kaikki viime viikon oireetkin on poissa että uskoisin että nyt on 4dpo.Tässä kierrossa en tikuta/en aio tikuttaa ovista.Otetaan kesä hieman iisisti ja elokuussa yritetään IVF hoitoon päästä tekemään kun viimeksi se meni penkin alle.

Mulle iski kauhea päänsärky, eli eiköhän ne menkat huomenna ala. En tiedä, harmittaako kuitenkin jos alkavat ennen kuin pääsen testaamaan. Ois kiva siitä testaamisen ilosta päästä nauttimaan, vaikka se nega tulisikin :hilarious:

Mulla ei oo ovikseen liittynyt koskaan mitään kipuja, ainakaan mitä muistelen niitä aikoja ennen pillereitä.

Dpo11 tänään, testiin haalea mutta selvä plussa. Aamulla teen digi-testin viikkonäytöllä. Jännittävää. Ihanaa ja ihmeellistä, kumpa kaikki menis hyvin ja saatais keväällä vauva syliin!:Heartred

Takaisin