Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iidduska, veikkaisin ovista huomiselle, jos tänään näytti noin plussaa. Joskus ovulaatio tapahtuu vasta toisessa LH-aallossa. Talletteluonnea!!

Onnea paljon plussanneille! :)

Täällä menossa nyt yk3 ja kp 10/28. Ovista aloin tänään tikuttaa ja ei ihan puhdas plussa mutta lähellä oli jo :rolleyes: jospa nyt pelittää kroppa jo normisti. Viime kierto venyi ku:n jälkimainingeissa.

Tervetuloa uudet :)
Iiidduska, minusta näyttää että tuo viimeisin olis ovisplussa ja jos sulla vielä kp18 ni vois täsmätä. Ehkä se sikaisempi ei ollutkaan , tai sit ovuloit tuplasti !!!

Keltainenkuu, tsemppiä oviksen bongailuun.

Suubi, arvostan kärsivällisyyttäsi testailun suhteen. Ajattelin itse pyrkiä samaan tässä kierrossa. Mut katsotaan nyt miten onnistun.. huoh.

Nannas93 mulla edellistä lasta yrittäessä kierrot meni miten sattuu ja terolut-kuurinkin söin. Oli kyllä turhauttavaa kun ei tiennyt oman kropan touhuista mitään. Raskauduin silloin yk6. Toivottavasti kroppasi löytää tasaisen kierron. Onhan se mukavampi kun kierto on tasainen, eikö esim. 25-100pv :O

Muokattu viimeksi:
Miltäs unicornin viivat näyttää tänään?

Suubi ja hilla, milloin testaatte?!?!

Dpo1, talletukset osui täysin nappiin tässä kierrossa, joten nyt saa todella piinailla vajaa pari viikkoa! Toissapäivänä testasin muhkean ovisplussan ja eilen saatiin vielä siimahännät tarkastuskäynnille jos torstaiset kaverit ei oo löytäneet kohteeseen!

Tänään testailen, kun pääsen kotiin. Tänään siis jo kp32. Oireet on niin vähäisiä ja sekavia, ettei tiedä onko pms-oireita vai ei mitään.

Unicorn, joko sulla on selkeä viiva?

Mulla näytti tänään tältä. En ole aikaisemmin testaillut näin aikaisessa vaiheessa ja nyt olen selvästi jääny koukkuun testailuun pahoinvointioireita odotellessa. Mulla kahdessa aikaisemmassa raskaudessa oli niin selvä ero siinä että se meni kesken, josta ei ollut niin paljoa pahoinvointia. Eli sitä odotellessa vaikkei se kivaa olekaan.
f511a8054a97337d5b5d3b4295ff6d01

Ihanat viivat ruusunlehti!
Mulla on vatsa sekaisin. Pientä pahoinvointia ja heikotusta. Alavatsalla menkkamaista jomotusta, aika-ajoin aika kovaakin. Muistan esikoisen alkuraskaudesta ihan samaa, välillä piti olla sohvalla kaksinkerroin. Toisaalta oon aika iloinen näistä oireista<3 silti vieläkin pelottaa käydä vessassa.

Mulla oli vähän vahvistunut, mutta ei vielä kunnolliset viivat :/ vähän huolettaa...

ImageUploadedByVau Foorumi1529844300.086949.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1529844316.539515.jpg

Ihan mahtavaa! Täällä näyttää plussia ilmaantuvan sinne-tänne. Mulla kp 24/29, dpo 9. Rinnat on vähän arat ja edelleen alavatsalla jotain tuntemuksia mutta tarkkailen kyllä itteeni normaalia enemmän, ehkä ihan perus kiertoon liittyviä oireita. Ens viikon lauantaina olis testipäivä jos sinne saakka päästään, turhaan en jaksa tikuttaa. Kestän menkat paremmin kun tyhjän testin. Siispä odotellaan...

Vau, taas on plussa-aalto meneillään! Onnea vielä kaikille.

Mulla kp 28 tänään. Menin ja tilasin muutaman ovistestin sekä raskaustestin. Jospa saapuisivat tiistaina. Sitä ennen jos ei menkat ole alkaneet, voisi ehkä testata. Rinnat kipeät, ei oikein muita oireita nyt ole. Pelkään vaan sitä että tää kierto venyy, ei jaksaisi joka hetki miettiä ja odottaa että joko nyt alkaa!

Oon kyllä tosi levollisin mielin noin niinkuin muuten. What will be, will be. :shy:

Terveppä terve, täällä uusi raskaaksi haluava liittyy joukkoon :3some Kaks lasta llöytyy jo ja kolmatta toivotaan koavasti:angel4! Nytto dpo:t joko 7, 8 tahi 9 eli kohta pääsee testaileen:happy093! Millä ootte testaillu että miä ois hyvä jolla sais plussan?? sTemppiä kaikille, että raskaaks tultas :smiley-bounce016

Niin hyvä ja onnellinen fiilis tulee kun näkee teidän plussia :joyful:

Täällä tais olla tosiaan lh huippu jo silloin toissapäivänä kp10, koska eilen ja tänään ollu selkeästi paaaljon haaleampi viiva :shifty: Saa nähdä oltiinko myöhässä.. välillä pohdin et josko jättäis koko ovistestit pois, kun taidan ressata niistä liikaa.

ON: Meille ei tuu varmaa ikinä vauvaa! Menkat oli melkee viikon aikasemmin kun normaalisti. Vuoti muutaman päivän ja oli niukimmat kun ikinä. Ovistestissä jo toinen viiva vaik kp8 ja vahvempi kun yleensä tähän aikaa. Ei viel plussa. Normisti ovis on kp14-17 välillä.1,5v yritystä takana.

Onnea plussanneille ja vauvaliimaa

Liitteet

• FEB3F35E-A823-4E1B-BE97-F828C30ACE69.jpeg
    FEB3F35E-A823-4E1B-BE97-F828C30ACE69.jpeg
    425.7 KB · Katsottu: 330
Muokattu viimeksi:
Takaisin