Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tiiä miks mutta testasin iltapäivällä uudestaan. Kuvittelenko mä vai onko tossa jotaki? Livenä näkyy hieman selvemmin mutta silti erittäin haaleana.

Liitteet

• 20180505_220529~2.jpg
    20180505_220529~2.jpg
    244.5 KB · Katsottu: 283
En minäkään saa selvää. Mahassa kyllä menkkatuntemuksia melkoisesti. Yleensä kuitenkin nega ollut ihan selkeä, nyt jotain havaitsen tuossa. Voihan se ehkä olla viivanpaikkakin. En oikein tykkää noista rfsu testeistä kun tuntuu että niistä leviää joskus sellaista punaista väriä testin reunoihin ja muutenkin jotenkin epäselvempiä. Ei vaan kehtaa tällä testaustahdilla ostaa clear blueitakaan :D

Jännä nyt kun katson tuota pikkukuvaa avaamatta niin siinä loistaa kirkkaanpunainen viiva. Eli kännykän ruutu näyttää tulkitsevan sen punaiseksi?

Testailen aamulla uudestaan. Niin näyttää punaiselta pikkukuvassa. Mitään oireita ei ole ollut lukuunottamatta mielialanvaihteluja.

En minäkään saa selvää. Mahassa kyllä menkkatuntemuksia melkoisesti. Yleensä kuitenkin nega ollut ihan selkeä, nyt jotain havaitsen tuossa. Voihan se ehkä olla viivanpaikkakin. En oikein tykkää noista rfsu testeistä kun tuntuu että niistä leviää joskus sellaista punaista väriä testin reunoihin ja muutenkin jotenkin epäselvempiä. Ei vaan kehtaa tällä testaustahdilla ostaa clear blueitakaan :D
Ne menkkajomotukset on myös raskaudessa tosi yleisiä ja vielä monta viikkoa kestävinä.
Toivottavasti olisi kyse siitä :) minäkin näen testissä jotain!

Eilinen viiva näkyi vasta testiajan jälkeen. Tänään aamulla tikkuun tuli testiajan puitteissa hyvin hento vaaleanpunainen viiva. Rakkoaika oli taas vain reilu pari tuntia, oli niin järkyttävä pissahätä yöllä ja aikaisin aamulla. Silti viiva on vain juuri ja juuri nähtävissä. Minulla kun on kaksi ikävää kokemusta haaleista viivoista, niin en oikein tiedä mitä ajatella :confused: tietty tuli taas toiveikas olo, mutta en silti ole vielä varma olenko edes raskaana ja jos oon, niin pysyykö tämäkään matkassa. Eikä oo aavistustakaan, millä viikoilla oon, ihan alussa, luulisin. :sorry: jos ees oon raskaana.

Pidetään peukkuja Justiina, jospa se vahvistuisi ihan kunnon viivaksi! Tuossa edellisen testin kuvassa, jonka latasit, olen kyllä minäkin näkevinäni ihan tuosta pikkukuvasta ja isommastakin hailuran punaisen viivan. :happy:

Kiitti tsempeistä tyypit! :happy:

Mies ei nähnyt mitään testissä, ei eilisessä eikä tämänpäiväisessä. :shifty: ei haluakaan innostua ennen kuin 100 % varma. Enpä kyllä itsekään ole innoissani, kun ei ole varmuutta, mutta pieni toivonkipinä on...

Mites muilla, onko piinapäiviä käsillä kellään?

Onnea oviksen hyödyntämiseen hempuliini:)

Ja isot onnittelut hoopakka! :Heartred :) ymmärrän että hankala luottaa tulokseen. Onko ollu mitään oireita?

Täällä edelleen ollaan menkattomia, km:sta taitaa olla se 40 päivää. Alamahaa jomottellut menkkatyyliin jo useita päiviä, välillä taas nipistelyä. Tänä aamuna oli lievää huonoa oloa, muttei mitään merkittävää. Mielialanmuutokset on ainoa voimakas oire, oon joko ihan raivon partaalla tai sitten itkettää.

Täällä kp 28 jos lasketaan tuosta kemiallisen vuodon alkamisesta. Normi kierto sen 28-34 ni jospa kohta starttais kk. Ei kyllä mitään menkka oloja, rinnat vaan kipeät.

Onnea plussanneille!

Tänään kp14 ja eilen plussa ovistestiin. Illalla oli ihan järkyttävät mahakivut :shifty: Saas nähä nyt sitte miten käy :shy:

Hoopakka onnea plussasta! :happy:

Ja onnistuneita talletteluja ja hyviä oviksia muille! Minulla on ollut nyt monta päivää ovisoireita mutta limat puuttuu, joten epäilyttää tuleeko koko ovis.:bored: Jos tulee niin myöhässä ainakin. Ei kyllä vieläkään varsinaisesti aiottu oviksen aikana talletella, mutta ensi kierrossa jo ehkä. Saapa nähdä venyykö taas kierto kuinka, edellinen kun oli jo ihan normaali.

Hei kaikille [emoji813]️ mulla taas yksi kaveri kertoi olevansa raskaana. Oon onnellinen heidän puolestaan, pitkä yritys takana. Mut samalla kirpaisee: koska on meidän vuoro? :(

Takaisin