Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei ollu enempää testejä niin pitää oottaa pari päivää.

Turkoosi, ymmärrettävä tunne :Heartred vaikka se muiden onni ei ole itseltä pois, niin kyllähän se aina kirpaisee ja muistuttaa siitä mitä itse kaipaa.

Onnea hoopakka!

Täällä piinailija! Dpo 8 ja ihan järkyt ovisjomojen tyyliset kivut oikealla. Joko ovis on sikamyöhässä tai umpisuoli on puhkeamassa tai sit ihan jotain muuta. Jännää.

Onnea kaikille plussanneille!

Liityn seuraanne yrittämään. Esikoista toivon, kuumeillut olen jo enemmän tai vähemmän 10 vuotta ja vih-doin olisi täälläkin yk1.
Kaikki tietysti aivan uutta ja jännää, en ole aiemmin edes juurikaan kiinnittänyt huomiota ovisaikoihin, kierron pituuteen tai oikeastaan mihinkään aiheeseen liittyvään.

Voidaan oikeasti alkaa yrittää vasta 17.pv, joten taitaa ovis tässä kierrossa ehtiä livahtaa ohi ennen sitä, mutta eihän sitä tiiä. Pe-la ajattelin alkaa tikuttaa ekaa kertaa ikinä. Hurjan jännää! Kp nyt 3/24-26.
Toiveikkaasti eteenpäin :happy:
:whacky024

Eilen ovistesti näytti tällästä? Tänään en jaksanu enää kun meni eilen hermo kun mies ei suostunu koska oli väsyny ja ymmärrän kun teki pitkään töitä. Ärsytti vaan kun oli luvannu. Mökötin ja nukuin sohval viime yön kun suutitti. Viime kuussa tuli kp15 plussa. Tänään kp16 ja alavatsaa särkee nyt ihan hirveesti. Vähän usko meni tähän kiertoo kun ei nyt oikeen sujunu talletuksen oikeeseen kohtaan.:smiley-angry017 Nooh ehkä joskus sitte...

Liitteet

• AE6E24C9-230E-4FC4-AA7A-A4D6B283D76C.jpeg
    AE6E24C9-230E-4FC4-AA7A-A4D6B283D76C.jpeg
    895.1 KB · Katsottu: 241
Eilen ovistesti näytti tällästä? Tänään en jaksanu enää kun meni eilen hermo kun mies ei suostunu koska oli väsyny ja ymmärrän kun teki pitkään töitä. Ärsytti vaan kun oli luvannu. Mökötin ja nukuin sohval viime yön kun suutitti. Viime kuussa tuli kp15 plussa. Tänään kp16 ja alavatsaa särkee nyt ihan hirveesti. Vähän usko meni tähän kiertoo kun ei nyt oikeen sujunu talletuksen oikeeseen kohtaan.:smiley-angry017 Nooh ehkä joskus sitte...
Mun silmään toi ei näytä ovisplussalta vielä :) sanoisin että tänään ois tummempi! Älä luovuta vielä:)

Tänä aamuna itkin ku katsoin euroviisuesityksiä ja tuli huono olo kun aamupalasta oli kaksi tuntia aikaa. Oon pidätelly pissaa koko aamun ja oottanu että posti tulis ja tois testit. En sitte enää kestäny vaan kävin vessassa ja postiauto tuli tietty heti sen jälkeen. Nyt pitäs taas malttaa oottaa hetki, syödä lounas (kyllä, ennen kymmentä) ja sitten testailla. Voin sanoa että nyt jännittää!

Voihan posti! :joyful: Tsemppiä Justiina, tule kertomaan sitten miltä näyttää!

Toivotaan vahvoja viivoja! :Heartred

Nyt kyllä erottuu jo silmin havaittavasti. :nailbiting:

Clearbluessa oli viikkoja 1-2. Minullahan ei ole hajuakaan mikä viikko voisi olla kyseessä.

Edit. Ei kyllä vahva ole edelleenkään. Teen ensi viikolla toisen cb:n. Eikä ollu aamuvirtasta vaan alle tunnin rakossa olleesta ja oon juonu tosi paljon Tänään, jos sillä nyt mitään väliä on.

Liitteet

• 20180509_104200~2.jpg
    20180509_104200~2.jpg
    325.8 KB · Katsottu: 299
Voi miten mahtavaa Justiina :Heartbigred uskaltaudun jo vähän onnittelemaan! Toivottavasti kaikki sujuu nyt hyvin!

Mutta jos viikkoja vasta noin vähän niin siihen nähden minusta kuitenkin jo aivan selvä viiva ja vahvistunut aiemmasta. Ja varsinkin jos pissa oli vielä laimeaa. Nyt vain pidetään peukkuja, että hyvä suunta jatkuu! :happy:

Onnea Justiina ja Janesa! <3

Kävin tänään labroissa, 7 putkea verta. Nyt selvitellään, onko jotain vialla kun kierrot niin epäsäännölliset, eikä oo tärpännyt. Ja papa otettiin myös. Parin viikon päästä tuloksia. Yrityskuukausia nyt siis takana 6, joten voi olla ihan vaan sitäkin, ettei oo vielä tasaantunut pillereiden lopetuksen jälkeen.

Kysynpä nyt teidän mielipidettä. Mulla on kuukautiset myöhässä 5päivää ja raskaustestit on näyttänyt negatiivista. Ja huomenna oon lähdössä laivalle ja tarkotus ois juoda alkoholia. Että joisitteko te tässä tilanteessa vai ottaisitteko varman päälle jos oiskin raskaana?

Onnea plussanneet!

Sontsu, mä kyllä uskaltaisin juoda. Jos testi on nega niin eikun vaan.

Dpo 10, päänsärkyä ja muita pms-oireita havaittu. Lähdenpä pullakahville!

Paljon onnea justiina :)

Vitsi tää on jotenki erilailla ihan sika jännittävää piinailla toisten piinapäiviä ku ei omia tarvii :D Siis ku meille KU:n takia ehkäsypakkoo viel jäljellä :D Kierrosta ei mitään hajua myöskää KU:n jälkeen.. kumpa menkat alkais ennenku ehkäsypakko loppuu :D

Takaisin