Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei oo mun päivä... vollannut aamusta asti. Tuntuu et kaikki ympärillä on raskaana tai just saanut lapsen (katselin uuden kuninkaallisen kuviakin itkien). Kaikilla tutuilla on jotain ihanaa elämässä tapahtumassa (uutta asuntoa, remontteja, hyviä duuneja.. ).

Mitäs meillä? Vauva? Juu ei. Dpo10 ja nega, rinnat kipeät ja vatsaa vähän joulii, kp1 odotellessa. Ollaan ihan peeaa. Yritetty kämppääkin myydä et pääsis veloista. Ei ole mennyt. Kaiken lisäksi mies sai eilen tietää et jää työttömäksi. Mä vihaan mun duunia, jokainen työpäivä ahdistaa. Just nyt kaikki vituttaa ja menee päin persettä. :(

Jatkan nyt vollaamista ja sit täytyy varmaan yrittää nostaa pää pystyyn ja miettiä mitä hyvää on ja miten selvitään jatkossa. :confused:

Haaveilija83, rankkaa :( Jospa asia kerrallaan moni noista haasteista ratkeaa.
Täällä normimeininki - lääkehuuruista on pikkuisen toivuttu, ei ihan niin paljon "ahrista". Perjantaina olis sitten seuraava ultra lapsettomuusklinikalla ja suunnitellaan tulevan kierron lääkitykset. Johan tuohon on taas satsattu, että toivon mukaan pikkuhiljaa pääsis edes yrittämään.

kp1 kurvas paikalle... Ihmeen lyhyet viime kaks kiertoa ollu, normaalisti 28-29 ni kaks vikaa ollu vaan 26 :wideyed:

Minäkin pääsen tällä viikolla uuteen kiertoon, kun viimeisen primon otin eilen.

Heippa! Täällä kans innokas plussan odottelija.. Jätin Cerazeten pois noin kuukausi sitten ja luomu kuukautiset loppuivat juuri JES. Nyt sitten odotellaan koska plussaa testi näyttäisi :) Onkohan se nyt niin että raskaus vaatii ensimmäiset kuukautiset kuitenkin? Kierto ihan sekasin, joten ovulaatiotestit käytössä.. Yritän hillitä itseäni, koska mitä vähemmän ajattelee, sitä nopeammin tärppäisi :P

Eeeeih :(
Oli niin lupaavia oireita monilla.. ihmeen kp1 aalto tänne iski. Voihan hemmetti!:sad010

Tsemppiä ihan hurjasti kaikille jälleen kp1 kohdanneille:Heartred
Toivottavasti ensi kierrosta mahdollisimman moni pääsee liittymään seuraani tuonne tammikuisiin. Siellä on melkoisin yksinäistä tällä hetkellä.. joten enpä ole edes vielä siellä kirjoitellut itselleni :D
Enkä ehkä ihan vielä uskalla lasketunajan ryhmään siirtyäkään..
Teidän juttuja täällä siis edelleen luen ja katselen miten itsellä tämä etenee :)

Tsemppiä naiset!! :wav

Eeeeih :(
Oli niin lupaavia oireita monilla.. ihmeen kp1 aalto tänne iski. Voihan hemmetti!:sad010

Tsemppiä ihan hurjasti kaikille jälleen kp1 kohdanneille:Heartred
Toivottavasti ensi kierrosta mahdollisimman moni pääsee liittymään seuraani tuonne tammikuisiin. Siellä on melkoisin yksinäistä tällä hetkellä.. joten enpä ole edes vielä siellä kirjoitellut itselleni :D
Enkä ehkä ihan vielä uskalla lasketunajan ryhmään siirtyäkään..
Teidän juttuja täällä siis edelleen luen ja katselen miten itsellä tämä etenee :)

Tsemppiä naiset!! :wav

Just laskeskelin et jos tästä kierrosta tärppäis ni la olis tammikuun loppupuolella :grin

Sain nyt miehenkin innostumaan kunnolla tästä yrittämisestä ja se ihan innoissaan miettii täällä tärppipäiviä yms :hilarious:

Ja mä kirjoittelen varmaan vielä vuodenkin päästä täällä.

Kamala ajatus. :rolleyes:

Mua ahdistaa sekin et mä en... Jos tän vuoden aikana ei tärppää niin se on sit siinä. :(

Noh mä oon siihen asennoitunut, kun tuntuu venyvän vaan pistoshoitojen aloitus ja ilman lääketieteellistä apua en ovuloi. Olen ovuloinut viimeksi marraskuussa mikä on täysi ihme kyllä, niin mulla ei oo kovin hyvää luottoa siihen että raskautuisin tämänkään vuoden puolella. Mutta katsotaan, tuottavatko ne pistoshoidot sitten mitään tulosta kun joskus alkavat..

Mistähän on kyse kun kp2 ja koko päivän ollut välistä kovempaa, välistä lievempää kipua ihan kuin oikeassa munasarjassa? Mieleen tulee kysta tai endometrioosi... Ihan ku ovulaatiokipua? Äsken mittasin lämmön, on vähän korkeampi kuin normaali alkukierron iltalämpö...

Mistähän on kyse kun kp2 ja koko päivän ollut välistä kovempaa, välistä lievempää kipua ihan kuin oikeassa munasarjassa? Mieleen tulee kysta tai endometrioosi... Ihan ku ovulaatiokipua? Äsken mittasin lämmön, on vähän korkeampi kuin normaali alkukierron iltalämpö...
Samat tulee mieleen, mutta mitään tietoa ei kyllä ole o_O on kyllä kurjia aina tuollaiset outoihin kierron vaiheisiin sijoittuvat kivut! Ikinä tiedä missä mennään ja mitä ihmettä

:love7Ja nyt tämän myötä lopetan teidän ahdistelun näillä minun testikuvilla. Nyt isommat viikot näkyvissä testissä, kuin kemiallisessa ja voin huokaista siinä uskossa, että siitä ei ainakaan tällä kertaa ole kyse:
C46272AD-EA7C-4650-94CC-736E96B5ACF1.jpeg

Siirrynkin tästä tuonne tammikuisiin sekä joulukuisiin jännäilemään elämää. Toivottavasti en tänne taas joudu pian palaamaan.:smiley-angelic001
Taidanpa tälläisenä vainoharhaisena hörhönä varata ajan alkuraskauden ultraankin :D

Luen teidän juttuja kyllä taustalla varmasti ja tsemppaan mukana :)

Nyt toivon teille kaikille pikaisia plussia ja kaikkea hyvää! Pitäkää hyvä fiilis yllä ja tukekaa toisianne:Heartred

Täälläkään ei taatusti tammikuista tuu :( Päivystyksessä istun just, km:sta kuukausi ja vuodan edelleen. Vuoto on lisääntyny ja mahakivut myös ja tänne käskettiin. Toivottavasti löytyis syy kivuille ja vuodolle ja sais tän vihdoin päätökseen.

Onnea plussanneille :)

Yöllä jotain verikokeita otettiin päivystyksessä ja hcg ei oo vieläkään alle 5. Tänään naistentautien päivystykseen istuun, lääkäri teki yöllä lähetteen sinne ja tultiin hetkeks kotiin nukkuun. Lääkäri oli ihmeissään, kun ei mulla oo ollu mitään jälkiseurantaa tms. Sitä ittekki ihmetelly ja soittainu neuvolaan paristi ja sieltäki käsketty vaan odotella.

Yöllä jotain verikokeita otettiin päivystyksessä ja hcg ei oo vieläkään alle 5. Tänään naistentautien päivystykseen istuun, lääkäri teki yöllä lähetteen sinne ja tultiin hetkeks kotiin nukkuun. Lääkäri oli ihmeissään, kun ei mulla oo ollu mitään jälkiseurantaa tms. Sitä ittekki ihmetelly ja soittainu neuvolaan paristi ja sieltäki käsketty vaan odotella.
Voi ei :(
On kyllä outoa ettei mitään jälkitarkastusta määrätty!!!
Onneksi nyt saat apua<3 ihan hurjasti voimia toipumiseen:Heartred

Noihin jälkitarkastuksiin ei tosiaan taida yleensä päästä. Onneksi nyt pääset kuitenkin ja toivottavasti saat avun. Tsemppiä!

Takaisin