Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei ollu kirkasta enkä siis oo täysin varma oliko verta vai mitä. Oli niin vähän...voi olla et taas kuvittelen et oon raskaana...en mä tiedä:hilarious:on vaan niin outo olo.

Muokattu viimeksi:
Ei ollu kirkasta enkä siis oo täysin varma oliko verta vai mitä. Oli niin vähän...voi olla et taas kuvittelen et oon raskaana...en mä tiedä:hilarious:on vaan niin outo olo.
Tuttu tunne :grin
Jännityksellä seurataan kuin sun käy! Plussatuulia puhallan sinne päin :)

Hempuliini, sulla on siellä jännät paikat, kuulostaa kyllä kovasti raskausoireilta! :) täällä on peukut pystyssä! :Heartbigred

Mulla on ollu tänään alamahakipua heti navan alapuolella. Keskenmenon alkamisesta on nyt 25 päivää, toivon että kierto palaa pian ennalleen, niin kävi viimeksikin. Toki ehkä häviävän pieni mahis voisi olla uudelle raskaudellekin, mutta siihen en jaksa nyt uskoa.

Jaaha sielt se kp1 kurvas paikalle...en tiedä mitä pitäs ajatella. Itkettää niin pirusti että taaskaan ei onnistunu. Ehkä me ei nyt vaan ikinä saada sitä toista vauvaa.

Jaaha sielt se kp1 kurvas paikalle...en tiedä mitä pitäs ajatella. Itkettää niin pirusti että taaskaan ei onnistunu. Ehkä me ei nyt vaan ikinä saada sitä toista vauvaa.
Voi Eij :arghh: ihan syvältä!
*halirutistus* sinne ja tsemppiä<3 kp1 on aina se pahin ja surkein päivä :sorry:

Tsempit Hempuliini! Tiedän niiin hyvin tunteen. Sitä on itekin aina niin toiveikas ja sit :banghead:. Taasko ne menkat tuli...

Hempuliinille tsempit, kp1 on aina kyllä niiiiin hanurista.

Ja toki plussanneille onnea!

Täällä dpo9 ja nega testattu. Rinnat ovat kipeät mut muuten ei mitään... Tuskin siis tässäkään kierrossa on tärpännyt. :rolleyes:

Hempuliini, ikävää että uusi kierto alkoikin mutta se on myös uusi mahdollisuus! Ekat päivät on pahimpia mutta kyllä se siitä! Nimim. Kokemusta on, ehkä yk 12 meneillään?

Täällä kp (ööö pitää jo kattoo kalenterista :grin) 21 ja ovista ei silti lähimaillakaan! Testeissä ei minkäänlaista viivojen vahvistumista havaittavissa, limat kadoksissa (vv tosin valkeaa vetistä että ehkä toivoa on..) ja lämpöjäkään en oo kyllä jaksanut mitata :shifty: Tässä nyt mietin vaan että aloitanko terot) kun mulla niitä vielä kaapissa on) ettei kierto veny ihan tuhottomasti.. :bored: Vai antaisiko olla ja odottaisi ovista vielä tämän viikon, kun oon tällä viikolla lomalla ja ois hyvät tallettelumahikset miehen töidenkin kannalta :p

Ja rusinana pohjalla, me ostettiin asunto!! :grinIhana yksitasoinen rivitalo kolmio :Heartred Oon niin iloinen, meillä kävi aivan järkyttävän hyvä tuuri tuon asunnon kanssa! Saatiin siltä alueelta kuin haluttiin, siitä taloyhtiöstä mitä ollaan vuoden verran katseltu, alueen hintatasoon nähden hyvään hintaan :) Ja paljon olisi ollut muitakin ostajia mutta myö oltiin ekana yhteyksissä. Nyt
eikun ensi kuuta ja muuttoa odottamaan :happy:

Ehkä alan pikkuhiljaa uskomaan, että voisi pysyä kyydissä ja voisi vähän iloita. Tässä tämän aamuinen dpo13:
EA75C794-F57F-4CFC-9AA8-ACABBD49FAD1.jpeg

Onko kenelläkään muulla kokemusta, että saakin iltapissasta vahvempaa viivaa kuin aamulla? Tässä eilisen dpo12 illan tuotos:
32CFD834-E291-4529-A7D8-B1E1A0F5563C.jpeg

Muistelen, että testasin esikoisestakin illalla vahvemman viivan kuin seuraava aamu o_O saatan muistaa höpönlöpöä kyllä

Tässä vielä vertailun vuoksi samainen dpo13 siitä kemiallisesta kierrosta. Kyllä nyt on paljon vahvempaa viiva kuin tämä.
Ja tästähän se ei juurikaan tummentunut
FCA52CC6-D7F1-4473-866D-E9157C21FBE1.jpeg

Tsemppiä kaikille yritykseen! :)
Plussatuulia tänne ihan hurjasti
:wav

Hempuliini, ikävää että uusi kierto alkoikin mutta se on myös uusi mahdollisuus! Ekat päivät on pahimpia mutta kyllä se siitä! Nimim. Kokemusta on, ehkä yk 12 meneillään?

Täällä kp (ööö pitää jo kattoo kalenterista :grin) 21 ja ovista ei silti lähimaillakaan! Testeissä ei minkäänlaista viivojen vahvistumista havaittavissa, limat kadoksissa (vv tosin valkeaa vetistä että ehkä toivoa on..) ja lämpöjäkään en oo kyllä jaksanut mitata :shifty: Tässä nyt mietin vaan että aloitanko terot) kun mulla niitä vielä kaapissa on) ettei kierto veny ihan tuhottomasti.. :bored: Vai antaisiko olla ja odottaisi ovista vielä tämän viikon, kun oon tällä viikolla lomalla ja ois hyvät tallettelumahikset miehen töidenkin kannalta :p

Ja rusinana pohjalla, me ostettiin asunto!! :grinIhana yksitasoinen rivitalo kolmio :Heartred Oon niin iloinen, meillä kävi aivan järkyttävän hyvä tuuri tuon asunnon kanssa! Saatiin siltä alueelta kuin haluttiin, siitä taloyhtiöstä mitä ollaan vuoden verran katseltu, alueen hintatasoon nähden hyvään hintaan :) Ja paljon olisi ollut muitakin ostajia mutta myö oltiin ekana yhteyksissä. Nyt
eikun ensi kuuta ja muuttoa odottamaan :happy:

Ihanaa asunto-onnea! Se oli sit just teille tarkoitettu ja olette sen ansainneet <3 Me vasta yritetään saada käsirahaa säästettyä, kun pitää olla nykyään se 15% asunnon hinnasta säästettynä.. kääks! En tiiä millon saadaan mut ehkä joskus ;)

Ehkä alan pikkuhiljaa uskomaan, että voisi pysyä kyydissä ja voisi vähän iloita. Tässä tämän aamuinen dpo13:
View attachment 68117

Onko kenelläkään muulla kokemusta, että saakin iltapissasta vahvempaa viivaa kuin aamulla? Tässä eilisen dpo12 illan tuotos:
View attachment 68118
Muistelen, että testasin esikoisestakin illalla vahvemman viivan kuin seuraava aamu o_O saatan muistaa höpönlöpöä kyllä

Tässä vielä vertailun vuoksi samainen dpo13 siitä kemiallisesta kierrosta. Kyllä nyt on paljon vahvempaa viiva kuin tämä.
Ja tästähän se ei juurikaan tummentunut
View attachment 68119

Tsemppiä kaikille yritykseen! :)
Plussatuulia tänne ihan hurjasti
:wav

Ihanat viivat! Onnea todellakin ja imukuppeja, tarroja, pikaliimaa ja kaikkee mahollista sinne pikkuselle <3

:greet025täälä ilmoittautuis yks jolla jo hetki (kohta 3v välillä enempi ja välillä sitte vähempi) esikoisesta kuumeilua takana. Jos vaan joukkoonne mahtuu.

Sivusta oon teitä seuraillu jo hetken mutta nyt en enään teidän muiden piinailuilta malta olla kirjottamatta. Itellä siis menossa kp.56.

Viime vuonna tonne 2017 ryhmään kirjottelinki jotain mutta sitten jättäydyin pois kun rupesi jo usko ja toivo loppumaan, kiitos epäsäännöllistäkin epäsäännöllisimmät kiertoni!

Oman pienen nyytin saaminen olisi jotakin niin:Heartbigred

Muokattu viimeksi:
Ihanaa asunto-onnea! Se oli sit just teille tarkoitettu ja olette sen ansainneet <3 Me vasta yritetään saada käsirahaa säästettyä, kun pitää olla nykyään se 15% asunnon hinnasta säästettynä.. kääks! En tiiä millon saadaan mut ehkä joskus ;)
Kiitos paljon! No näin se kyllä varmasti oli! :) Asunto sopii meille kuin nenä päähän ( :grin) ja esittelyssä tuli kyllä sellainen fiilis sisäänastuessa että "vau, TÄÄ on MEIDÄN koti" :happy:

Meillä tarvis olla vaan 5% kun ollaan ensi-asunnon ostajia mutta ilmeisesti tähän lainakattoon oli tulossa jotain muutoksia että omarahoitusosuuden osuus kasvaa mut muistelen että ensi-asunnon ostajille säilyisi vaan sen 5% säästö- osuus :bored:

Muokattu viimeksi:
Vaiana mulla ollu myös iltapissasta vahvempaa viivaa. Jännä ku yleensä aamupissasta kehotetaan mittaamaan.

Salainensydän onnea uudesta asunnosta! Mahtavaa kun löytyi juuri teille mieluinen :)

Vaiana kyllä ne viivat vaan koko ajan vahvistuu, ihanaa:Heartbigred

Janesa tervetuloa! :)

Takaisin