Metsätähti88
Puuhakas puhuja
Tein nyt vielä uudesta pissasta vimpan testin ja vielä negaa näyttää. Kolmen päivän päästä flo antaa ovisajankohdan :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vitsit minäkin haluan sellaisen raskaustestilemmikin. Miksei meidän karvakorva reagoi mitenkään jos minä olen raskaana.
Vaikuttiko hampaiden kunto raskautumiseen? Yritän tässä tsempata itseäni käymään hammaslääkärillä. Pelkkä ajatuskin kouristaa vatsaa.
Sen verran on oireita siihen suuntaan. Jos nyt ylipäätään ovuloin tässä kierossa. En meinaa tässä kierossa testaa ovista kun täl hetkel tää kierto on viel sekasin. Lähinnä panettaa ihan jatkuvasti eikä normaalisti tee mieli kun just oviksen tienoilla.
Peitto heilunu kovasti!
Pitäs käydä hakee se raskaustesti uudestaan ja kattoo et varmasti on nega, et jos käviski oikeesti niin onnekkaasti et loppu kuusta olis tärppi tullu.
Jos tuliski olis aika uskomatonta, mutta saa nähdä miten käy. Ei uskalla liikaa innostua et ei tuu pettymys. Tänään tasan 2v meidän esikko sai alkunsa, jos sattuiski sit sama laskettu kun sillon 2v sitten. En tiiä mul on jotenki tosi positiivinen ja hyvä fiilis et vois se oikeesti olla mahdollista.
Tiedän et seuraava vauva me saadaan sylin ihan varmasti! Nyt on meidän (niikun kaikkien muidenki täällä) vuoro saada pienet kotiin asti!
Oon nähny paljon painajaisia kaikesta, mutta viime yönä mä ajattelin ja näin unta meidän tulevista vauvoista.
Siitä tuli niin hyvä mieli! Nyt tukkaki sai kampaajalla kyytiä ja illal mies värjää. Perjantaita kohti niin päästää miehen kanssa viihteelle.
tänään kävin tossa meidän lähisivuapteekissa ja siellä ei tietty ollu ovistestejä, noh kysyin mieheltä että meenkö mä toiseen apteekkiin autolla hakeen vai hakeeko hän. Lupas käydä ja tuli takaisin RASKAUStestipaketin kanssa:banghead: ja nyt kun lähti autolla iltavuoroon niin mä mietin että lähdenkö nyt sitten lasten kanssa kävellen niitä hakeen iltapäivällä
kuulostaa kovalta tuo lääkearsenaali, mutta toivon mukaan ne auttavat, tsemppiä kovasti!
Meillä on siis esikoinen syntynyt 1/17, ja toinen olis toiveissa. Lopetin imetyksen viime kuussa, ja nyt on ensimmäinen kierto ilman imetystä menossa, kp9 tänään. Joten kai tätä nyt voisi sitten kutsua yk1, vaikka yritän parhaani mukaan olla laskematta mitään ja stressaamatta näistä asioista.. :angelic:Mä oon tässä pohdiskellu, että josko mahdollisten kuukautisten (joita ei ole vielä näkynyt...) jälkeen ottais ovistestit käyttöön, mutta en vielä tiedä. En ole kertaakaan ovulaatioita tikutellut, enkä kyllä tunnista ovulaatiota omasta kehostakaan. Toisaalta olen miettinyt, että kun kuitenkin on säännöllinen seksielämä, niin tuoko ne ovulaatiotestit jotain ekstraa ja plussaa yrittämiseen? Veikkaisin, että seksiä tulee kutenkin harrastettua sen verran tiheään, että siellä ovulaation hetkellä siittiöitä on tarjolla. :D
Mulle ovistestit toi mielenrauhan että ovulaatio oikeasti tapahtuu. Yritettiin tosiaan 1v6kk joista viimeiset 5 kk letrozoleja söin ovulaation tueksi. Oli aivan korvaamaton apu mulla niistä <3 nyt menossa rv 4+3Mä oon tässä pohdiskellu, että josko mahdollisten kuukautisten (joita ei ole vielä näkynyt...) jälkeen ottais ovistestit käyttöön, mutta en vielä tiedä. En ole kertaakaan ovulaatioita tikutellut, enkä kyllä tunnista ovulaatiota omasta kehostakaan. Toisaalta olen miettinyt, että kun kuitenkin on säännöllinen seksielämä, niin tuoko ne ovulaatiotestit jotain ekstraa ja plussaa yrittämiseen? Veikkaisin, että seksiä tulee kutenkin harrastettua sen verran tiheään, että siellä ovulaation hetkellä siittiöitä on tarjolla. :D