Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin minustakin pian on plussa.Ehkäpä parin-kolmen päivän päästä on plussa.Heitsu, näyttäisi ovis plussan lähestyvän :)
Vitsit minäkin haluan sellaisen raskaustestilemmikin. Miksei meidän karvakorva reagoi mitenkään jos minä olen raskaana.
Vaikuttiko hampaiden kunto raskautumiseen? Yritän tässä tsempata itseäni käymään hammaslääkärillä. Pelkkä ajatuskin kouristaa vatsaa.
Vitsit minäkin haluan sellaisen raskaustestilemmikin. Miksei meidän karvakorva reagoi mitenkään jos minä olen raskaana.
Vaikuttiko hampaiden kunto raskautumiseen? Yritän tässä tsempata itseäni käymään hammaslääkärillä. Pelkkä ajatuskin kouristaa vatsaa.
Mäkin kävin innokkaana hampaat tarkastuttamassa ja putsaamassa, kun tää vauvaprojekti alko. Nyt 1v 3kk myöhemmin samassa pisteessä ja kai sitä taas pitäis mennä. Taas yks kiva muistutus siitä, että ollaan edelleen kaksin.
Mut joo. Hammaskiven puhdistukseen on nykyään vaihtoehtona soodapuhdistus (tms). Se ei kuulemma satu yhtään eikä siinä käytetä sitä kauheeta metallipiikkiä. Aattelin mennä sitä testaan, kunhan saan aikaseks. INHOON hammaskiven puhdistusta!
Mitäs tässä melkeinpä samanlaista. Mies meni salille ja laps nukkuu. Nyt vaan chillaan ja huomenna kampaajalle. Mä alotin nyr tälläsen hemmottele itseäni. Helpottaa tähän kaikkeen. Muutenki mun tukka on ihan hirvees kunnossa kunnon kuivat kärppänät latvoissa et joutavat kyl roskikseen. Ikävä mun tervettä tukkaa! Raskausaikana se oli niin ihana. Nyt kasvaa vauva hiuksia joka puolelle. Nyt tullu mässäiltyä kyllä ei oo mun tapastani mut ehkäpä mä nyt oon ansainnu.Kyllä täällä menkat taitaa tehdä tuloaan, mahassa vääntää ja kiukkuinen kun en tiedä mitä xD
Mitä hammaslääkäriin tulee niin munkin pitäis mennä :/ mua vaa inhottaa ku mulla aina se metalli homma sinne hampaaseen on aivan kamala kokemus... :'( en millää haluis...
Täällä ollaan oltu töissä, oikein mukava päivä oli.:angelic: Normi lasten hakemiset, ruuan teko, ruuan jälkeinen siivous ym... Nuorimmainen nukkumaan ja ja ja... nyt tekis mieli herkkuja ja aattelin vähän sarjaa katsella.
Mites muitten tiistai?
Kp 19 ja voi perse, mulla on kolme digiovistikkua ja käytin nyt illasta kaks kun se kone herjas, hemmetti! Tässä on kuvaa viivoista, vaikka en tiiä voiko näitä tulkita samoin kun normitikkuja. Jätin nyt yhden vielä huomiselle ja haen sitten lisää. Mitä ootte mieltä, onko jo plussa?