Metsätähti88
Puuhakas puhuja
Tein nyt vielä uudesta pissasta vimpan testin ja vielä negaa näyttää. Kolmen päivän päästä flo antaa ovisajankohdan :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vitsit minäkin haluan sellaisen raskaustestilemmikin. Miksei meidän karvakorva reagoi mitenkään jos minä olen raskaana.
Vaikuttiko hampaiden kunto raskautumiseen? Yritän tässä tsempata itseäni käymään hammaslääkärillä. Pelkkä ajatuskin kouristaa vatsaa.
Mä oon tässä pohdiskellu, että josko mahdollisten kuukautisten (joita ei ole vielä näkynyt...) jälkeen ottais ovistestit käyttöön, mutta en vielä tiedä. En ole kertaakaan ovulaatioita tikutellut, enkä kyllä tunnista ovulaatiota omasta kehostakaan. Toisaalta olen miettinyt, että kun kuitenkin on säännöllinen seksielämä, niin tuoko ne ovulaatiotestit jotain ekstraa ja plussaa yrittämiseen? Veikkaisin, että seksiä tulee kutenkin harrastettua sen verran tiheään, että siellä ovulaation hetkellä siittiöitä on tarjolla. :D
Mulle ovistestit toi mielenrauhan että ovulaatio oikeasti tapahtuu. Yritettiin tosiaan 1v6kk joista viimeiset 5 kk letrozoleja söin ovulaation tueksi. Oli aivan korvaamaton apu mulla niistä nyt menossa rv 4+3Mä oon tässä pohdiskellu, että josko mahdollisten kuukautisten (joita ei ole vielä näkynyt...) jälkeen ottais ovistestit käyttöön, mutta en vielä tiedä. En ole kertaakaan ovulaatioita tikutellut, enkä kyllä tunnista ovulaatiota omasta kehostakaan. Toisaalta olen miettinyt, että kun kuitenkin on säännöllinen seksielämä, niin tuoko ne ovulaatiotestit jotain ekstraa ja plussaa yrittämiseen? Veikkaisin, että seksiä tulee kutenkin harrastettua sen verran tiheään, että siellä ovulaation hetkellä siittiöitä on tarjolla. :D