Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt vähän vauvoista ohi aiheen.. Me ostettiin uus imuri (electrolux) ja nyt se onkin liian tehokas! :D Sillä ei pysty imuroimaan mattoo! Se repii ne ihan mennessään vaikka tehot on minimissään ja suulake ois missä asennossa tahansa. Onks kellään ollu vastaavaa ongelmaa ja miten ratkoitte asian?

Juu ne nykyään on vähän liiankin tehokkaita :D Meillä on imurissa asetukset ööm verhoille, kalusteille, kahdelle eri mattotyypille ja täysillä sitten lattialle, yleensä keskiteholla saa matot imuroitua ja jos oikein nikottelee niin sitä varren ilma aukkoa pidetään auki ni ei junnaa kiinni :) onko teillä sellaista?

Kuka täällä on niin tehnyt? Mulla menny täysin ohi :D

Siis ei kai kukaan, en seuraa kuinka monta viestiä keneltäkin tulee, kunhan kommentoin että on se hassua jos näin tekee ja siltä se voi vaikuttaa jos ei täällä höpötä kun viesti kaksi ja sitten on plussa ja häivytään, kuitenkin viestejä tulee jonkun verran ja jotkut jää mieleen paremmin niin voi tuntua että joku käy vaan ilmoittamassa plussastaan :) En osaa selittää, mietin vaan tuota kun moni taustailija nyt kirjoittanut ja saattaa vaikuttaa ns pakotetulta, koitin vaan ymmärtää molempia puolia :)

Siis ei kai kukaan, en seuraa kuinka monta viestiä keneltäkin tulee, kunhan kommentoin että on se hassua jos näin tekee ja siltä se voi vaikuttaa jos ei täällä höpötä kun viesti kaksi ja sitten on plussa ja häivytään, kuitenkin viestejä tulee jonkun verran ja jotkut jää mieleen paremmin niin voi tuntua että joku käy vaan ilmoittamassa plussastaan :) En osaa selittää, mietin vaan tuota kun moni taustailija nyt kirjoittanut ja saattaa vaikuttaa ns pakotetulta, koitin vaan ymmärtää molempia puolia :)

Aa niin niin! :)

Nipsuliini, meidän ongelma on päinvastainen, imuri on surkea ja kahdenkoiran taloudessa hyvä imuri olis ehkä se kaikkein tärkein kodinkone :D me vedetään matot aina sellasella kumilastalla, lähtee tosi hyvin kyllä kaikki karvat ja irtoroskat

Kuka täällä on niin tehnyt? Mulla menny täysin ohi :D
Ei tässä ketjussa kai kukaan (ainakaan minun mielestä), mutta ainakin tuolla raskaaksi 2017-ketjussa oli näitä jotka kävi vaan "moikkaamassa" että "ei kerätty edes aloittamaan yritystä kun olin jo raskaana", "plussa tuli ehkäisystä huolimatta" jne. Tottakai niistä plussista saa iloita ja pitääkin (jos on aihetta) mutta minustakin olisi ihan kohteliasta nuissa tapauksissa siirtyä iloitsemaan plussasta vaikka sinne lasketun ajan ketjuun. En tiiä oonko itse jo muuttunut niin kyyniseksi mutta mutta.. Siis onhan tää epäreilua että toiset on ilman ehkäisyä vuosikausia ilman että raskautuu ja toiset paukahtaa paksuksi ehkäisyn läpi ennenkuin edes alottaaa yrittämistä! Sori avautuminen, menkat varmaan justiinsa alkamassa ja yk monesko lie..

Juu ne nykyään on vähän liiankin tehokkaita :D Meillä on imurissa asetukset ööm verhoille, kalusteille, kahdelle eri mattotyypille ja täysillä sitten lattialle, yleensä keskiteholla saa matot imuroitua ja jos oikein nikottelee niin sitä varren ilma aukkoa pidetään auki ni ei junnaa kiinni :) onko teillä sellaista?

Oho, teillä on sit kunnon setti :D Kokeilin tota ilma-aukkoakin, mut ei auttanu!

Kaikki macaa käyttävät. Onko suositella hyviä tabletteja? En varmaan tykkää siitä jauheesta :wtf:
Sen varmaan aion ottaa ensi kiertoon vähän buustaamaan :p
Ja missä vaiheessa kiertoa sitä otetaan? Miten kauan?

Täällä kp 25 ja luultavasti dpo 3..? Ovis oli siis oletetusti joko ke iltana tai ke-to yönä. Vähä jännittää, et koska menkat alkaa jos/kun alkaa. Yleensä kierto ollu sen 29-30(31)pv, mutta ovis ollu huomattavasti aiemmin eli joskus kp 15-17. Nyt tosiaa vasta kp 21-22. Tissit kipeyty heti oviksen jälkeen samoin ku viime kierrossa. Keskiviikkona aloin syömää gelee royale kapseleita ja foolihappoo iha omana vitskunaan. Monivitamiinia+rautavitamiinia syöny jo useemman kuukauden ja niissä molemmissa on foolihappoo myös.

Tiukille menee ehtiikö toivoa vauvaa vuodelle 2018. :D Viikon päästä voi tehdä raskaustestin ja katsoa onko helmikuussa osuttu vahignossa ovulaation aikaan puuhailemaan, mutta itsellä on tällä hetkellä semmoinen fiilis, ettei tuolla kyllä mitään kasva. Elellään miehen kanssa etäsuhteessa ja ei millään pystytä tietämään, satutaanko edes vahingossa ovulaation aikoihin näkemään. Keskeytyksen jälkeen välissä ei ole vielä yhtään kuukautisia, joten ovulaation paikkaa on muutenkin mahdoton arvioida.

Toisaalta olen aina miettinyt, että haluaisin alkuvuoden vauvan. Ehkä se menee väkisinkin sinne 2019...

Yön negavitutus on vähän helpottanut kun on muuta puuhaa. Me siis myydään kämppää tässä samalla. Mä ulkoistin miehen lasten kanssa hoploppiin niin saan rauhassa siivota näyttöä varten. Poppi täysille ja moppaamaan! :D Mut ouh miten kivalta kämppä näyttää tässä suorassa auringonpaisteessa... :rolleyes: Tulisi tehokas imuri tarpeen tännekin! :D

Täällä menossa kp 17 ja ovistestit vieläkin negaa, äh taasko pitää odotella vielä viikko ovista :/ noh näillä mennään. Noista vitamiineista, mä syön minisunin mamaa tässä kun vielä imetän kuopusta. Mieltä piristää tosi kovasti hienot aurinkoiset päivät :happy: tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin <3 ystävällä on ensi viikolla aika inssiin ja voi miten kovasti toivon heille onnea siihen <3

Kaikki macaa käyttävät. Onko suositella hyviä tabletteja? En varmaan tykkää siitä jauheesta :wtf:

Mä oon syöny yhden kierron verran Leaderin Maca-tabletteja. Ne alotetaan yhdellä pillerillä ja muutaman viikon aikana nostetaan annos neljään. Mä alotan ne kp 1 ja syön ovikseen asti ja pidän tauon, kunnes alkaa taas kp 1. Yleinen ohje on, että syödään 3 viikkoo ja pidetään viikon tauko.

Yhden kierron perusteella en huomannut muuta eroa kuin että ovis tuli pari päivää aiemmin ja se saattoi olla macan auttama.

Kyllä mustakin tuntuu vähän hassulta jos joku tulee tänne ekaa kertaa vasta plussanneena. Jos kirjoittaa eka hetken ja vaikka äkkiäkin plussaa eri asia. Mutta toisaalta eihän täällä mitään sääntöjä asiasta ole. Ehkä nyt enemmän täällä pyörineenä ja kuviot enemmän tuttuja olisin hienotunteinen sen plussan kanssa siis jos en olisi aiemmin mitään kirjoitellut ajatellen pitkään yrittäneitä. Nyt tykkään "tuttujen" nimien plussia iloita ja kuulla kuulumisia. Tämä mun mielipide asiasta.

Mulla oli käytössä nämä:
https://www.sinunapteekki.fi/catalog/puhdistamo/puhdistamo-premium-maca-kapselit-luomu-p-10894.html

Otin heti alkuun 5kpl joka päivä. Aloitin kesken kierron silloin, kerkesin syödä noin 1,5kk ja tämä pieni lokakuinen ilmoitti tulostaan, uskon vahvasti että minulle oli näistä apua :Heartred:) Ei maistu miltään ja menee tosi hyvin alas (liukastuvan veden vaikutuksesta). Ja seksihalut lisääntyi kyllä todella! Mies söi myös :) Tässä valmisteessahan on kaikkia kolmea macaa ja on esipilkottu joten mahalle parempi. Mä ajattelin, että olisin käyttänyt sen muutaman kk kuurina ja sitten taukoa. Onneksi luonto päätti toisin ja nyt en tietenkään ole enää ottanut, söin kuitenkin Plussaan saakka. Tänään rv8+3 :Heartred Toivon mukaan kaikki menee loppuun saakka hyvin :love2

Pari sivua uusia viestejä ja monen kohdalla 'joo sama vika, tätä pitää kommentoida!', mutta ihan lyö nyt tyhjää kun alan kirjoittaa, sama pää kesät talvet... Itse jonkun aikaa seurannut taustalla ja nyt pari viestiä uskaltanut kirjoittaa.

Meillä loppui imetystaival tällä viikolla, jospa kierto nyt alkaisi palailemaan..? Vähennyksen jälkeen 2vko pahoinvointia jonka jälkeen viikon (omasta mielestä...) selkeät menkkaoireet mutta eeeeeeei kuulu ja testi(T) negaa. Ja viikonloppuna loppui kaikki oireet kun seinään. En siis valita kun hyvä ja 'normaali' olo, mutta omituista tämä naisen elämä.

Tsemppiä ja positiivista elämää toverit! Minusta on ainakin ihana saada täältä vertaistukea ja vähän perspektiiviä omiin 'ongelmiin'. Koska yritystä itsellä vain hetki taustalla ja fiilikset negasta yllättävän voimakkaat, hankala edes kuvitella mitä se on vuosien yrityksen jälkeen. <3

Noissa lasketun ajan ryhmissähän tehdään salaiset ketjut kaikille halukkaille, ehkä samanlainen olisi täällä kuumeilijoiden puolella tarpeen myös? Moni foorumille tuleva uusi tyyppi ei välttämättä jaksa selata laajaa foorumia niin paljon että ymmärtäisi eri ketjujen luonteen ja tarkoituksen. "raskaaksi 2018" - ketjuhan saattaa tulokkaalle kuulostaa ihan siltä että kyllä, tulin raskaaksi 2018,tänne ketjuun siitä siis ilmoitan ja iloitsen! Tässäkin ketjussa on jo niin paljon viestejä ettei välttämättä jaksa lukea kaikkea. Mut ehkä tosiaan joku salainen ketju tännekin olisi paikallaan?!

Minä olen ymmärtänyt, että tästä ei tehdä sellaista. Muistaakseni joku sitä joskus pyyti. Oikaiskaa jos olen väärässä, mut näin muistelisin. :)

Mulla oli käytössä nämä:
https://www.sinunapteekki.fi/catalog/puhdistamo/puhdistamo-premium-maca-kapselit-luomu-p-10894.html

Otin heti alkuun 5kpl joka päivä. Aloitin kesken kierron silloin, kerkesin syödä noin 1,5kk ja tämä pieni lokakuinen ilmoitti tulostaan, uskon vahvasti että minulle oli näistä apua :Heartred:) Ei maistu miltään ja menee tosi hyvin alas (liukastuvan veden vaikutuksesta). Ja seksihalut lisääntyi kyllä todella! Mies söi myös :) Tässä valmisteessahan on kaikkia kolmea macaa ja on esipilkottu joten mahalle parempi. Mä ajattelin, että olisin käyttänyt sen muutaman kk kuurina ja sitten taukoa. Onneksi luonto päätti toisin ja nyt en tietenkään ole enää ottanut, söin kuitenkin Plussaan saakka. Tänään rv8+3 :Heartred Toivon mukaan kaikki menee loppuun saakka hyvin :love2
Ihana kuulla! <3 täytyy itse kans hakea ens kiertoon noita :)
Saako heti ottaa noin monta kappaletta, vai pitikö kenties aloittaa pienemmällä määrällä?
Kaikkea hyvää teille raskauteen:angelic:

Ihana kuulla! <3 täytyy itse kans hakea ens kiertoon noita :)
Saako heti ottaa noin monta kappaletta, vai pitikö kenties aloittaa pienemmällä määrällä?
Kaikkea hyvää teille raskauteen:angelic:

Kiitos :Heartred Purkin kyljessä ohje on 5-10kpl vrk eli aloitin tuolla 5kpl :) Näitä ei muuten tietääkseni saa kun tuolta verkkokaupasta? Tuolla Sinun Apteekissa oli mielestäni myös halvin hinta.

Takaisin