Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yöllä nukkumaan käydessä oli ihme tuntemuksia taas munasarjoissa. Vasemmalla ja oikealla puolen, ihme paineen tapaista tunnetta. Varmaan taas follikkelin kasvu juttuja.. :confused:

Alinah kp16
Mulla oli ihan prikuulleen samanlaista tunnetta! Ja ihan kuin joku ois pistelly neulontapuikolla alavatsaan.

Silti tuli tyhjä ympyrä clearbluen kaksoishormoonilla, mutta raskauskeijun ovisliuskasta lähtenyt tummuu!

00c0533005422cc64fc3f1a29976f1a3

Ylempi ovisliuska eilen illalla kp15 ja alempi tältä aamulta kp16.

e59ab7dd80ec545819348b4be5752a11

Toivottavasti tulee hyviä uutisia keskiviikkona ultrassa. ;)
Teen seuraavan kerran keskiviikkona clearbluen ovistestin koska loppuvat kesken, täytyy pistää tilaukseen lisää.

Ai vitisit :D ostin eilen sen rfsun missä on 6 vai 8 testiä :D pitäiskö ne pissata eka pois. Je ne cb kaksoishormoonitestit tuli. Nyt kaappi täynnä testejä.. mä ku olin varma ettei tärppää.. siis me oltiin vaa kerran puuhissa ennen ovista ja sen aikana. Kerran! Et en uskonu sen onnistuvan. Ja koska oli kiire kk niin en o syöny mtn vitamiineja yms tai greippimehua. Et tää oli luomuin luomutapaus.
Mies ei uskalla iloita ennen ku 12vko on kulunut... hänkin toivoo niin kovin pientä et aika varovasti aikoo edetä. Mut pikkuhiljaa. Mä testailen täs vielä ja odottelen vahvistuuko :)

No mut jos oli tosi stressitön olo ja ajoitukset kohdillaan niin saatto olla hyvä kierto :) ne rfsu kuulemma vahvenee jos vahvenee tosi hitaasti, PC nopeammin, maksaa 2kpl piiskoja vaan 1,99€ meidän kaupassa :)

Ei auta, kokeillut oon. Siksi sitten laitankin välillä tänne aijaa palvelun kautta kuvia. (Linkin takaa näkee)

Iduliini, toivotaan vahvistumista viivoille! :)

Eilen, dpo 5-7 tai jopa 8, illalla vessakäynnillä tuli kirkas, venyvä limajojo. Ihanaa :D sen jälkeen ei oo vuotoja ollut juuri minkäänlaisia, joten mietin eilisiä kipuja ja tuota yhtö limaa, voisko viitata kiinnittymiseen? Vai onko tämä vaan mun omaa turhaa toivomista :rolleyes:

Tänään alavatsan nippailut jatkunu ja väsyttäää! Toki tänään menin myös aamulla 6 töihin, eli ihan normaalia muuten, mutta pitkään aikaan en oo tarvinu päiväunia ennen tätä päivää. kp 26/30-35

Iduliini, toivotaan vahvistumista viivoille! :)

Eilen, dpo 5-7 tai jopa 8, illalla vessakäynnillä tuli kirkas, venyvä limajojo. Ihanaa :D sen jälkeen ei oo vuotoja ollut juuri minkäänlaisia, joten mietin eilisiä kipuja ja tuota yhtö limaa, voisko viitata kiinnittymiseen? Vai onko tämä vaan mun omaa turhaa toivomista :rolleyes:

Tänään alavatsan nippailut jatkunu ja väsyttäää! Toki tänään menin myös aamulla 6 töihin, eli ihan normaalia muuten, mutta pitkään aikaan en oo tarvinu päiväunia ennen tätä päivää. kp 26/30-35

Kiitos:) ja noista sun oireista niin aika lupaavalta vaikuttaa..mulla oli tollasta limailua dpo 5:sta. Jatkuu kyllä nytkin.. tulee pyyhkiessä vessassa.
Tsemppiä odotukseen!

Oi että Iduliini!!
Eiköhän huomenna jo melko selkeä plussa siellä ;D hihiiii!<3

Piiska *itkunaurua* :hilarious:

Takaisin