Iduliini
Näppärä viestien naputtelija
Eilen kahdesti ja tänään lisää [emoji23]
No ainakin siellä on uimareita odottamassa varmasti :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eilen kahdesti ja tänään lisää [emoji23]
Mulla oli ihan prikuulleen samanlaista tunnetta! Ja ihan kuin joku ois pistelly neulontapuikolla alavatsaan.Yöllä nukkumaan käydessä oli ihme tuntemuksia taas munasarjoissa. Vasemmalla ja oikealla puolen, ihme paineen tapaista tunnetta. Varmaan taas follikkelin kasvu juttuja..
Alinah kp16
Mulla oli ihan prikuulleen samanlaista tunnetta! Ja ihan kuin joku ois pistelly neulontapuikolla alavatsaan.
Ai vitisit :D ostin eilen sen rfsun missä on 6 vai 8 testiä :D pitäiskö ne pissata eka pois. Je ne cb kaksoishormoonitestit tuli. Nyt kaappi täynnä testejä.. mä ku olin varma ettei tärppää.. siis me oltiin vaa kerran puuhissa ennen ovista ja sen aikana. Kerran! Et en uskonu sen onnistuvan. Ja koska oli kiire kk niin en o syöny mtn vitamiineja yms tai greippimehua. Et tää oli luomuin luomutapaus.
Mies ei uskalla iloita ennen ku 12vko on kulunut... hänkin toivoo niin kovin pientä et aika varovasti aikoo edetä. Mut pikkuhiljaa. Mä testailen täs vielä ja odottelen vahvistuuko :)
Siis liuskoja eikä piiskoja :’D
Iduliini, kyllähän pc:ssä alkaa jo selvä haamu oleen :)
Tässä pc "piiska" 2h pidätyksel :D koeajo, huome sit aamulla uus
Tässä pc "piiska" 2h pidätyksel :D koeajo, huome sit aamulla uus
Iduliini, toivotaan vahvistumista viivoille! :)
Eilen, dpo 5-7 tai jopa 8, illalla vessakäynnillä tuli kirkas, venyvä limajojo. Ihanaa :D sen jälkeen ei oo vuotoja ollut juuri minkäänlaisia, joten mietin eilisiä kipuja ja tuota yhtö limaa, voisko viitata kiinnittymiseen? Vai onko tämä vaan mun omaa turhaa toivomista
Tänään alavatsan nippailut jatkunu ja väsyttäää! Toki tänään menin myös aamulla 6 töihin, eli ihan normaalia muuten, mutta pitkään aikaan en oo tarvinu päiväunia ennen tätä päivää. kp 26/30-35
Kyllä piiska näyttää positiivista, nyt toivotaan että pysyy mukana loppuun asti :) Huomenna lisää piiskaa! :D
Oi että Iduliini!!
Eiköhän huomenna jo melko selkeä plussa siellä ;D hihiiii!
Piiska *itkunaurua*