Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
5264a05026602a147c47523cc5d03f6a

Kyllä se ovis sit vissiin kuitenkin tulee [emoji7]

Illalla voi olla jo vahvempi viiva!

Onnittelut plussasta:)
Täällä on kp13 ja sovellus näyttää huomiselle ovulaatiota. Peittoja on heiluteltu ja vieläkin kolme-neljä päivää jaksais joka päivä ni eiköhä se ois sitten parhaamme yritetty tähän kiertoon:happy:

Voi onnea yritykseen <3 ottakaa ilo irti tapahtumasta :D

eb040e6ccf545b378b0ab46120adbd3e

Mä oon niin varma, että huomenna tilanne näyttää erittäin huonolta ultrassa..
Jätin tämän päivän clearbluen kaksoishormoonin tekemättä.

Kp17. Ja ovis tulee JOS tulee, niin ehkä joskus tulevaisuudessa..

Varovaiset onnittelut Iduliini <3

Täällä menossa kp 5 ja pitkä tylsä odottelu alkaa. Vielä vuotoa tulee. Toivottavasti ovis tulis tässä kierrossa vähän aikaisemmin kuin kp 23 :D ens kuun alussa olis kolmikymppisetki tulossa :P

Hei kaikki!

Liityn jännittyneenä tähän mukavan oloiseen joukkoon! Ollaan mieheni kanssa annettu lapselle lupa tulla 9/2017, ei ole vielä kuulunut. Nyt pikkuhiljaa tuntuu että mieskin alkaa olla innostuneempi ajatuksesta, että meille tulisi vauva. Mä täytän keväällä 30 vuotta, mies on muutaman vuoden vanhempi. Jännittää kovasti vaikka oon yrittänyt ottaa iisisti ja olla ajattelematta liikaa! Silti aina ovulaation jälkeen kuulostelen ja tunnustelen olojani ihan hullun lailla

Tsemppiä kaikille ja ihanaa viikon jatkoa ♥️

Tänään oli pitkään odotettu IVF suunnittelu.Ajat oli myöhässä ja joillekkin sanoivat ihan että täytyy jaksaa odottaa.Meidän aika oli myöhässä 10min onneksi vain.Puhuimme tämän hetkisestä tilanteesta ja sanottiin että tässä välissä kotona on luomu yritystä ja ei olla käyty tässä välissä missään hoidoissa.Kaikki verikokeet olivat ook ja puntarille laitto menemään kumpasenkin.Ylipainoa hieman kumpasellakin.Miehelle ei olla koskaan puhuttu painosta hän on 190cm ja käy kuntosalilla 5krt viikossa ja löytyy lihasmassaa niin oli hieman huvittavaa kun puhui ylipainosta.Itsellä minulla on jonkun verran painoa ja sen tiedänkin jo.Ultrattiin minut ja sanoi että kun on menossa kuukautiset niin haastavaa nähdä tilannetta mutta ehkä täällä on jotain johtofollukkeleita jotain vanhoja ja puhui myös monirakkuloisista munasarjoista hän painotti ettei osaa sanoa 100% mitään kun vuotoa on.Hän sanoi että tämän tiedon mukaisesti jos olisi monirakkulaiset munasarjat niin ja minun hoito historiaan katsoen olisi meidän kaava lyhyt kaava mutta tämän jälkeen sanoi että täytyy ensin ottaa AMH arvo ennen kun 100%päätetään kaava plus täytyy ottaa uudestaan sukupuolitautitestit.Tänään siis käytiin uudestaan kumpanenkin labrassa ja sopimukset allekirjoitettiin.6.3. On meillä uusi IVF suunnittelu aika missä saadaan lopullinen kaava tietoon ja sitten lopulliset annostukset lääkkeiden suhteen.

Kiitos <3 toivottavasti ei ala! Koska ajattelit testailla?

En tiedä uskallanko tällä viikolla vielä. Oireita ei pahemmin ole ollut kuin tänään vähän kiukkunen:grin, liekö ne menkat siis tulossa:meh:tekisi kyllä mieli testailla mutta en haluaisi pettyä niin en tiedä uskallanko:wideyed:

Iduliini, varovaiset onnittelut täältäkin <3

Tervetuloa turkooosi :)

Mun vatsan nipistelyt ja poltot jatkuu edelleen. Normaalisti kipuja on ollut vain oviksen aikaan ja menkkojen alettua.
Hirveesti polttelis yks pc kaapissa mutta huomenna vasta kp 28/30-35, dpo ois kuitenkin uskoakseni vähintään 8 päivää. Toisaalta uskon että siinä jotain vois näkyä, mutta en haluais nähdä sitä tyhjää testiä.

En tiedä uskallanko tällä viikolla vielä. Oireita ei pahemmin ole ollut kuin tänään vähän kiukkunen:grin, liekö ne menkat siis tulossa:meh:tekisi kyllä mieli testailla mutta en haluaisi pettyä niin en tiedä uskallanko:wideyed:

No jos vaan jaksat odottaa hetken vielä niin ei se huonoksikaan ole :) ja jos lohduttaa yhtään mulla oli vähiten oireita tässä kierrossa. Tyyliin vasen tissi vähän kipee :D että ei se ole aina paha ettei ole oireita :)

Iduliini, varovaiset onnittelut täältäkin <3

Tervetuloa turkooosi :)

Mun vatsan nipistelyt ja poltot jatkuu edelleen. Normaalisti kipuja on ollut vain oviksen aikaan ja menkkojen alettua.
Hirveesti polttelis yks pc kaapissa mutta huomenna vasta kp 28/30-35, dpo ois kuitenkin uskoakseni vähintään 8 päivää. Toisaalta uskon että siinä jotain vois näkyä, mutta en haluais nähdä sitä tyhjää testiä.

Kiitos :) odottele jos pystyt pari pvää, just katoin yhtä videopätkää missä kerrottiin että dpo 10 alkaa näkyy useammalla naisella jos on nähtävää. Tsemppiä kovasti odotukseen!

No jos vaan jaksat odottaa hetken vielä niin ei se huonoksikaan ole :) ja jos lohduttaa yhtään mulla oli vähiten oireita tässä kierrossa. Tyyliin vasen tissi vähän kipee :D että ei se ole aina paha ettei ole oireita :)

Okei! No se lohduttaa :) pitää viimeistään ens viikolla mutta ilmoittelen tänne sitten :D

Voi tätä vitutuksen määrää!!! Ovis huomenna ja miehellä iski migreeni! Eilen ja toissapäivänä hommailtiin, mutta kyllä se taisi olla sit kuitenkin siinä tän kierron mahikset... :(

Iduliini niin se ois fiksuin, silti niiin tekis mieli aamulla testata :D ja ovis on siis voinut olla jo muutaman päivän aiemminkin oireiden perusteella.

Haaveilija83 eikö se pari päivää ennen ovista voi myös riittää, Tai että siittiöt eläis sen 3-5 päivää? Näin ainakin ymmärsin aiemmista keskusteluista täällä :)

Takaisin