Iduliini
Näppärä viestien naputtelija
Varovaiset onnittelut myös täältä Iduliini! :)
Itsellä menossa kp29, dpo en tiiä :D ja tosiaan flo väittää et ens ma alkaa menkat.. :D
Kiitos toivottavasti ei ala! Koska ajattelit testailla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varovaiset onnittelut myös täältä Iduliini! :)
Itsellä menossa kp29, dpo en tiiä :D ja tosiaan flo väittää et ens ma alkaa menkat.. :D
Onnea vielä! mulla kp3 menossa, hitaasti tullaan.. :D
Kyllä se ovis sit vissiin kuitenkin tulee [emoji7]
Onnittelut plussasta:)
Täällä on kp13 ja sovellus näyttää huomiselle ovulaatiota. Peittoja on heiluteltu ja vieläkin kolme-neljä päivää jaksais joka päivä ni eiköhä se ois sitten parhaamme yritetty tähän kiertoon
Iduliinivarovaiset onnittelut ja supermegaliimaiset tarrasukat pienelle
Illalla voi olla jo vahvempi viiva!
Toi oli otettu 2min. Kuluttua. Katsoin 10min. Kohdalla niin oli jo testiviivaa vahvempi. Eli luulen et nyt on vahvimmillaan. :)
Kiitos toivottavasti ei ala! Koska ajattelit testailla?
En tiedä uskallanko tällä viikolla vielä. Oireita ei pahemmin ole ollut kuin tänään vähän kiukkunen, liekö ne menkat siis tulossatekisi kyllä mieli testailla mutta en haluaisi pettyä niin en tiedä uskallanko
Iduliini, varovaiset onnittelut täältäkin
Tervetuloa turkooosi :)
Mun vatsan nipistelyt ja poltot jatkuu edelleen. Normaalisti kipuja on ollut vain oviksen aikaan ja menkkojen alettua.
Hirveesti polttelis yks pc kaapissa mutta huomenna vasta kp 28/30-35, dpo ois kuitenkin uskoakseni vähintään 8 päivää. Toisaalta uskon että siinä jotain vois näkyä, mutta en haluais nähdä sitä tyhjää testiä.
No jos vaan jaksat odottaa hetken vielä niin ei se huonoksikaan ole :) ja jos lohduttaa yhtään mulla oli vähiten oireita tässä kierrossa. Tyyliin vasen tissi vähän kipee :D että ei se ole aina paha ettei ole oireita :)
Okei! No se lohduttaa :) pitää viimeistään ens viikolla mutta ilmoittelen tänne sitten :D