Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Entä kiinnittyminen tai raskausoire?:D

Ei oo mahdollista, kun kp15 menossa vasta ja toisekseen keskiviikkona ultrassa ei tullu niitä hyviä uutisia ollenkaan, eikä lääkäri usko että ovuloin tässä kierrossa. Letroilla ollut mitään vastetta, limakalvo ihan liian ohut. Sen näkee tulevana keskiviikkona onko tilanne edelleen yhtä huono..

Ei oo mahdollista, kun kp15 menossa vasta ja toisekseen keskiviikkona ultrassa ei tullu niitä hyviä uutisia ollenkaan, eikä lääkäri usko että ovuloin tässä kierrossa. Letroilla ollut mitään vastetta, limakalvo ihan liian ohut. Sen näkee tulevana keskiviikkona onko tilanne edelleen yhtä huono..

Aih no sitten:sad001 toivottavasti limakalvo paksuuntuis pian.
Voiskohan johtua sitten hormooneiden muutoksistao_O
Pidän peukkuja sulle että saisit jotain hyviä uutisia ja tuloksia ens ultrassa.

Mul on kyl alavatsakin jomottelemassa, lähestulkoon menkkatuntemuksia. Vetää vaa sinne vasemmalle. Tein rifsun testin, sielläkään ei ollut mtn, mielikuvitus tahtoi taas temppuilla mut pistin sen pois :D ihmeen vahva mielikuvitus mul tässä kierrossa. Yleensä en o ihan näin all over the place näiden testailujen kans :D

Mul on kyl alavatsakin jomottelemassa, lähestulkoon menkkatuntemuksia. Vetää vaa sinne vasemmalle. Tein rifsun testin, sielläkään ei ollut mtn, mielikuvitus tahtoi taas temppuilla mut pistin sen pois :D ihmeen vahva mielikuvitus mul tässä kierrossa. Yleensä en o ihan näin all over the place näiden testailujen kans :D

Kuvaa kehiin myös rfsu testistä ;)

Hitto kun pistää oikean puolen munasarjaa, ovis ei pitäis olla vielä pitkään pitkään aikaan jos ollenkaan.
Kuulostaa siltä että voi olla follikkelin kasvukipuja, mulla oli ainakin tosi voimakkaita kipuja follikulaarivaiheessa muutamina päivinä ekassa ja tokassa letrokierrossa, ja lääkäri sanoi niiden johtuvan nimenomaan siitä että munarakkula kasvaa.

Kuulostaa siltä että voi olla follikkelin kasvukipuja, mulla oli ainakin tosi voimakkaita kipuja follikulaarivaiheessa muutamina päivinä ekassa ja tokassa letrokierrossa, ja lääkäri sanoi niiden johtuvan nimenomaan siitä että munarakkula kasvaa.

Niinjust. No sen näkee sitten keskiviikkona onko kasvanut miten.. :)

Kuvaa kehiin myös rfsu testistä ;)

Mä en kestä itteäni :"D
fe79bf87978e81d490653c1a8b7c3e9d

Harmi kun minulla on niin huono näyttö, en ole varma erotanko siinä ekassa testissä väriä. Tämä viimeisin on minusta puhdas nega. Onko tehty eri näytteestä, virtsahan ei ole tasalaatuista niin kuin ei ole eri merkkiset testitkään yhtä herkkiä.

Jostain syystä näyttää ku punaisen viivan vieressä olis joku viiva niiku väärässä paikassa, taitaa olla joku pikselimössö vaan kuvassa tai nään omiani :D

Nyt kun katson uudestaan tota myöhempää testiä, niin näkyyhän siinä harmaa viivanpaikka. Minulla vaikuttaa näköjään todella paljon se katsonko kuvaa suurennettuna vai pienenä, ja mihin kohtaan ruutua rullaan testikohdan. Turha minun varmaan edes tiirailla näitä kuvia ennen kuin saan paremman laitteen.

Iduliini kyllä siellä minunkin silmään haamu pilkottaa :)

Täällä on jännät päivät, nyt dpo 8 ja lämmöt on pysynyt hyvin koholla. toivottavasti perässä tullaan :)

Äääk apua :D voikohan se olla <3 selittäisi onneksi mun itkukohtaukset, enkä olisi hullu :D saas nähdä lähteekö vahvistuu. Eli tänään dpo 10 :)

Takaisin