Ihania ootte ku vastailette tässä tämän aamun
Mä nään myös!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pikkuriikkinen viiva siellä pilkistää.Viivalle kovasti vahvistumisia.Ihania ootte ku vastailette tässä tämän aamun
Äääk apua :D voikohan se olla selittäisi onneksi mun itkukohtaukset, enkä olisi hullu :D saas nähdä lähteekö vahvistuu. Eli tänään dpo 10 :)
Mä oon ihan tuskissani täällä... Viime kierrossa (eka kierto kierrukan poiston jälkeen) ovis oli kp11. Tässä kierrossa kävin siellä gynellä joka arvioi folliikin koosta, että ovis olisi tänään tai huomenna (kp 12 ja 13). Olen tikuttanut perjantaista ja en saa ovista bongattua! Aaaaargggh... Tänään tuli kyllä melko vahva viiva, muttei yhtä vahva kun testiviiva.
Jäikö ovis nyt kuitenkin tulematta vai elättelenkö toiveita et tulee arvioitua myöhemmin...
Voihan se vielä tulla, huippu voi mennä myös nopeasti ohi, en ite oo saanu ovista kun 3-4 kertaa tikutettua vuoden aikana, viime kierrossa vasta sain elämäni ensimmäisen kunnon ovisplussan :) lämmöistä tiedän sit vaan ovuloineeni.
Äääk apua :D voikohan se olla selittäisi onneksi mun itkukohtaukset, enkä olisi hullu :D saas nähdä lähteekö vahvistuu. Eli tänään dpo 10 :)
Mä en ole koskaan mittaillut lämpöjä. Tuntuu et ne heittelee miten sattuu. Pitäiskö kuitenkin kokeilla. Hmmm....
Voihan se vielä tulla, huippu voi mennä myös nopeasti ohi, en ite oo saanu ovista kun 3-4 kertaa tikutettua vuoden aikana, viime kierrossa vasta sain elämäni ensimmäisen kunnon ovisplussan :) lämmöistä tiedän sit vaan ovuloineeni.
Ja talletuksia voi alkaa tekemään varmuuden vuoksi!
Pregcheck! Saa marketeista! Jos asut lähellä prismaa tai Citymarketia ni niiden sovelluksista jäät myydäänkö niissä :D