Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania ootte ku vastailette <3 tässä tämän aamun
c0c67afdf02ef8b0537e18041bd86336

Mä nään myös! <3

Mä oon ihan tuskissani täällä... Viime kierrossa (eka kierto kierrukan poiston jälkeen) ovis oli kp11. Tässä kierrossa kävin siellä gynellä joka arvioi folliikin koosta, että ovis olisi tänään tai huomenna (kp 12 ja 13). Olen tikuttanut perjantaista ja en saa ovista bongattua! Aaaaargggh... Tänään tuli kyllä melko vahva viiva, muttei yhtä vahva kun testiviiva.

Jäikö ovis nyt kuitenkin tulematta vai elättelenkö toiveita et tulee arvioitua myöhemmin...

Mä oon ihan tuskissani täällä... Viime kierrossa (eka kierto kierrukan poiston jälkeen) ovis oli kp11. Tässä kierrossa kävin siellä gynellä joka arvioi folliikin koosta, että ovis olisi tänään tai huomenna (kp 12 ja 13). Olen tikuttanut perjantaista ja en saa ovista bongattua! Aaaaargggh... Tänään tuli kyllä melko vahva viiva, muttei yhtä vahva kun testiviiva.

Jäikö ovis nyt kuitenkin tulematta vai elättelenkö toiveita et tulee arvioitua myöhemmin...

Voihan se vielä tulla, huippu voi mennä myös nopeasti ohi, en ite oo saanu ovista kun 3-4 kertaa tikutettua vuoden aikana, viime kierrossa vasta sain elämäni ensimmäisen kunnon ovisplussan :) lämmöistä tiedän sit vaan ovuloineeni.

Yöllä nukkumaan käydessä oli ihme tuntemuksia taas munasarjoissa. Vasemmalla ja oikealla puolen, ihme paineen tapaista tunnetta. Varmaan taas follikkelin kasvu juttuja.. :confused:

Alinah kp16

Voihan se vielä tulla, huippu voi mennä myös nopeasti ohi, en ite oo saanu ovista kun 3-4 kertaa tikutettua vuoden aikana, viime kierrossa vasta sain elämäni ensimmäisen kunnon ovisplussan :) lämmöistä tiedän sit vaan ovuloineeni.

Mä en ole koskaan mittaillut lämpöjä. Tuntuu et ne heittelee miten sattuu. Pitäiskö kuitenkin kokeilla. Hmmm....

Ja talletuksia voi alkaa tekemään varmuuden vuoksi!

En tee kyllä huomenna clearbluen tota ovistestiä kun antaa varmasti huomennakin tyhjän ympyrän, saa tilata näitä lisää kun jäljellä enään neljä. Ovulaatioliuskoja myös pitäisi tilata!

098782f54a93db4a20623816d2bf64fe

Tässä ylempi eilen illalla tehty (kp15) ja alempi nyt aamusta kp16. Sama liuska kun tuossa ylemmässä kuvassa, mutta tässä erässä tuntuu kestävän tuo kuivuminen hirveen pitkää ja tooosi hidasta hommaa!

Tuikkii vasenta munasarjaa tällä hetkellä, tosi hentoa tuikkimista.

ad3bcde1524c66aa5cb881303c9b991a

Muoks: Onpa rakeinen laatu tässä alemmassa kuvassa, katon jos löytyisi hieman parempi ja laitan tohon perään.

d6fe97d673ddbfcf452071d120456acf

No eipä tää täällä foorumilla oo yhtään sen parempi, omissa kuvissa kun selaa niin laatu on paljon parempi. Mikä lienee siinä sitten et laatu huononee kun tänne pistää.
:p:cool:

Pregcheck! Saa marketeista! Jos asut lähellä prismaa tai Citymarketia ni niiden sovelluksista jäät myydäänkö niissä :D

Ai vitisit :D ostin eilen sen rfsun missä on 6 vai 8 testiä :D pitäiskö ne pissata eka pois. Je ne cb kaksoishormoonitestit tuli. Nyt kaappi täynnä testejä.. mä ku olin varma ettei tärppää.. siis me oltiin vaa kerran puuhissa ennen ovista ja sen aikana. Kerran! Et en uskonu sen onnistuvan. Ja koska oli kiire kk niin en o syöny mtn vitamiineja yms tai greippimehua. Et tää oli luomuin luomutapaus.
Mies ei uskalla iloita ennen ku 12vko on kulunut... hänkin toivoo niin kovin pientä et aika varovasti aikoo edetä. Mut pikkuhiljaa. Mä testailen täs vielä ja odottelen vahvistuuko :)

Takaisin