Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kylmässä on niitä godmorgon mehuja ja lidlissä on kans! Täälläkään ei pikkukaupoista löydy. Noita sit kyllä.
Juuri niitä kylmätiskin godmorgoneja olen etsinyt. Pitääkin käydä Lidlistä etsimässä. Jotenkin oletin, ettei siellä ainakaan ole.

Mä en löydä enää mistään kaupoista greippimehua. Onkohan meidän paikkakunnalla pulaa vauvakuumeisista naisista. Pitää kai alkaa ensi kierrossa puristamaan greippejä itse.:rolleyes:

Tai teillä o nii paljon et on vaan loppu kaupoista. Eivät ehdi tilata nii paljo ku naiset sitä ostaa :hilarious: raskautumisen toivossa :smiley-ashamed005

Seuraava testipäivä saa olla sunnuntaina jos vaan mitenkään malttaa :angelic: toki täytyy vielä testikaappi täydentääkin kun yksi ole stepin herkkä siellä on ja siihen en kyllä luota :rolleyes:

Pitäisköhän mun tehdä tässä tunnustus, kun kerta tänne eksyin. En kylläkään usko saavani ymmärrystä keneltäkään.
Saattaa olla, että mies ei ollut oikein yhteistyöhaluinen tämän kierron ovulaatiohetkellä, niin minä vähän vedin herneen siitä nenään ja ilmoitin, että voi sitten vattu vetää käteen kuukauden ja että tavataan ensi ovulaation aikaan.:angelic: Eli ei mitään piinapäiviä tässä kierrossa, voisin siirtyä suoraan tohon ensi vuoden ketjuun. (Jos jotain kiinnostaa niin en ole vieläkään antanut:king) kp23/28

Pitäisköhän mun tehdä tässä tunnustus, kun kerta tänne eksyin. En kylläkään usko saavani ymmärrystä keneltäkään.
Saattaa olla, että mies ei ollut oikein yhteistyöhaluinen tämän kierron ovulaatiohetkellä, niin minä vähän vedin herneen siitä nenään ja ilmoitin, että voi sitten vattu vetää käteen kuukauden ja että tavataan ensi ovulaation aikaan.:angelic: Eli ei mitään piinapäiviä tässä kierrossa, voisin siirtyä suoraan tohon ensi vuoden ketjuun. (Jos jotain kiinnostaa niin en ole vieläkään antanut:king) kp23/28

Kylläpä nauratti!!! Mutta aiheesta on palko nenässä :grin jollaki asialla se naisenki pitää pystyä oleen omapäinen... Olkoon pihtaus yksi sellainen :hilarious:

Kylläpä nauratti!!! Mutta aiheesta on palko nenässä :grin jollaki asialla se naisenki pitää pystyä oleen omapäinen... Olkoon pihtaus yksi sellainen :hilarious:
Hyvä että jollekin oli iloa tästä mun säheltämisestä:grin Oikeasti mua vähän hävettää. Voisin ehkä vedota hormoneihin. Kai mua joku lutenisoiva sellainen ainakin villitsi.:wacky:

Oikeasti tässä oli tietenkin syvemmät mietteet taustalla. Toukokuusta, jolloin otatin kierukan pois, on jo pitkä aika, eikä saldona ole kuin yksi keskenmeno. Tuntui, ettei toinen ole nyt tässä yhtään täysillä mukana, vaikka tiedän, että mieskin sitä vauvaa toivoo. Sitten taas toisaalta on itselläkin ihan ristiriitaiset tunteet, kun pelkään synnytystä. (Edelliset olleet nopeita ja kivuliaita. Mitään puudutuksia ei olisi ehtinyt edes saada). Sitten taas toisaalta rakastin niitä raskausmahojani ja varsinkin vauvoja niin pakkohan se on.:rolleyes:

Luulis ens kierrossa kiinnostavan miestäkin :laughing014

Mutta oikeesti musta tuntuu välillä, että miehet ei vaan tajua, miten tärkeä se ajoitus on. Ja siihen kuitenkin pystyy edes ite vaikuttamaan :rolleyes: Ehkä kouluissa on liikaa puhuttu siitä, miten aina suojaamattoman seksin kanssa on mahdollisuus raskauteen :wacky:

Kosmoskukka: Joo miehet eivät aina ymmärrä ettei se ole vain PAM ja paksuna ollaan. Munkin mies on jo lopettanut kyselyt että milloin kuukautiset alkaa ja milloin testaan. Ehkä se tajuaa että se stressaa minua? Sitten se mainitsi että testaillaan sitten jos kuukautiset ovat viikon myöhässä. Mutta mulla kyllä tuli km kierrossa oireita heti dpo 13-14 jo, eli varmasti testailisin aikaisemmin. Meillä ei tuo seksi ole ollut ongelma, joskus mä ehkä sillai mietin vain että PAKKO koska tänään voi olla se tärppi. Eli ei ehkä ihan romanttista aina.Mutta ei kai sen tarvi ollakaan :hilarious:
KP 7/32 tänään aloitin eilen greippimehun juomista :) noin 2dl meni kertahulauksella alas, ei kovin hyvää mutta auttaa kuulemma niin kokeillaan!:bookworm:

Mulla kp20, eikä mitään hajua oviksesta. Oli ehkä eilen. Ehkä. No, joulun plussa ainakin jää haaveeksi.

Noista miehistä.. itse en ole tässä epätietoisuuden keskellä viitsinyt paasata ajoituksista, kun en itsekään tiedä. Mutta kamalaa myöntää, että mä olen vähän laiska seksin suhteen muuten. Pikasia talletteluja voisi tehdä vaikka päivittäin, mutta kun oma mies ei toimi niin. Eikä ole joka ilta aikaa uhrata tuntia niihin hommiin :hungover::hilarious: toivotaan että tää melkein joka toinen päivä rytmi riittäisi..

Kyllähän toi mies taas mietti, että joko ensijouluksi saataisiin lapsellekin hankittua joulukalenteri. Minä siihen, että niin mille lapselle? Joka on hyvälläkin tuurilla vasta 3kk ikäinen siinä vaiheessa. Mies alkanut epäilemäänkin etten yhtäkkiä haluaisikaan enää lasta, mutta tilanne nyt vaan hieman turhauttaa, sattuneista syistä :sorry:

Kp38/35 ja sunnuntaihin ajattelin jaksaa odotella seuraavaa testausta :rolleyes: oireita on ja ei oo ja mitä tässä nyt toisaalta oppinut itsestä että oireet voi siltikin johtua vaan tädin kylääntulovalmisteluista :grin Tänään käyty tutustumassa esikon päiväkotiin ja ai että kun alkoi siellä jo itkettämään että joutuu lapsosensa jättämään hoitoon :smiley-ashamed005 vaikka lapsi tyytyväisenä siellä leikki ja tutki :smiley-ashamed004 No on tässä vielä vajaa kuukausi armonaikaa :grin

Mulla kp20, eikä mitään hajua oviksesta. Oli ehkä eilen. Ehkä. No, joulun plussa ainakin jää haaveeksi.

Noista miehistä.. itse en ole tässä epätietoisuuden keskellä viitsinyt paasata ajoituksista, kun en itsekään tiedä. Mutta kamalaa myöntää, että mä olen vähän laiska seksin suhteen muuten. Pikasia talletteluja voisi tehdä vaikka päivittäin, mutta kun oma mies ei toimi niin. Eikä ole joka ilta aikaa uhrata tuntia niihin hommiin :hungover::hilarious: toivotaan että tää melkein joka toinen päivä rytmi riittäisi..

Kyllähän toi mies taas mietti, että joko ensijouluksi saataisiin lapsellekin hankittua joulukalenteri. Minä siihen, että niin mille lapselle? Joka on hyvälläkin tuurilla vasta 3kk ikäinen siinä vaiheessa. Mies alkanut epäilemäänkin etten yhtäkkiä haluaisikaan enää lasta, mutta tilanne nyt vaan hieman turhauttaa, sattuneista syistä :sorry:
Meillä on toi yksi poika kotona, mutta ei se aina ole sama asia silti. Meillä onneksi ei ole ongelmia miehen talletuksien kanssa, mutta ei se nyt romanttista ole pikapanoille ennen nukkumaanmenoa keskellä viikkoa. Minäkin toivon toki että ensi jouluna ois se pikkunen mukana jo, mutta toivo ei ole kovin korkealla tällaisena aikana. Yk 6 tuntuu jo liian pitkältä ajalta, mutta en saisi valittaa kun jotkut yrittäneet jo vuosia. Tämä on lyhyt aika siihen verrattuna. Mulla on varmaan joku vika...:bookworm:

Juuri sama meilläkin, että miehen mielestä pitäisi olla jotain tunnin akrobatiasuorituksia aina.:hilarious:

Meillä myös käyty tuo sama keskustelu, että aina ei tarvii mennä pitkän kaavan kautta, vaan riittää, että mies hoitais hommansa :rolleyes: Sitten kun on aikaa, voidaan myös nautiskella :grin

d9ffc4612fdd2d3095c4b2615322a536
Mitä tää nyt on? Toista päivää suht niukkaa kirkasta verta tulee. Olin varma että menkat. Migreeni alko samaan aikaa ja päällä vieläkin. Rinnat edelleen kipeet.

Takaisin