Juuri niitä kylmätiskin godmorgoneja olen etsinyt. Pitääkin käydä Lidlistä etsimässä. Jotenkin oletin, ettei siellä ainakaan ole.Kylmässä on niitä godmorgon mehuja ja lidlissä on kans! Täälläkään ei pikkukaupoista löydy. Noita sit kyllä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juuri niitä kylmätiskin godmorgoneja olen etsinyt. Pitääkin käydä Lidlistä etsimässä. Jotenkin oletin, ettei siellä ainakaan ole.Kylmässä on niitä godmorgon mehuja ja lidlissä on kans! Täälläkään ei pikkukaupoista löydy. Noita sit kyllä.
Juuri niitä kylmätiskin godmorgoneja olen etsinyt. Pitääkin käydä Lidlistä etsimässä. Jotenkin oletin, ettei siellä ainakaan ole.
Kylmässä on niitä godmorgon mehuja ja lidlissä on kans! Täälläkään ei pikkukaupoista löydy. Noita sit kyllä.
Mä en löydä enää mistään kaupoista greippimehua. Onkohan meidän paikkakunnalla pulaa vauvakuumeisista naisista. Pitää kai alkaa ensi kierrossa puristamaan greippejä itse.
Millo alatte juomaan sitä greippimehua ja paljonko?
Minä olen sitä juonut vain yhden kierron ja juuri siitä tärppäsi. (Tosin meni kesken) Heti menkkojen jälkeen aloitin lasin päivässä ja ovulaatioon asti jatkoin. Mun mielestä se oikeasti tehosi alakertaan.Millo alatte juomaan sitä greippimehua ja paljonko?
Pitäisköhän mun tehdä tässä tunnustus, kun kerta tänne eksyin. En kylläkään usko saavani ymmärrystä keneltäkään.
Saattaa olla, että mies ei ollut oikein yhteistyöhaluinen tämän kierron ovulaatiohetkellä, niin minä vähän vedin herneen siitä nenään ja ilmoitin, että voi sitten vattu vetää käteen kuukauden ja että tavataan ensi ovulaation aikaan.:angelic: Eli ei mitään piinapäiviä tässä kierrossa, voisin siirtyä suoraan tohon ensi vuoden ketjuun. (Jos jotain kiinnostaa niin en ole vieläkään antanut) kp23/28
Hyvä että jollekin oli iloa tästä mun säheltämisestä Oikeasti mua vähän hävettää. Voisin ehkä vedota hormoneihin. Kai mua joku lutenisoiva sellainen ainakin villitsi.Kylläpä nauratti!!! Mutta aiheesta on palko nenässä jollaki asialla se naisenki pitää pystyä oleen omapäinen... Olkoon pihtaus yksi sellainen
Pitäisköhän mun tehdä tässä tunnustus, kun kerta tänne eksyin. En kylläkään usko saavani ymmärrystä keneltäkään.
Saattaa olla, että mies ei ollut oikein yhteistyöhaluinen tämän kierron ovulaatiohetkellä, niin minä vähän vedin herneen siitä nenään ja ilmoitin, että voi sitten vattu vetää käteen kuukauden ja että tavataan ensi ovulaation aikaan.:angelic: Eli ei mitään piinapäiviä tässä kierrossa, voisin siirtyä suoraan tohon ensi vuoden ketjuun. (Jos jotain kiinnostaa niin en ole vieläkään antanut) kp23/28
Meillä on toi yksi poika kotona, mutta ei se aina ole sama asia silti. Meillä onneksi ei ole ongelmia miehen talletuksien kanssa, mutta ei se nyt romanttista ole pikapanoille ennen nukkumaanmenoa keskellä viikkoa. Minäkin toivon toki että ensi jouluna ois se pikkunen mukana jo, mutta toivo ei ole kovin korkealla tällaisena aikana. Yk 6 tuntuu jo liian pitkältä ajalta, mutta en saisi valittaa kun jotkut yrittäneet jo vuosia. Tämä on lyhyt aika siihen verrattuna. Mulla on varmaan joku vika...Mulla kp20, eikä mitään hajua oviksesta. Oli ehkä eilen. Ehkä. No, joulun plussa ainakin jää haaveeksi.
Noista miehistä.. itse en ole tässä epätietoisuuden keskellä viitsinyt paasata ajoituksista, kun en itsekään tiedä. Mutta kamalaa myöntää, että mä olen vähän laiska seksin suhteen muuten. Pikasia talletteluja voisi tehdä vaikka päivittäin, mutta kun oma mies ei toimi niin. Eikä ole joka ilta aikaa uhrata tuntia niihin hommiin toivotaan että tää melkein joka toinen päivä rytmi riittäisi..
Kyllähän toi mies taas mietti, että joko ensijouluksi saataisiin lapsellekin hankittua joulukalenteri. Minä siihen, että niin mille lapselle? Joka on hyvälläkin tuurilla vasta 3kk ikäinen siinä vaiheessa. Mies alkanut epäilemäänkin etten yhtäkkiä haluaisikaan enää lasta, mutta tilanne nyt vaan hieman turhauttaa, sattuneista syistä
Juuri sama meilläkin, että miehen mielestä pitäisi olla jotain tunnin akrobatiasuorituksia aina.Mulla kp20, eikä mitään hajua oviksesta. Oli ehkä eilen. Ehkä. No, joulun plussa ainakin jää haaveeksi.
Noista miehistä.. itse en ole tässä epätietoisuuden keskellä viitsinyt paasata ajoituksista, kun en itsekään tiedä. Mutta kamalaa myöntää, että mä olen vähän laiska seksin suhteen muuten. Pikasia talletteluja voisi tehdä vaikka päivittäin, mutta kun oma mies ei toimi niin. Eikä ole joka ilta aikaa uhrata tuntia niihin hommiin toivotaan että tää melkein joka toinen päivä rytmi riittäisi..
Kyllähän toi mies taas mietti, että joko ensijouluksi saataisiin lapsellekin hankittua joulukalenteri. Minä siihen, että niin mille lapselle? Joka on hyvälläkin tuurilla vasta 3kk ikäinen siinä vaiheessa. Mies alkanut epäilemäänkin etten yhtäkkiä haluaisikaan enää lasta, mutta tilanne nyt vaan hieman turhauttaa, sattuneista syistä