Ei mennyt tääkään kierto ilman viivanpaikkoja. Dpo10. Jännittää vaan jääkö luteaali lyhyeksi. :D turhauttavaa.
Nomut näyttää toi mun silmään vähän punertavan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei mennyt tääkään kierto ilman viivanpaikkoja. Dpo10. Jännittää vaan jääkö luteaali lyhyeksi. :D turhauttavaa.
Tälläistä edelleen et eiköhän se yk4 ala pian toivottavasti :) Viivanpaikka näkyy livenä..
Puhvis kp35/35?
Nomut näyttää toi mun silmään vähän punertavan
Laura odotellaan ja katsellaan! Mä en ole saanut viivanpaikkoja edes silloin kun on nega kierros :) Eli jos väriä tulee niin mä hihkun jo innoissaan :D tämä kierros on varmasti viimeinen ku seuraan tätä näin tarkasti, en vain jaksaisi enää stressaa tämän takia. EHkä jään ilman omia lapsia vain...
Ihanaa
Sieltä löytyi pieni ja sen syke! Itku siinä sitten pääsi.
Joo meinaan kyl syödä rautaa, nyt vaan arvon, et aloitanko ennen lääkäriä. Mut toisaalta sama se varmaan on. On kyl lähipiirissä ihmisiä joilla alkanu raskaus vaikka hb on ollu alle 50. Mut oon kyl sitä mieltä et oma reilu 10 on liian vähän.Arri, rautakuurille mars, varastorauta sais olla yli 50, jos raskaaksi mielit :) Aloita mieluummin eilen!
Alinah, voi mikä papunen siellä kasvaa Onnea odotukseen!!
Puhvis, pöh menkoille!
Täällä on viitteitä kyllä siihen suuntaan myös kp 26.
Mä oon kuullu noista one step testeistä kyllä niin paljon kuraa, että siis kuulemma tyylii pc testi on näyttänyt haamua kun tää one step on ollu nega. Oliko tää sama testi josta ollu puhetta, sitä en tiiä kun näitä one step testejä on vissiin muutamaa eri.
Tsemppiä! Toivottavasti muuttuu vielä plussaksi.
Mitähän toi ”seuraava kiertosi alkavat todennäköisesti 15 päivää myöhässä” tarkoittaa? Tai miten flow sen ennustaa ja siis meinaako seuraavia menkoja tosiaan vaikka yläpuolella lukee et niihin olisk 15 päivää. Se teksti tuli siis siihen kun lisäsin tälle päivälle oman päätelmän oviksesta limojen perusteella. osaako joku valaista?