Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laura666, mikähän siellä punertaa? Jännittävää!!
Joo-o, täällä kp 30 ja menkkaoireita. Mitään ei tapahdu, ovulaatio oli ehkä kp 15-16, mutta ei varmuutta...

Laura666, mikähän siellä punertaa? Jännittävää!!
Joo-o, täällä kp 30 ja menkkaoireita. Mitään ei tapahdu, ovulaatio oli ehkä kp 15-16, mutta ei varmuutta...

No näin selkeää haamulaista ei ollut edes kemiallisessa. Mutta tää on tosi outoa eikä fiilikset oo katossa kun verta kumminkin vuotaa. Lämpö edelleen 37.

Laura 666, tuun nyt tsemppaamaan tuolta 2019 ketjusta, kun ei toiveita enää joulukuun plussalle.

ÄLLÖVAROITUS, Mun esikoisesta tuli just ennen menkkoja hirveenä verta kolme pv, joku ällö hyytymäkin. Raskausoireita oli ja olin varma, et jos joku oli yrittäny kyytiin, ni kesken taas. Mut tuossa tuo pian vuoden ikäinen tekee unta<3 vuodot loppu ku seinään. Olin ihan maassa ennenku tajusin et oireet jäi ja tein lopulta r-testin:) että tsemppiä piinapäiviin, toivottavasti siellä joululahjaplussanen olisi ja matkassa pysyisi<3

Laura 666, tuun nyt tsemppaamaan tuolta 2019 ketjusta, kun ei toiveita enää joulukuun plussalle.

ÄLLÖVAROITUS, Mun esikoisesta tuli just ennen menkkoja hirveenä verta kolme pv, joku ällö hyytymäkin. Raskausoireita oli ja olin varma, et jos joku oli yrittäny kyytiin, ni kesken taas. Mut tuossa tuo pian vuoden ikäinen tekee unta<3 vuodot loppu ku seinään. Olin ihan maassa ennenku tajusin et oireet jäi ja tein lopulta r-testin:) että tsemppiä piinapäiviin, toivottavasti siellä joululahjaplussanen olisi ja matkassa pysyisi<3

No vähän herättää toivonkipinää kyllä tuo :) Jotenkin tosi outoa. Eilen luulin että oksennustauti iski kun oksensin kaikki aamupäivän ruokailut ulos, vatsassa kierti ja se kaikki menikin 2h ohi. Täytyy huomenna taas katsoa mitä näyttää. Nyt jo nipistelee kyllä vatsaa vähän....

Ja kiitos tsempeistä toivotaan että siellä jotain olisi :Heartred
Minulla antaa haamua kanssa vaikka olen vuotanut. En kyllä itse jaksa uskoa enää raskauteen. Minulla on nimittäin ollut kipujakin ja kaksi päivää töissä oli tuskaa.(ikinä aikaisemmin ei vastaavaa) Nyt saan levätä.. Ihanaa. Ajattelin kuitenkin testata vielä ensi viikolla joko se haamu häipyisi

Ajattelin tulla päivittelemään tänne meidän kuulumisia. Torstaina käytiin kattomassa onko tuolla ketään ja sieltä löyty yks pieni ihmisenalku sykkeineen :Heartred
80CA81A5-2DF2-41C7-99E9-AD08FD13F02C.jpeg

Plussatuulia kaikille!

Kp40/35 ja eipä olla menty suuntaan eikä toiseen.. Toki tällä hetkellä olo että kyllä se täti sieltä lähipäivinä saapuu :shifty: No, uutta matoa vaan koukkuun, eihän tässä kun vasta yk3 menossa..

Mulla ei ole oikeastaan mitään sanottavaa, samaa vanhaa tekstiä täältä, eli ei mitään uutta! Kp 10/32 menossa, Flo sanoo että ovis on vasta 9 päivän päästä ja toien sovellus taas että 7 päivää, joten viikonloppuna viimeistään otan ovistikut esille :) Jossain määrin tuntuu että olen antanut periksi, mutta silti ovulaatiotestit tulivat mukaan kaupasta eilen. Ehkä sitä täytyy yrittää nyt se vuosi, sitten tarkistaa että onko mussa vikaa tms. Mutta kuten sanoin, ei mitään uutta :) Tsemppiä muiden piinapäiviin!

Mulla ei ole oikeastaan mitään sanottavaa, samaa vanhaa tekstiä täältä, eli ei mitään uutta! Kp 10/32 menossa, Flo sanoo että ovis on vasta 9 päivän päästä ja toien sovellus taas että 7 päivää, joten viikonloppuna viimeistään otan ovistikut esille :) Jossain määrin tuntuu että olen antanut periksi, mutta silti ovulaatiotestit tulivat mukaan kaupasta eilen. Ehkä sitä täytyy yrittää nyt se vuosi, sitten tarkistaa että onko mussa vikaa tms. Mutta kuten sanoin, ei mitään uutta :) Tsemppiä muiden piinapäiviin!

Olikos se niin, että julkisella pääsee tutkimuksiin, kun on vuoden yrittänyt ilman raskautta tai sit kolmen keskenmenon jälkeen? Eli keskenmenosta alkaa aina alusta se vuosi? :confused:

Olikos se niin, että julkisella pääsee tutkimuksiin, kun on vuoden yrittänyt ilman raskautta tai sit kolmen keskenmenon jälkeen? Eli keskenmenosta alkaa aina alusta se vuosi? :confused:
En osaa sanoa, mulle se gyne sanoi että jos vuoden jälkeen ei ole tullut tärppiä vielä niin tutkitaan, ei maininnut että lasketaanko erikseen keskenmenoista. Ja tuo oli niin varhainen etten olisi laskenut sitä tärpiksi vielä. Jos en olisi neuvolaani varannut niin ei olisi merkkiä siitä missään myöskään. Joten kesällä jos ei ole tärppiä tullut, niin pyydän tutkimuksia.

Takaisin