Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haha jos on kaksoset tulossa että molemmille omat viivat :hilarious: eivaan, kyllähän noissa jotain näkyy ehkä todella himmeästi mutta..

Haha jos on kaksoset tulossa että molemmille omat viivat :hilarious: eivaan, kyllähän noissa jotain näkyy ehkä todella himmeästi mutta..

Jooo naurettii ja. Että jos jokaiselle oma viiva. :D no kyllä nyt vika on vaan näissä testeissä.

Hmm, oletan että laskenut että menkat tulisi nyt tässä näin, ja sun lisäyksen myötä sit siirtää sitä päivää noin.. Mulla siirtyi kahdella päivällä kun edellisessä kierrossa olin merkinnyt ovulaatioplussan kaiketi muutamaa päivää liian aikaisin.. niin uskoo nyt mun luteaalivaiheen olevan pidempi.. Toivottavasti auttoi tämä selitys ja joku viisaampi voi jatkaa :grin
Muuten joo, mut ennen tota lisäystä luki et menkkoihin 14 päivää, kun ovis oli just, et miks se olis ajatellu et ne olis muuten alkanu ny?. Ja mulla on kyl ollu luteaalivaihe sen 14 päivää.

En mä tajua :D :D miks se siirtäisi kierron alkua 15 päivällä jos ovulaatio siirtyi päivällä? :o

Muuten joo, mut ennen tota lisäystä luki et menkkoihin 14 päivää, kun ovis oli just, et miks se olis ajatellu et ne olis muuten alkanu ny?. Ja mulla on kyl ollu luteaalivaihe sen 14 päivää.

Jännä kyllä todella!

Ääääh, en päässyt viikonloppuna tekemään testiä kun olin reissussa. Tein parin tunnin pidätyksellä PC:n testi ja melko nega oli... mulla nyt aina on viivalasit päässä ja saatoin nähdä viivanpaikkaa. Eli toista testiä kehiin huomenna aamulla vielä, mutta en ole kovin toiveikas.

Huh. Itse kärvistelen oireissa.. Menkkaolo kertaa 10. Tänään aamulla sain vielä kaksi viivaa testiin, mutta verta myös. Luulen että nyt alkaa tyhjentämään ja siitä tämä supistelu ja kuumat aallot.... Huh huh.
Eli loppu summana dpo8 lähtien haamuja... Muutama välipäivä testauksessa ja tänään dpo 16 vielä haamu.
Nyt odotan, että olo loppuu ja pääsen rakkaan harrastuksen lumilautailun pariin.
Tsemppiä kaikille!! Oli mukavaa piinailla yhdessä. Palaan taas kunhan ovulaatiot hyödynnän ja toivottavasti sillä aikaa paljon siirtyy plussaporukkaan.

Huh. Itse kärvistelen oireissa.. Menkkaolo kertaa 10. Tänään aamulla sain vielä kaksi viivaa testiin, mutta verta myös. Luulen että nyt alkaa tyhjentämään ja siitä tämä supistelu ja kuumat aallot.... Huh huh.
Eli loppu summana dpo8 lähtien haamuja... Muutama välipäivä testauksessa ja tänään dpo 16 vielä haamu.
Nyt odotan, että olo loppuu ja pääsen rakkaan harrastuksen lumilautailun pariin.
Tsemppiä kaikille!! Oli mukavaa piinailla yhdessä. Palaan taas kunhan ovulaatiot hyödynnän ja toivottavasti sillä aikaa paljon siirtyy plussaporukkaan.

Eikä :arghh: Lumilautailu on kyllä mahtavaa, jospa tänä talvena innostuisi itsekin uudestaan :rolleyes:

Ääääh, en päässyt viikonloppuna tekemään testiä kun olin reissussa. Tein parin tunnin pidätyksellä PC:n testi ja melko nega oli... mulla nyt aina on viivalasit päässä ja saatoin nähdä viivanpaikkaa. Eli toista testiä kehiin huomenna aamulla vielä, mutta en ole kovin toiveikas.

Miltäs näyttää? :nailbiting:

Ot. Täällä testit edelleen negaa, nyt kp 37/35.. Joko en ovuloinut tässä kierrossa tai sitten se viikko sitten saama ehkätoinenovisplussa viivyttää.. no, eipä tässä auta kuin katsoa..

Liitteet

• 498382AB-AC91-4BC5-8BAE-57F7313E10EA.jpeg
    498382AB-AC91-4BC5-8BAE-57F7313E10EA.jpeg
    814.5 KB · Katsottu: 308
Miltäs näyttää? :nailbiting:

Tyylipuhdas nega oli taas. Plöh! Noh, vaikuttaa siltä että rauhassa saa syödä mitä huvittaa jouluna. Kierrosta ei edelleenkään tietoa. Piti ostaa ovistikkuja, mutta voitteko uskoa että meidän lähi-Prismalla ei ole. Raskaustestejä on kyllä monta eri sorttia, mutta ei yhtään ovistikkuja.

Puhvis, toivotaan, että ovis olikin vasta viikko sitten ja saisit viikon päästä plussan :happy:

Hohhoijaa. Tänään sit kyllästyin kattelee onesteppejä ja tein FRER digin. Vahva - tuli. Ja siitä vartti niin täti kurvas kylään. En tiedä itkiskö vai nauraisko :D

Soitin sit neuvolaan ja siellä täti oli sitä mieltä, että ainakin kuukausi pitää vielä odottaa menkkoja, ennenkuin edes harkitaan lääkärille pääsyä :smiley-angry019 Eikä kiertoa voi kuulemma käynnistää mitenkään :wtf Eihän tässä oo kun kp67 vasta menossa... Soitin sit naistentautien polille, missä kävin silloin km takia. Sieltä kyllä sanottiin heti lääkkeet vaihtoehdoksi, ainut vaan, että pitää käydä omassa tk:ssa tutkimuksissa, että saa reseptin. Täytyy huomisaamuna sitten soittaa vielä sinne :banghead:

Hei hei, tässä menee joulunodotus aika rennosti eteenpäin :) mietin itse sitä greippi mehun juontia tälle kierrolla, mutta aina unohtaa ostaa sitä kun käy kaupassa, onkohan nyt jo liian myöhään? Flon mukaan 13 päivää ovikseen :) en tiedä laskeeko sitä nyt oikein mutta ainakin 12 päivää siihen on vielä.

Tyylipuhdas nega oli taas. Plöh! Noh, vaikuttaa siltä että rauhassa saa syödä mitä huvittaa jouluna. Kierrosta ei edelleenkään tietoa. Piti ostaa ovistikkuja, mutta voitteko uskoa että meidän lähi-Prismalla ei ole. Raskaustestejä on kyllä monta eri sorttia, mutta ei yhtään ovistikkuja.

Aivan samaan olen törmännyt prismoissa. Cittareissa taas on oikein niit 10 vai 20 kpl paketteja :rolleyes:

Hei hei, tässä menee joulunodotus aika rennosti eteenpäin :) mietin itse sitä greippi mehun juontia tälle kierrolla, mutta aina unohtaa ostaa sitä kun käy kaupassa, onkohan nyt jo liian myöhään? Flon mukaan 13 päivää ovikseen :) en tiedä laskeeko sitä nyt oikein mutta ainakin 12 päivää siihen on vielä.
En oo koskaa tota greippimehua kokeillunut tuskimpa nyt on viel myöhästä. Kauppaanvaan mars mars :grin

Mä en löydä enää mistään kaupoista greippimehua. Onkohan meidän paikkakunnalla pulaa vauvakuumeisista naisista. Pitää kai alkaa ensi kierrossa puristamaan greippejä itse.:rolleyes:

Mä en löydä enää mistään kaupoista greippimehua. Onkohan meidän paikkakunnalla pulaa vauvakuumeisista naisista. Pitää kai alkaa ensi kierrossa puristamaan greippejä itse.:rolleyes:

Kylmässä on niitä godmorgon mehuja ja lidlissä on kans! Täälläkään ei pikkukaupoista löydy. Noita sit kyllä.

Takaisin