Raskaaksi 2018

Ensimmäiset kuukautiset keskenmenon jälkeen olivat 27.10. Nyt mulla on niiiiin kaikki toivo tässä kierrossa[emoji171]
2f56ca37b1b6e54857ba868302ff99cc
 
Ihania häitä opiaattinalle! Aika kiva häälahja olis plussatesti..


Hieno o-plussa, luruh! Kaato-onnea!

Peukut pystyyn, alinah! Toivottavasti nyt on teidän aika!

Kp 12. Viime kierto luiskahti mun makuun pitkäksi ollen 30 päivää. Ja taitaa tämäkin olla normalia pidempi kun ovis vasta tekee tuloaan. Talletukset kuitenkin aloitettu jo alkuviikosta.
 
Ihanaa hääpäivää opiaattina, olisipa paras häälahja:Heartred

Alinahille nyt kaikki plussatuulet!

Laura666 älä vielä luovuta! Itse luovutin koko kierron suhteen ja testasin vasta kuukautisten alkamispäivänä sen haamun. Aikaa on.
 
Ihanaa hääpäivää opiaattina, olisipa paras häälahja:Heartred

Alinahille nyt kaikki plussatuulet!

Laura666 älä vielä luovuta! Itse luovutin koko kierron suhteen ja testasin vasta kuukautisten alkamispäivänä sen haamun. Aikaa on.

Mä oon jotenkin niiiiiin pettynyt vaan. Oon 110% ettei sitä plussaa kuulu tässä kierrossa. Tää on kaikista negafiiliksisin kierto. Alkuun oli taas suuret toiveet mutta kun viivanpaikkoja vaan vilisee. Pyh. :D
 
Onnea opiaattina! Ja ihania häitä! :Heartred

Meil on kans omat häät parin viikon päästä ja haaveilen samanlaisesta hää lahjasta :shy:
 
Omakannasta löyty tieto että siemennesteessä PR-siittiöitä pesun jälkeen oli 51.85 miljoonaa. Ekassa inseminaatiokierrossa liikkuvuus ennen pesua 46% pesun jälkeen 92%, mutta määrää ei oo siellä ekassa inssissä mainittu..
 
Takaisin
Top