Raskaaksi 2018

Hellurei pitkästä aikaa.
Viiem kierto meni osittain täälläkin pslloillessa mutta sit tuli omaan elämään muita juttuja nii en kertakaikkiaan kerennytkään tänne enää. Kuitenkin, viime kierto oli 28 vuorokautta (joka mulle siis pitkä normi 25:n verrattuna) mutta menkat tuli kuitenkin. Kp 3-7 oli letozolit kehissä taas ja kp 9 oli ultra ja vasemmalla puolella löytyi 25mm iso folli ja sovittiin että pistän Pregnyliä illalla ja tänään oli inssi...ei ollutkaan ihan kivuton mutta ei mikään riipaiseva kipukaan.

Tässä nyt ihmettelen: Tikutin oviksen mutta eilen oli vielä ihan pikkuisen haaleempi testiviiva verrattuna kontrolliviivaan, tänään aamulla oli ihan päinvastoin -en ole ikinä nähnyt että testiviiva voisi olla niin tumma. Kätilö joka teki inssin tuumasi että johtuu varmaan eilen illalla pistetystä pregnyl pistoksesta, mutta voiko se ns tehostaa tuota ovulaatio testin tulosta? Kellään kokemusta?
 
Voi vitsit! Mullakin tullut jotain rusehtavan punaista pyyhkiessä ja alavatsaa jomottaa. Dpo ehkä 11. Mieli maassa täälläkin :sorry:

Onnea plussanneille ja onnea matkaan Alinahille!!
 
Yritän miettiä positiivisesti mutta herran jestas se on vaikeeta! Miten voi tuntea olonsa aina epäonnistuneeksi tällaisen jälkeen :/ eihän se nyt ole vain mun vika. Mietin että onkohan mulla joku liian ohut ovis tms. mutta luteaalivaihe oli 13 päivää silti. Se on ihan tarpeeksi pitkä kyllä! Ei pitäisi ottaa tämä näin mutta ois se ollut kiva tehdä se joulukorttikin missä olisi joku paljastus tms. Tiedätte kaikki miten se itkeminen ja itsensä syyllistäminen alkaa kp 0 aikana :)
Tsemppiä. Kyllä se oma vuoro vielä koittaa! Tiedän tunteen, kun tuntuu että oma kroppa ei vaan tee sitä mitä pitäisi.

Mua auttaa jaksamaan se ajatus, että enskuun jälkeen saan jo soittaa perhesuunnitteluun, että nyt sitä lääkäriaikaa kiitos! Tammikuun 2. päivä heti puhelin kouraan :)
 
Tsemppiä. Kyllä se oma vuoro vielä koittaa! Tiedän tunteen, kun tuntuu että oma kroppa ei vaan tee sitä mitä pitäisi.

Mua auttaa jaksamaan se ajatus, että enskuun jälkeen saan jo soittaa perhesuunnitteluun, että nyt sitä lääkäriaikaa kiitos! Tammikuun 2. päivä heti puhelin kouraan :)
Yk 5 tässä alkoi vasta... ettei sillai ole ihan luovuttanut. Tuntuu vain siltä että tulen olemaan tässä valittamassa "raskaaksi 2019" ryhmässä vielä kauan :grin Se kp 0/1 on vain "hanskat tiskiin"-fiilis monelle. Kyl se tuosta varmasti taas nousee... Tälle kierrolle en ole nyt ostanut ovistikkuja, ihan edellisten kiertojen perusteella mennään eli siinä kp 14-20 pupuillaan joka päivä sitten, sitä tehtiin mun km kierrossakin ja se tepsi hyvin!:hilarious:
 
Joo raskaaksi 2019 -ryhmä odottaa :shifty::hilarious: Mähän haaveilin alkuvuoden lapsesta, tai kesävauvasta. No nyt näyttää että loppuvuoteen menisi jos edes siis tärppäisi. Kunhan nyt ei välttämättä joulun alle menisi. Tai empä tiedä, olisihan se tavallaan tosi mukavaa.

Jaksan siis uskoa että kun kierrot saa pyörimään, tärppi tulee :rolleyes: ja eihän sillä loppupeleissä oikeasti ole väliä! Alkuvuodesta vaan aina iskee sellainen masennus, kun seuraava joulu on taas niin kaukana. Menisköhän se nopeammin, kun samalla odottaisi lasta?
 
Pitäisköhän sitä käydä hakemassa raskaustesti ihan huvin vuoksi taas. Johan siitä on taas yli kuukausi kun viimeksi testailtu :rolleyes:

Olishan se kiva jos se isänpäivän alla plussaa näyttäisikin. Vaan mitään oireita ei ole ollut, niin tuskimpa sentään.
 
Joo raskaaksi 2019 -ryhmä odottaa :shifty::hilarious: Mähän haaveilin alkuvuoden lapsesta, tai kesävauvasta. No nyt näyttää että loppuvuoteen menisi jos edes siis tärppäisi. Kunhan nyt ei välttämättä joulun alle menisi. Tai empä tiedä, olisihan se tavallaan tosi mukavaa.

Jaksan siis uskoa että kun kierrot saa pyörimään, tärppi tulee :rolleyes: ja eihän sillä loppupeleissä oikeasti ole väliä! Alkuvuodesta vaan aina iskee sellainen masennus, kun seuraava joulu on taas niin kaukana. Menisköhän se nopeammin, kun samalla odottaisi lasta?

Me kanssa tähdättiin alkuvuoden vauvaan, mutta nyt ihan sama millon syntyisi, kun vaan tulisi :rolleyes:
Kohta varmaan voisi jo tehdä vuoden 2019 ryhmän, kun ei tässä enää montaa mahdollisuutta tälle vuodelle ole...
Kävin lukemassa Kannasta kirjaukset keskenmenoon liittyvistä käynneistä ja jotenkin sen jälkeen tuli semmonen masisolo, ettei oo voinu tärpätä nyt :sad001 Eilen olin vielä niin toiveikas oireineni :rolleyes: Taidan testata vasta loppuviikosta seuraavan kerran, ellei kp1 ehdi ensin.
 
Mulla on tänään ollut epämääräisiä vatsakipuja, olisikohan ovulaatiokipuja sitten? Ovulaation huippu(?) on kyllä tänään laskurinkin mukaan, mutta en yleensä tunne ovulaation aikaan mitään erityisempää. Mutta illalla sitten on miehen kanssa tiedossa laatuaikaa :wink:Heartred
 
Mun pitäis tänään pistää irrotuspiikki, ja ovistesti puhdas nega! Niinku myös cb kaksoishormooni antoi tyhjän ympyrän. Ajattelin että tulis edes vilkkuva hymynaama jos muka maanantaina ois ollu 14-15mm johtofolli ultrassa....
 
Mun pitäis tänään pistää irrotuspiikki, ja ovistesti puhdas nega! Niinku myös cb kaksoishormooni antoi tyhjän ympyrän. Ajattelin että tulis edes vilkkuva hymynaama jos muka maanantaina ois ollu 14-15mm johtofolli ultrassa....

Mitä tuommosessa tilanteessa sitten tehdään? Anteeksi, ihan ulalla näistä Jutuista :rolleyes:
 
Hei oisko mitään poppaskonsteja miten saada munasolu irtoamaan? Tehnyt ovis tuloaan, mutta ei vissiin oo vieläkään irronnu mitä lämmöistä kattelin:/ oli ovistesti plussalla kolme päivää ja sit haalistu, sit parin viikon päästä sama juttu! mutta ny taas alkanu tummenee.viime kierroissa ovis tullu vihdoin kp30 +jotain kivuista ja lämmöistä päätellen
 
Ehe ehe täällä testailu innoton himotestaaja taas huomenta. Dpo8 ja niin se tikku vaan puolivahingossa tuli kasteltua. Ja kukaan ei varmaan arvannut että tyylipuhdas negahan se siellä. Olisiko tälläiseen testailuongelmaan jotain vieroituskeinoa tai vertaistukiryhmää tai auttavaa puhelinta. :D
 
Laura, mulla on kyl nyt lopahtanu into vallan. Toivon kyllä plussaa mut nyt oon jotenki niin luovuttanut, etten tännekään jaksa kauheesti kommentoida. Toisaalta varmaan tääkin että mulla on tää hammasprojekti kesken niin vie kaiken ajatuksen. Rahaa kuluu ja juurihoidot yms nyt menos. Että ehkä se helpottaa sullakin jossain kohtaa jos ei plussaa kohta sulle tule. Ja joku projekti tietty vois auttaa viemään ajatukset muualle. :)
 
Laura, mulla on kyl nyt lopahtanu into vallan. Toivon kyllä plussaa mut nyt oon jotenki niin luovuttanut, etten tännekään jaksa kauheesti kommentoida. Toisaalta varmaan tääkin että mulla on tää hammasprojekti kesken niin vie kaiken ajatuksen. Rahaa kuluu ja juurihoidot yms nyt menos. Että ehkä se helpottaa sullakin jossain kohtaa jos ei plussaa kohta sulle tule. Ja joku projekti tietty vois auttaa viemään ajatukset muualle. :)

Meillä on menossa kodin rakennuspuuhat tässä ja kiire on valtava. On iso projekti mutta tänään kurkisti ekan kerran into tässä kierrossa testaamaan. Muuten sitä ei ole ollutkaan. :D Kyllä on vähän maku mennyt touhusta kun ei plussaa kuulu niin ei.
 
Mun pitäis tänään pistää irrotuspiikki, ja ovistesti puhdas nega! Niinku myös cb kaksoishormooni antoi tyhjän ympyrän. Ajattelin että tulis edes vilkkuva hymynaama jos muka maanantaina ois ollu 14-15mm johtofolli ultrassa....
Vilkkuvan hymynaaman saa, jos onnistuneesti saa testiin tallentumaan estrogeenin nousun. Olen ymmärtänyt, ettei siinä aina onnistuta ja toisaalta voi vilkuttaa 7-9 päivää ilman pysyvää hymynaamaa. En huolehtisi turhaan, jos limis on sopivan paksu (riittävästi estrogeeniä) ja saat piikin, joka follin irrottaa. Tsemppiä!!
 
dae0c794318a38c778ff587c24ae82b8
Kokeilinhan mä nyt sit sen herkänkin testin kun PC antoi roskishaamun. Mutta koska kyseessä on apteekin ultra niin negahan tää on. Ärsyttävä toiveita herättelevä hentoinen viiva. Kuvassa näkyy ihan super heikosti. Eli ehkä mulla on tosi hyvät viivalasit. Mut nyt en taida huomenna edes keretä testaamaan. Enkä ylihuomisesta tiedä. Tulevaan yrityskiertoon meen hakemaan jos kauppaan ehdin niin royal geleetä. Nah.
 
Kp 13/28. Huomenna pitäis olla ovulaatio, talletuksia ollut hyvin ja tulee olemaan (yhdessä sovittu :hilarious:)

Yk 13 meneillään siis täällä. Eipä mitään kummempaa
Kaikille niin toivon pikaista plussaa :Heartred
Toivon, ettei tartteis enää Raskaaksi 2019- ryhmään liittyä :wtf:
 
Kp 13/28. Huomenna pitäis olla ovulaatio, talletuksia ollut hyvin ja tulee olemaan (yhdessä sovittu :hilarious:)

Yk 13 meneillään siis täällä. Eipä mitään kummempaa
Kaikille niin toivon pikaista plussaa :Heartred
Toivon, ettei tartteis enää Raskaaksi 2019- ryhmään liittyä :wtf:

Tota 2019 ryhmään joutumista itsekkin pelkään. :D Se kuulostaa sellaiselta todella ikävältä ja pahalta paikalta. :D :D Voi voi kun saisi oman pienen pienen plussatestin, siinä olisi joululahjaa kerrakseen!
 
dae0c794318a38c778ff587c24ae82b8
Kokeilinhan mä nyt sit sen herkänkin testin kun PC antoi roskishaamun. Mutta koska kyseessä on apteekin ultra niin negahan tää on. Ärsyttävä toiveita herättelevä hentoinen viiva. Kuvassa näkyy ihan super heikosti. Eli ehkä mulla on tosi hyvät viivalasit. Mut nyt en taida huomenna edes keretä testaamaan. Enkä ylihuomisesta tiedä. Tulevaan yrityskiertoon meen hakemaan jos kauppaan ehdin niin royal geleetä. Nah.
Kyllä minä mäen puhelinta kääntelemällä tuon haamun. Itse olen saanut dpo 9 juuri ja juuri kääntelemällä nähtävän haamun joka sitten vahvistui päivä päivältä. Huomenna heti uutta testiä kehiin :grin
 
Takaisin
Top