Voi miten ihana häälahja, onnea Opiaattina sinulle ja miehellesi myös häiden johdosta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä toinen ylipainoinen, ja kyllä mäkin ajattelin että se voi vaikuttaa. Mutta gynellä kun olin ja kyselin, niin se vain varoitti raskausajan diabeteksestä jne. Kilpirauhaslääkkeen nostoa aloitetaan vasta plussan jälkeen joten en stressaa siitä. Enemmän huolestuttaa juuri tää että toimiiko paikat vai oliko tuo varhainen km ainoa kokemus raskaudesta?Täällä alkoi puolvuotis kierto. Tän jälkeen odotellaankin koska tulee ensimmäinen vuosi yritystä täyteen. Royal jellyt, ovistestit ja raskaustestit tilattu. Saipa myös muihinkin vitskuihin tilattua täydennystä samalla kun nekin tekee loppuaan. Nyt hiljenen taas toviksi vollottamaan kohtaloani ja mietin johtuuko tämä ylipainosta, kilpirauhasenvajaatoiminnasta vai oonko muuten vaan viallinen yksilö. Tsemppiä muiden piinapäiviin ja onnea plussanneille.
Täällä toinen ylipainoinen, ja kyllä mäkin ajattelin että se voi vaikuttaa. Mutta gynellä kun olin ja kyselin, niin se vain varoitti raskausajan diabeteksestä jne. Kilpirauhaslääkkeen nostoa aloitetaan vasta plussan jälkeen joten en stressaa siitä. Enemmän huolestuttaa juuri tää että toimiiko paikat vai oliko tuo varhainen km ainoa kokemus raskaudesta?
Yk 5, kp 8/32 täällä menossa...
Onneaa!!!https://aijaa.com/WSo4xW
Meidän häälahja En malttanut aamuun
Ja täällä kolmas. Kävin tänään verikokeessa et selviää mitä hemoglobiini näyttää ja jos se on normaali niin sit meen vielä uudestaan s-ferritiinin mittaukseen, koska rautavaraston vähäisyydellä voi kuulemma olla vaikutusta raskautumisessa. Ja se selittäisi myös yötä ylipainoa ja huonoa kuntoa, kun kuitenkin liikun kohtalaisesti ja syön peruskotiruokaa. Ootteko kuullu et ferritiini vaikuttais raskautumiseen?Täällä toinen ylipainoinen, ja kyllä mäkin ajattelin että se voi vaikuttaa. Mutta gynellä kun olin ja kyselin, niin se vain varoitti raskausajan diabeteksestä jne. Kilpirauhaslääkkeen nostoa aloitetaan vasta plussan jälkeen joten en stressaa siitä. Enemmän huolestuttaa juuri tää että toimiiko paikat vai oliko tuo varhainen km ainoa kokemus raskaudesta?
Yk 5, kp 8/32 täällä menossa...
Ja täällä neljäs ylipainoinen. Obeesi on muuten paljon mukavampi sana tälle asialle. oon ite yrittäny täs laihduttaa sillai rauhallisesti, tavoite olis että jos ei raskaudu niin pääsis si sinne hoitoihin. Mulla on pari ylimääräistä kiloa siihen bmi-rajaan. ja eiks just se ferritiini oo edellytys raskaudelle? Tai että matala ferritiini sitä raskaurumista haittaa.