Raskaaksi 2018

Kyllä minä mäen puhelinta kääntelemällä tuon haamun. Itse olen saanut dpo 9 juuri ja juuri kääntelemällä nähtävän haamun joka sitten vahvistui päivä päivältä. Huomenna heti uutta testiä kehiin :grin

Ihanaa että en oo hulluksi tulossa vieläkään. Mulla on kerran aikaisemmim näihin testeihin piirtynyt haamu. Joka sitten oli väärä. Tai kemiallinen. Siinä kierrossa todettiin kemiallinen mutta testasin tän testin haamun niin ajoissa että en vaan usko että edes kemiallinen olisi siinä kohtaan haamuna näkynyt. Toiveikkaana seuraavaan testiin kun sen kerkeää tekemään. :)
 
Tota 2019 ryhmään joutumista itsekkin pelkään. :D Se kuulostaa sellaiselta todella ikävältä ja pahalta paikalta. :D :D Voi voi kun saisi oman pienen pienen plussatestin, siinä olisi joululahjaa kerrakseen!
Jep! Liityin alunperin 2017 -ryhmään ja sieltä vaihdoin 2018 -ryhmään. Tulee aina vuos lisää ja se jos mikä tuntuu ikuisuudelta yrityksessä :grin Vielä ois pari mahdollisuutta tämän vuoden puolella :shy:
 
Laura, pelkään pahoin että itse siihen joudun. Tämä kierros menee ilman oviksen tikuttelua ja oireiden kyttäilyä, jos pystyn. Pupuillaan sitten tiettyinä päivinä hieman enemmän jos mahdollista :) Ovis tullut 2 kierron aikana kp 18 joten jos se on siinä paikkeilla niin olen iloinen! jos tästä tulee plussa niin se on joulukuun ihme, seuraavalla kierrolla olisi jo tammikuun ihme sitten.:headphone:
 
Laura, pelkään pahoin että itse siihen joudun. Tämä kierros menee ilman oviksen tikuttelua ja oireiden kyttäilyä, jos pystyn. Pupuillaan sitten tiettyinä päivinä hieman enemmän jos mahdollista :) Ovis tullut 2 kierron aikana kp 18 joten jos se on siinä paikkeilla niin olen iloinen! jos tästä tulee plussa niin se on joulukuun ihme, seuraavalla kierrolla olisi jo tammikuun ihme sitten.:headphone:

Tämäpä se. Mä katsoin just että mun tsäänssit on nyt plussata isänpäiväksi. Tai sitten kerkeen plussaamaan joululahjaksi. Jos ei kumpaankaan niin sit on pari kuukautta miehen synttäreille. Yritys on kova säästää lahjaostoksissa. :D :D :cool:
 
Ite ainaki melko varmasti joudun Raskaaksi 2019-ryhmään jos ei tässä kierrossa tuu plussaa koska ovis tai ainaki plussan näkyminen testissä seuraavan kerran tammikuussa edellisten kiertojen perusteella..

Laura näkyy haamujen haamu! Toivotaan vahvistumista!
 
Oon niin järkyttyny kuinka selkeä toi viiva onkaan nyt tuntia myöhemmin. Eli siis niin pettynyt tulen olemaan kun se selviää viivanpaikaksi. :D
 
Täällä kp13 ja ovis ilmeisesti viikonloppuna tulossa. Vähän jännittää saanko miehen ylipuhuttua pupuilee ku on nyt ollu vähän mieli maassa kummallakin ku ei vaan tärppiä tuu. Äsken ovistestiin melkein tasapaksut viivat ni todennäkösesti huomenna tulee ovisplussa..
E884AEF2-5E32-40C3-9B09-AC41F755738F.jpeg
 
Tämäpä se. Mä katsoin just että mun tsäänssit on nyt plussata isänpäiväksi. Tai sitten kerkeen plussaamaan joululahjaksi. Jos ei kumpaankaan niin sit on pari kuukautta miehen synttäreille. Yritys on kova säästää lahjaostoksissa. :D :D :cool:
Haha, joo hyvä säästö onkin :wacky: Ehkä sitten joululahjaksi sellainen pikku potkupuku :)
Jos tässä kierrossa tärppää niin LA on melkein miehen synttäreillä taas, eli sitten se ois kiva synttärilahja! Mutta edellinen tuli hänelle about samaan aikaan myös niin ois kiva jos ois vähän eri synttärit silti!o_O Mutta en aio valittaa, jos se menee näin niin olen iloinen että se tulee edes! Ei valiteta ajoista :D
 
Voi veljet,eli kanssasiskot! Toivotaan ihania lahoja vielä loppuvuodelle, vaikka viikot käy vähiin, niin vielä ehtii.
Mä olin mukana 2015, 2016, 2017, 2018... tosin lääketieteen riemuvoitto syntyi siihen väliin. Ensi vuodelle jätän nämä foorumit muille, vaikka henkisesti tiukkaa tekee. Voitte uskoa, ettei lähipiirissäni kuumeilla, kun muiden lapset pääsee ripille tai muuttaa kotoa. Mullahan on siis e-pilleriresepti odottamassa. Eilen kävin ostamassa r- ja o-testejä, mutta vuoto ei silti alkanut. Ehkä huomenna taas testaan, tulee kp 50. kp 33 seutuna tais olla nega. Jos vuoto joskus alkaa, niin käynpä vielä kerran kierron läpi, että ovuloiko meikämandoliini. Jos ei ovuloi, niin pilleriostoksille tieni käy. Pahimmassa tapauksessa ei vuotokaan enää koskaan ala, niin sepä oli sitten siinä aika yksiselitteisesti.
 
Huutelen nyt sivusta tuosta miehen kanssa synttäripäivästä, itse kuopuksesta lähdettiin miehen kanssa hänen synttäripäivänä synnärillä kun sen verran supisteli tiuhaan, mies matkalla totesi että ei halua samaa syntymäpäivää, sairaalaan päästiin ja saliin kun oli tyhjää kerta säännölliset supistukset ja sain lääkkeen niin synnytys lakkasi siihen :D poika päätti tulla vasta reippaan viikon päästä kummisedän kanssa samana päivänä.
Täällä käyty neuvolassa ja täti ultrasi aataminaikaisella laitteella, mutta pieni vauva ja syke nähty mikä tärkeintä :Heartred nyt 8+2 ja nt-ultraa odotellessa. Vatsa alkaa olla jo aika näkyvä, mistä olen järkyttynyt.

Laura666 lupaavaa haamua minäkin näen, voi kumpa olisi jo teidän vuoro! Ja tietysti kaikkien muidenkin! Plussatuulia, itsellä se välikierto ja vyöhyke auttoi, näin haluan uskoa.
 
Huutelen nyt sivusta tuosta miehen kanssa synttäripäivästä, itse kuopuksesta lähdettiin miehen kanssa hänen synttäripäivänä synnärillä kun sen verran supisteli tiuhaan, mies matkalla totesi että ei halua samaa syntymäpäivää, sairaalaan päästiin ja saliin kun oli tyhjää kerta säännölliset supistukset ja sain lääkkeen niin synnytys lakkasi siihen :D poika päätti tulla vasta reippaan viikon päästä kummisedän kanssa samana päivänä.
Täällä käyty neuvolassa ja täti ultrasi aataminaikaisella laitteella, mutta pieni vauva ja syke nähty mikä tärkeintä :Heartred nyt 8+2 ja nt-ultraa odotellessa. Vatsa alkaa olla jo aika näkyvä, mistä olen järkyttynyt.

Laura666 lupaavaa haamua minäkin näen, voi kumpa olisi jo teidän vuoro! Ja tietysti kaikkien muidenkin! Plussatuulia, itsellä se välikierto ja vyöhyke auttoi, näin haluan uskoa.

Ei vitsi ihanaa vauvahumua jo teillä! Toi eka ultra on vaan niin tärkeä ja iso juttu. :Heartred Mulla olis ens viikolla jo toinen vyöhykeaika. Eka oli ovispäivänä. Toivon todella että siinä olisi voimaa! :D kiitos!
 
StellaMom toivottavasti pääset pian samaan vaiheeseen:Heartred äiti sanoi mulle ensimmäisen keskenmenon jälkeen että joka perheeseen tarvitaan oma enkeli ja meillä se on pieni.
 
Täällä käyty alkuraskauden ultrassa käytynä ja en tiedä olenko iloinen vai surulinen ultrasta. Tänään pitäisi olla 7+1 ja alkio vastasi 6+4-6 viikkoja ja syke vahvasti näkyi.Kaksi raskauspussia löytyi mutta toisessa pussissa ei ollut alkiota eikä elämää.Toisesta pussin sisällön alkiosta oli vaikea ottaa kuvia ja mittoja kun oli niin vaikeassa asennossa ultraus hetkellä.19.11 uudestaan uusi ultra missä katsotaan tilanne toisen pussian sisältö ja viikot tarkemmin onko ottanut päivät kiinni ja ultraus laite ei ollut mitenkään hyvä lääkäri kertoi.Käski tämän takia nyt siirtää neuvolaa tuon 19.11 jälkeen ja sanoi vielä sen jälkeen että ainahan sen voi perua jos jotain ikävää sattuu.Tämän jälkeen kylläkin sanoi että alkiolla oli vahva syke ja laite vika voi pelkästään olla kyseessä.Silti harmittaa ja mietottytää kaikki.Mies oli sitä mieltä että syke kuitenkin yhdellä oli että se on tärkeintä ja kuitenkin tuo vajaus 7+1 on noin pieni ero alle viikon.
 
Täällä käyty alkuraskauden ultrassa käytynä ja en tiedä olenko iloinen vai surulinen ultrasta. Tänään pitäisi olla 7+1 ja alkio vastasi 6+4-6 viikkoja ja syke vahvasti näkyi.Kaksi raskauspussia löytyi mutta toisessa pussissa ei ollut alkiota eikä elämää.Toisesta pussin sisällön alkiosta oli vaikea ottaa kuvia ja mittoja kun oli niin vaikeassa asennossa ultraus hetkellä.19.11 uudestaan uusi ultra missä katsotaan tilanne toisen pussian sisältö ja viikot tarkemmin onko ottanut päivät kiinni ja ultraus laite ei ollut mitenkään hyvä lääkäri kertoi.Käski tämän takia nyt siirtää neuvolaa tuon 19.11 jälkeen ja sanoi vielä sen jälkeen että ainahan sen voi perua jos jotain ikävää sattuu.Tämän jälkeen kylläkin sanoi että alkiolla oli vahva syke ja laite vika voi pelkästään olla kyseessä.Silti harmittaa ja mietottytää kaikki.Mies oli sitä mieltä että syke kuitenkin yhdellä oli että se on tärkeintä ja kuitenkin tuo vajaus 7+1 on noin pieni ero alle viikon.

Toivottavasti saatte hyviä uutisia :Heartred
 
dae0c794318a38c778ff587c24ae82b8
Kokeilinhan mä nyt sit sen herkänkin testin kun PC antoi roskishaamun. Mutta koska kyseessä on apteekin ultra niin negahan tää on. Ärsyttävä toiveita herättelevä hentoinen viiva. Kuvassa näkyy ihan super heikosti. Eli ehkä mulla on tosi hyvät viivalasit. Mut nyt en taida huomenna edes keretä testaamaan. Enkä ylihuomisesta tiedä. Tulevaan yrityskiertoon meen hakemaan jos kauppaan ehdin niin royal geleetä. Nah.
Kyllä tos se hento viivura on... Koitappas ehtiä testata :hilarious: me muut voidaan jännäillä sun puolesta Nakkelet vaan kuvi kehiin :thumright
 
Ei vittu mikä aamu mä sanon. Eilinen ilmeisesti viivanpaikka koska tänään ei näkynyt mitään. Ja ilmeisesti mun vieroitus testailusta on alkanut koska en pääse katsomaan tuleeko aamun testiin mitään. 10min testinteon jälkeen nappasin kuvan ja läksin keittää kahvia ja KOIRA SÖI MUN TÄN PÄIVÄN TESTIN. Ei perkele. Hyi. Mutta keskimmäinen oli eilisen.
3240a1ea6d8e8a720301cf8a4a2514d2
 
Toivottavasti Alinah tärppi tulisi!

Mä niinsanotusti luovutin tässä kierrossa jo. Ei mitään viitteitä tärpistä. Eli seuraavaksi lähtee toinen puolvuotta käyntiin. Tilasin uudet ovis ja raskaustestit. Otin sit kerralla sen verran että kolme kiertoa pääsee niillä eteenpäin! Nah.
 
Takaisin
Top