Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No nyt oli ihan hyvä iltalämpö korvasta mitattuna, 37,8. Mut oon mä aikaisemminkin oviksen jälkeen saanu korvasta tommosii lukemia. :D mut pää on ollu niin kipee koko päivän että kuolen. DPO 3 tai jotain sen suuntaista. :D

Ja ihan mahtavaa alinah jos inseminaatio olis jo tässä kierrossa ja toivotaan niiiiiin että tärppäis heti! :) Onko sulla kovat odotukset? :)

Ja ihan mahtavaa alinah jos inseminaatio olis jo tässä kierrossa ja toivotaan niiiiiin että tärppäis heti! :) Onko sulla kovat odotukset? :)

En viitsi pitää odotuksia kovin korkealla, kun sitten kuitenkin joutuu taas pettymään. Katsotaan miten käy!

Tein äsken kaks eri testiä ja kumpikin nega. Nyt vaan odottelen ne labran tulokset ja menkkoja saapuvaks.

Siis eilinen ovistesti oli ehkä plussa. Tänään haalistunut ja eilisen pupuilun jäliltä oli kuukuppi käytössä. Aamulla oli aika selvät limat sitten ja valkovuotoa on muutenkin ollu tosi paljon ja juoksevaa. Nyt oli ihan eggwhiteks mennyt. Tosi outoa jos eka kierto minkä tikutan niin ovis hyppääkin kp 8. Kun ennen se on ollu kp15. :confused::confused::confused:

Laura666, minä en tikuttanut ovista, enkä tiedä vieläkään milloin se oli XD vissiin aikaisemmin mitä oireiden perusteella?!? Mut seksiä oli noin joka toinen päivä. Ehkä ehkä nyt sullakin onnistaa kun on aikaisin liikkeellä : )

Laura666, minä en tikuttanut ovista, enkä tiedä vieläkään milloin se oli XD vissiin aikaisemmin mitä oireiden perusteella?!? Mut seksiä oli noin joka toinen päivä. Ehkä ehkä nyt sullakin onnistaa kun on aikaisin liikkeellä : )

Joo meillä kyllä aina pupuiltu ahkerasti pitkin kiertoa mutta jos ois nyt oikeaan aikaan asenne kohdallaan. :D :D

Alinah, se on varmasti ihan hyvä ettei pidä odotuksia korkealla. Mä vaan just mietin sitä jos ite olis tos tilantees niin en varmaan pysyis housuissani. Olishan se kyl kova paikka jos ei tärppäiskään ja sitä tärppiä olis kovasti odottanu.

Laura, on kyllä outoa että sulla jo nyt rupes haalistuu ovistestit. Ja aika reilusti se on aikaistunu sulla nyt si jos aikaisemmin oot ajatellu sen olevan kp 15. :o

Aamulämpö 37,3, dpo 4. Hyvältä näyttää, vaikka niinhän se viime kierrossakin. Mut tosiaan nyt en tuntenut enää ovulaatiota ja ovulaatio on vähän aikaistunu.

Alinah, se on varmasti ihan hyvä ettei pidä odotuksia korkealla. Mä vaan just mietin sitä jos ite olis tos tilantees niin en varmaan pysyis housuissani. Olishan se kyl kova paikka jos ei tärppäiskään ja sitä tärppiä olis kovasti odottanu.

Laura, on kyllä outoa että sulla jo nyt rupes haalistuu ovistestit. Ja aika reilusti se on aikaistunu sulla nyt si jos aikaisemmin oot ajatellu sen olevan kp 15. :o

Aamulämpö 37,3, dpo 4. Hyvältä näyttää, vaikka niinhän se viime kierrossakin. Mut tosiaan nyt en tuntenut enää ovulaatiota ja ovulaatio on vähän aikaistunu.

Sulla on kyllä hyvät lämmöt! Mä odotan nouseeko mulla ollenkaan. Mutta juu laski ku lehmänhäntä noi ovistikut. Vähän jomoilee että en mä ihmettelisi jos olisi ovis. Mutta outoa kyllä. Oon ollut tähän asti niin satavarma mun oviksesta kp14-16.

Joo, eilen oli vaan ihan naatti olo töissä kun lämmöt koholla. Mutta kyllä tämä tästä. :) Hyvä vaan että on koholla. :)

Aiotko Laura vielä seurata ovistikuilla tilannetta?

Moi kaikille! Täällä kirjoittelee lauantaina 2 vuotta täyttävän ihanan tytön äiti. Toinen lapsi on ollut toiveissa alkuvuodesta lähtien ja raskaana olinkin, mutta valitettavasti todettiin keskeytynyt keskenmeno np-ultrassa heinäkuussa. Nyt on kahdet kuukautiset ollut tuon tapahtuman jälkeen ja vauvakuume on valtava. Toivottavasti tulisin raskaaksi vielä tämän vuoden aikana, ja odotus päättyisi onnellisesti.
Plussatuulia kaikille!

Joo, eilen oli vaan ihan naatti olo töissä kun lämmöt koholla. Mutta kyllä tämä tästä. :) Hyvä vaan että on koholla. :)

Aiotko Laura vielä seurata ovistikuilla tilannetta?

Joo ajattelin tikuttaa koko kierron läpi. Sit kun ei kumminkaan tärppää tässäkään niin tiedän ens kuussa miltä se näyttää koskakin :) Oon askarrellu joka tikun nyt talteen paperille!

Moi, täällä 2v4kk lapsen äiti ja toiveissa on ollut toinen kesästä alkaen. Kuukautiset synnytyksen jälkeen alko vasta tänä juhannuksena, ja imetän edelleen jonkin verran niin saa nähdä miten kauan kestää kierron ja ovulaatioiden palautumisessa. Yksi pitkä kierto onkin jo ollut kesto 67kp. Jo oli toiveita taas täynnä tää kierto ja enteitä raskaudestakin jo oli, mutta niin vaan siirryttiin kolmanteen yrityskiertoon niin et edellinen kierto kesti 33pv.

No nyt uuteen kiertoon rennoin mielin. Samaa toivotan muillekin uuteen kiertoon siirtyneille ja kiinnittymisiä meille kaikille!

Täällä KP 29/27 mutta odotan viikonloppuun asti testailua, koska eilen oli hirveät menkkajomotukset vaikka ei tullut mitään vuotoa vielä. Lisäksi odotan että 14 päivää ovulaatiosta on mennyt ja se olisi perjantaina :) Oireita nolla, ihan siis hyvä fiilis on. Ehkä se on tää kun oma pää ei kuvittele oireita enää? Lämpö oli 36,4 tänään ja normaalisti ollut about 35,5 aamuisin. Eilen illalla reilu 37 astetta. En tiedä enteileekö se mitään... en ole tutkinut näitä lämpötilajuttuja niin paljon. Jos joku tietää jotain niin kertokaa :rolleyes:o_O

Mä en tikuttele enkä mittaile lämpöä,mulle ois turhaa stressiä vaan..ollaan lastenteko puuhissa vaan säännöllisesti ja rauhassa eteenpäin. Täs on tullu niin paljon takapakkia matkanvarrella et nyt on vaan kateltava mitä tuleman pitää. Huomaa miten onnellinen noista kahdesta olemassa olevasta lapsesta onkaan <3 ei ne niin vaan aina tupsahda tilauksesta. 4km:a ollu lasten ja yritysten väleissä,mut vielä on toivoa kolmannesta <3

Onnea plussanneille ja menkoista niitä odottaville ja pahoittelut menkoista niille ketkä eivät niitä odottaneet...
En ole tänne jaksanu kauheesti kirjoitella kun ei ole oikein mistä kirjoittaa eikä jaksa aina vaan marista omasta lapsettomuudesta... No mutta nyt olen jossain ihme pöpö kierteessä kp22/29 dpo 7 ja vkloppuna mulla oli hiiva ja hoisin sen pois... Nyt tänää karusti sanottuna haiskahti et ois sekabakteeri tullu myös.. No nyt oon vielä jossain kuume ei kuumetta tilassa ja pää särkee.. Ja väsyttää! Voisin nukkua koko ajan... Toivottavasti nää enteilis hedelmöittymistä sillä tytöstä mulla oli hiiva ja sekabakteeri vuorotellen ennen kuin ees tiesin olevani raskaana ja loppui vasta viikolla 13.

Takaisin