Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen kyllä iloinen että sä sentään pääsit uuteen kiertoon, eiköhän se minullakin edessä ole ennemmin tai myöhemmin luo toivoa!Vaikka meillä vasta yk2 nyt käynnissä, mutta venyi nuo kp:t pelottavasti (mietin sua melkein päivittäin, btw, kun ajattelin että oiskohan sulla edes alkanut menkat kun mulla ei :D) ja alkoi vaan masentaa. Yritin puhua miehelle siitä, kuinka heti alkoi pelottaa, että jos en saisikaan lapsia ikinä. "no eihän me olla kuin kk vasta hommailtu" no ei kyse ole siitä, vaan siitä että jos vaikka kierto olisikin ikuisesti päin helvettiä tai jotain muuta. Ja että vaikka kuinka hommailisi, kyse on vain päivästä tai parista, jolloin voi onnistua..
Paoittelut kp 1:stä tai onnittelut, jos tulevassa kierrossa on parempi mahdollisuus ja onni!
Tunnistan tuon, että vaikka olen ihan järkevä ihminen, olin jo 4 kuukauden kohdalla parahtanut miehelleni, että näinköhän me jäädään lapsettomiksi... en siis tiennyt edes siinä kohtaa, että hedelmällisyyteni oli hyvin alhainen (en siis koskaan saanut biologista lasta).
Tsemppiä kaikille ketjuun :)
Katjusha toiveikkaana kp 3 / yk monta sataa
Onneksi ja iloksi tässä nyt on vielä meillä kaikilla aikaa ja mahdollisuuksia vaikka kuinka paljon :) Mutta varmaan näitäkin ajatuksia on hyvä käydä läpi jo vähän "varmuuden vuoksi" ja on ihan luonnollista, että niitä tulee.. :) Mulle lääkäri sanoi, että "ethän sitten tikuttele mitään, kun se 6kk kuitenkin keskimäärin menee raskautumiseen etkä edistä sitä stressaamalla liikaa" ja tästä eteenpäin aion nyt vaan yrittää antaa kaiken mennä omalla painollaan. Teen vaan sen, mitä voin tehdä, eli kiusaan miestä sängyn puolella säännöllisesti..Mulla on ihan samoja ajatuksia... Vaikka kans nyt on alkamaisillaan vasta yk3.
Olen kyllä iloinen että sä sentään pääsit uuteen kiertoon, eiköhän se minullakin edessä ole ennemmin tai myöhemmin luo toivoa!
Joo.. Tässä kun ei oikein tule edes sitä mahdollisuutta yrittää, niin turhauttaa. Ja kun ei mies sitä ymmärrä. Pelottaa, jos mulla onkin pcos tai joku muu. Mutta uskon ja toivon että kroppa alkaisi pian pyörimään..
Minäkin odotan tässä tiputtelua tällä viikolla, eilen oli illalla kipuja ja jotenkin yhdistin niitä enemmän menkkoihin kuin mitään kiinnittymistä, mut katsotaan :) dpo 10 tänään, ja torstaihin mennessä odotan menkkoja, mullakin oli THE TUNNE että ei tärppiä. Ennen on ollut sellainen "ehkäpä" fiilis!Täällä kp20. Edellisten kiertojen perusteella odottelen tiputtelua ja tuhruttelua alkavaksi viimeistään maanantaina, menkkojen pitäisi alkaa vasta viikon päästä. Toki piinamieli tökkii takaraivossa, mutta jotenkin on sellainen olo että ei tästäkään kierrosta tullut mitään.
Naana, saa kysellä. Olen lopultakin äiti. Meille tehtiin 3 IVF-hoitoa omista ja 3 IVF-hoitoa luovutetuilla munasoluilla. Viimeisimmästä kierroksesta saatiin ihana ihana tytär! Lämmin kiitos sille upealle naiselle, joka auttoi meidän aarteen luomisessa!!Muistelisin Katjusha, että olit samaan aikaan raskaaksi 2015- ryhmässä. Voisko olla? "en siis koskaan saanut biologista lasta", oletko kuitenkin äiti nyt? Anteeksi kysely, mutta oot jääny mieleen ja kiinnostaa :)
Laura nyt on ainakin tosi lähellä. Ei se kyl iiiihan saman paksuinen oo kun kontrolliviiva. Mutta sit taas toisaalta oon joskus lukenu että kaikilla ei esim. Tän paksumpaa viivaa edes tule. Kannattaa ny varulta ainakin hyödyntää, jos ovis olis jo. mutta veikkaisin että huomenna tai ylihuomenna olis jo yhtä paksu. :)
Naana, saa kysellä. Olen lopultakin äiti. Meille tehtiin 3 IVF-hoitoa omista ja 3 IVF-hoitoa luovutetuilla munasoluilla. Viimeisimmästä kierroksesta saatiin ihana ihana tytär! Lämmin kiitos sille upealle naiselle, joka auttoi meidän aarteen luomisessa!!
Luruh, miten kävi?