Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikös osalla ihmisistä HCG ole jotenki korkeammalla tasolla iltapäivällä/illalla? Mun mielestä täälläkin on ollu tapauksia joilla ei aamulla näytä testi mitään mut iltapäivällä kyllä. Et eiköhän toi ihan hyvää lupaa?! Pitää varmaan ostaa lisää testejä ja koittaa illalla vielä jos ei menkkoja kuulu.

Oon yrittäny googlettaa ja googlettaa lisää. En löydä tietoa asiasta. Ihan tosi hämmentävä tilanne. Täytyy toivoa että tänään olisi lähikaupan PC varasto täytetty. :oops: Toivon kovasti että olisi just noin kuin kerroit.
Toivottavasti ei menkkoja kuulu. Tossa on kyllä hailuraa minunkin silmään tossa sun liuskassa. Vaikka mun viivalasit on varmaan jo samentunnu näiden kaikkien omien pettymyksien jälkeen. :D

Mielestäni noissa ei ole haamuja, mutta parhaiten näette niitä kun laitatte valoa vasten tikku. Siinä jos näkyy jotain haamua niin odottaa se 2-3pvä ennen ku tekee seuraavaa! Joillakin tuo Hcg ei vain nouse yhtä nopeasti! Tässä lista jota löysin toiselta foorumilta:
Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
jne.

Eli 6 viikkoa menkkojen alusta pitäisi useimmilla näkyä mutta 5. viikko ei kaikilla ole niin varma, koska testithän ovat 25mlU minimi. Siksi en hermostunut itse kun 5s viikko näytti negaa kokoajan. Mutta sitten täti tuli kylään :)

Mielestäni noissa ei ole haamuja, mutta parhaiten näette niitä kun laitatte valoa vasten tikku. Siinä jos näkyy jotain haamua niin odottaa se 2-3pvä ennen ku tekee seuraavaa! Joillakin tuo Hcg ei vain nouse yhtä nopeasti! Tässä lista jota löysin toiselta foorumilta:
Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
jne.

Eli 6 viikkoa menkkojen alusta pitäisi useimmilla näkyä mutta 5. viikko ei kaikilla ole niin varma, koska testithän ovat 25mlU minimi. Siksi en hermostunut itse kun 5s viikko näytti negaa kokoajan. Mutta sitten täti tuli kylään :)

Mulla siis kolmas päivä tätä. Valoa vasten on ihan selvä punainen viiva. Kun taas aikasemmassa kierrossa jos katsoi valoa vasten niin väriä niissä ei ollut. Nyt kumminkin näkyy. Ihmettelen vaan tätä että ne näkyy iltapäivästä. Mutta ei aamusta. Ja kumminkin kolmas päivä jo niin olisihan niiden pitänyt vahvistua käsittääkseni. Mutta outoa. Tuo taulukko olikin tuttu. Olen selannut keskustelupalstoja aika paljon. :D

Mulla siis kolmas päivä tätä. Valoa vasten on ihan selvä punainen viiva. Kun taas aikasemmassa kierrossa jos katsoi valoa vasten niin väriä niissä ei ollut. Nyt kumminkin näkyy. Ihmettelen vaan tätä että ne näkyy iltapäivästä. Mutta ei aamusta. Ja kumminkin kolmas päivä jo niin olisihan niiden pitänyt vahvistua käsittääkseni. Mutta outoa. Tuo taulukko olikin tuttu. Olen selannut keskustelupalstoja aika paljon. :D

Googlasin englanniksi, ja kyllä niitä löytyy paljonkin joilla on hcg arvo korkeampi illalla/yöllä. Kyllä se siitä tarkenee, pitää vain odottaa ja katsoa :) Se tuntuu ihan hirveältä vain olla tekemättä mitään, mutta välillä on kyl pakko. Olen ajatellut että tuo lisästressi oli yksi syy miksi mun kuukautiset olivat melkein viikon myöhässä, kokoajan arpomassa mikä oire on alkuraskauteen liittyvää! Ensimmäinen raskaustesti teen tuossa ensiviikon perjantaina kun on kp 27/27. Tämä on tosiaan vasta toinen kierros joten en ole kovin luottavainen, että meillä tärppäisi heti.

"I have the highest concentration of hcg and darkest hpts on the 3-5pm test even with only a 2 hour hold sometimes." tämä nainen testasi 4 kertaa päivässä ja korkein pitoisuus oli iltapäivästä, eli joillakin se on vain korkeampi silloin!

Muokattu viimeksi:
Te joilla r-testi antaa haaleaa plussaa päivästä ja kierrosta toiseen, suosittelen olemaan yhteydessä lääkäriin ja tutkimaan mistä johtuu. Lievästi kohonnut HCG-taso voi kieliä monesta eri sairaudesta tai tilasta, näin äkkiseltään tulee mieleen tietyt kasvaimet ja vaihdevuodet.
Suurin osa tosin omaan silmään ihan vaan viivanpaikkoja ei sen kummempaa. Mutta tosiaan asia kannattaa tarkistaa jos itseä vaivaa, jos on raskaus kyseessä, niin viivat kyllä vahvistuu nopeaan tahtiin, eikä tarvitse pitkään testailla.

Kaikille plussa tuulta!

Te joilla r-testi antaa haaleaa plussaa päivästä ja kierrosta toiseen, suosittelen olemaan yhteydessä lääkäriin ja tutkimaan mistä johtuu. Lievästi kohonnut HCG-taso voi kieliä monesta eri sairaudesta tai tilasta, näin äkkiseltään tulee mieleen tietyt kasvaimet ja vaihdevuodet.
Suurin osa tosin omaan silmään ihan vaan viivanpaikkoja ei sen kummempaa. Mutta tosiaan asia kannattaa tarkistaa jos itseä vaivaa, jos on raskaus kyseessä, niin viivat kyllä vahvistuu nopeaan tahtiin, eikä tarvitse pitkään testailla.

Kaikille plussa tuulta!

Mulla on munasarjakystia aika isojakin välillä. Voikohan tälläiset aiheuttaa tätä? Terveyskeskuksesta ei sanota mitään. Edes verikokeeseen ei pääse.

Mulla on munasarjakystia aika isojakin välillä. Voikohan tälläiset aiheuttaa tätä? Terveyskeskuksesta ei sanota mitään. Edes verikokeeseen ei pääse.

Siis käsittääkseni kyllä esim. munasarjakysta voi aiheuttaa HCG:n lievää nousua, mitä olen tutkimuksia lukenut.

Nyt odotan huomista lääkärin soittoa. Äsken soitti hoitaja kontrollilabroista. Leukosyytit oli koholla ja muuten ei mitään. Viikon antibioottikuuri takana. Sanoi että raskauskin voi nostaa niitä. Eli nyt on mahdollisuus päästä ihan verikokeeseenkin. Riippuu kuulemma lääkäristä.

Alinah, tuo kuva siis tältä päivältä?! :eek: Selvä haamulainen näkyy minun silmään, vai vieläkö voi olla irroituspiikistä johtuvaa? Mitkä päivät sulla olikaan menossa? Voi pidän niin peukkuja että plussaisit tässä kierrossa :3some:Heartred

Alinah, tuo kuva siis tältä päivältä?! :eek: Selvä haamulainen näkyy minun silmään, vai vieläkö voi olla irroituspiikistä johtuvaa? Mitkä päivät sulla olikaan menossa? Voi pidän niin peukkuja että plussaisit tässä kierrossa :3some:Heartred

Ei pitäisi enään johtua irrotuspiikistä, sen vaikutus lakkasi eilen. Sunnuntaina pitäisi menkkojen alkaa. Dpo8 tai 9 tänään.

Ja kyllä toi haamu on tältä päivältä. :)

Selevä haamu, alinah! Vahvistumista sille!

Perseestä kun testit näyttää lupaavia haamuja ja sit muuttuvat negoiksi, ihmiskroppa on ikuinen mysteeri.

Dpo6, outoja repäisykipuja on ollut pitkin iltapäivää ja alavatsalla on ihan megaturvotus! Niiiiiiiin pyhästi lupasin (taas) olla kuvittelematta mitään oireita, mutta .. :wtfRinnat on tosi arat, mikä kyllä ei oo mitenkään poikkeuksellista, tissikipu loppuu yleensä mulla pari päivää ennen menkkoja. Tässäpä sitä sitten jälleen piinaillaan, maanantaina testipäivä .

Kiitos, todella toivotaan vahvistumista! ;)

Hei te, kenellä on ovulaatiokipuja: miltä ovulaatiokivut teillä tuntuu? Missä kohtaa alavatsaa tuntuu, millaisena ja kuinka pitkään? :scratch

Hei te, kenellä on ovulaatiokipuja: miltä ovulaatiokivut teillä tuntuu? Missä kohtaa alavatsaa tuntuu, millaisena ja kuinka pitkään? :scratch

Mulla aina pakottaa alaselkää ja välillä reisiä. On semmoista jomotusta parina päivänä. Sit yhtäkkiä iskee jommalle kummalle puolee vatsaa semmoinen 5-20min kestävä kramppi mikä vetää ihan kaksinkerroin ja tippakin saattaa linssiin tulla. :D Sen jälkee helpottaa kipuilu. Tai lievenee reilusti.

Selevä haamu, alinah! Vahvistumista sille!

Perseestä kun testit näyttää lupaavia haamuja ja sit muuttuvat negoiksi, ihmiskroppa on ikuinen mysteeri.

Dpo6, outoja repäisykipuja on ollut pitkin iltapäivää ja alavatsalla on ihan megaturvotus! Niiiiiiiin pyhästi lupasin (taas) olla kuvittelematta mitään oireita, mutta .. :wtfRinnat on tosi arat, mikä kyllä ei oo mitenkään poikkeuksellista, tissikipu loppuu yleensä mulla pari päivää ennen menkkoja. Tässäpä sitä sitten jälleen piinaillaan, maanantaina testipäivä .

Aa sulla alkaa tosissaan piinapäivät olemaan käsillä! Jee tulispa plussaa. Mä en oo osannut oikein kuvitella oireita mitä edellisessä kierrossa onnistuin tekemään. Mutta tää tissikipu edelleen karmeeta. Ei liivejä voi laittaa ollenkaan. Tosi vaikeaa kuvitella että olisi harhakipuja. Ja eilisillasta suu maistuu pahalle. En tiedä oisko sit metallinen maku mutta kaikki nesteet maistuu ja pahalle. Lämpöiset juomat eritoten. Nyt illasta alkanut menkkamaiset kivut ja vatsa ihan sekaisin. Eli taitaa olla kumminkin menkat tulossa kovaa vauhtia. :(

Mulla on muutaman päivän ennen sellaista menkkamaista juilimista ja kolotusta. Ovisplussa päivänä aamulla tulee + tikkuun ja sit illalla tosi kova kipukohtaus. Kestää n 30min, en osaa paikantaa kummallekkaan puolelle, sattuu kovaa ja ei pysty istuu tai kävelee. Vaikeroin vain kippurassa, sitten se helpottaa ja jää jomottamaan ovulaatio päiväksi, kunnes katoaa.

Tästä tuli mieleen, että onko monella ovulaation aikana yhdyntäkipuja? Mulla on tosi pahat ja sama vuodon aikana. Tosin jouduin ottamaan kierukan osittain siksi pois, kun välillä teki niin kipeää.

Takaisin