Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kääntyilee 1kp hieman siteseen tulee jo ja aamulla tuhrutti.Soitin Naistenklinikalle että kierto täällä vaihtumassa ja sieltä sihteeri vastasi ja sanoi että 2vk kuluessa tulee kutsu kotiin ultraan ja sen sellaiseen sanoin että lyhyestä kaavasta oli kyse ja viimeksi neuvo oli se että 15kp kohdalla primolut ja soitto heille kun vuoto alkaa Tämän jälkeen sain soittopyynnön hoitajalle ja nyt hoitaja soitti ja sanoi että tästä kierrosta ei ala taaskaan hoito kun tarvitsee antagonisti pistosta varten ultra ajan ja toimenpiteitä ei ole varattu minulle. Menee seuravaan kiertoon ja tällä viikolla viestillä/soitolla tulee ohjeet miten edetään hoitojen suhteen.Odotanko seuraavaa luomu kiertoa vai aloitanko tässäkin kierrossa jossain vaiheessa primolutit ja missä vaiheessa ultrat on nämä asiat saan selville tuon toisen soiton/viestin jälkeen.

Täällä kääntyilee 1kp hieman siteseen tulee jo ja aamulla tuhrutti.Soitin Naistenklinikalle että kierto täällä vaihtumassa ja sieltä sihteeri vastasi ja sanoi että 2vk kuluessa tulee kutsu kotiin ultraan ja sen sellaiseen sanoin että lyhyestä kaavasta oli kyse ja viimeksi neuvo oli se että 15kp kohdalla primolut ja soitto heille kun vuoto alkaa Tämän jälkeen sain soittopyynnön hoitajalle ja nyt hoitaja soitti ja sanoi että tästä kierrosta ei ala taaskaan hoito kun tarvitsee antagonisti pistosta varten ultra ajan ja toimenpiteitä ei ole varattu minulle. Menee seuravaan kiertoon ja tällä viikolla viestillä/soitolla tulee ohjeet miten edetään hoitojen suhteen.Odotanko seuraavaa luomu kiertoa vai aloitanko tässäkin kierrossa jossain vaiheessa primolutit ja missä vaiheessa ultrat on nämä asiat saan selville tuon toisen soiton/viestin jälkeen.

Sanon vaan että oma yritys tuntuu tässä kohtaan helpolta kun luin sun viestiä. En ymmärtänyt juuri sanaakaan. En siis tiedä mitään noista hoidoista yms. Tsemppiä kiertoon!!

Heitsu
Miten toi voi olla edes mahdollista!? [emoji15] Oon tosi pahoillani, että taas siirtyy. Ihan uskomatonta toimintaa siellä. ☹️

Voi kurjuus Heitsu jos taas menee ensi kiertoon :( En ihan ymmärtänyt kaikkea, mutta mikä tuo antagonisti pistos? En oo ikinä kuullutkaan. Ootteko ollut koko ajan kunnallisella puolella hoidoissa?

Vähän epäreilua tommonen! Hyppisin varmaan seinille jos mulle kävis noin. :bored:

Ihme touhua kyl Heitsu o_O

Täällä kp15, yhtään en tiedä millon ovis oli ku flo:n mukaan ois ollu eilen mutta limat ja kivut oli kyl jo viime torstaina. Eilen kun tultiin hotellista takas niin autossa ihan järkkyjä kipuja oikeessa munasarjassa mut mee ja tiedä.. Prolaktiinikokeiden tuloksetki oli tullu ja ihan normaalit. Nyt sit vaan odotellaan gynelle aikaa, josko sieltä selviäis jotain tai edes tulis jotain suunnitelmaa miten edetään. Ellei nyt sit kävis niin hyvä tuuri että tärppäis tästä kierrosta, mutta tuskin.

Miestä ei päästetä kotiin vielä ainakaan viikkoon, tekevät keskiviikkona suolitähystyksen..

Olettepas te olleet aktiivisia juttelijoita heti kun en ole päivään käynyt!

Alinah voi harmi, onneksi silti tutkivat kunnolla kerralla!

Pahoittelut kuukautisista ja negatiivisista keillä on.

Luruh toivottavasti ei sen kummempiin tutkimuksiin tarvitse lähteä!

Heitsu pahoittelut, ompas pompottelua!

Laura666 minulla on käytössä foolihappo, raskausvitamiini, rauta ja omegakapselit. Muuta ei, greippimehua voisi miettiä, samoin punaviiniä ovulaation jälkeen. Mietin että varaisin vyöhyketerapeutille enskiertoon aikaa, että hän aktivoisi hedelmällisyyspisteitä. Sain juuri tietää tuomarointipäiviä ja niidenkin puolesta olisi parempi odottaa raskautumista muutama kuukausi, joten enään ei ole kiire raskautua. Kp4 ja pian päästään aloittamaan tämän kierron tallettelut.

Alinhah, kovasti tsemppiä sulle ja miehellesi. Kurjaa tuollainen. Toivottavasti pian selviää syy, että osataan sitten hoitaa oikein.

Mä joku aika sitten kävin ilmoittamassa itseni taustalta tänne mukaan odottamaan sitä että ehkäisy jää pois. Hormonaalinen ehkäisy on nyt sit jäänyt(pillerit) mutta jatketaan vielä hetki kondomin kanssa. Mielenkiintoista seurata miten kierto tasoittuu, vai tasoittuuko, kun on sitä pco-taustaa, 2 raskautta ja synnytystä, sekä nyt puolen vuoden aikana -18kg painonpudotus. Matkaa tavoitteeseen vielä 7 kg. Ottaapa muuten koville tää pillereiden poisjäänti, oksettaa, päätä särkee, vatsa sekaisin ja kipee ja tuskahikeä vaan pukkaa. Mut jospa se tästä pian tasoittuisi. Samat oireet oli vähän aika sitten kun lopetin imetyksen, on nää hormoonit vaan sellasia että huh.

Tasapuolisesti tsemppiä kaikille <3

Terkuin
Misu ja pienet ihmeet 2v3kk ja 1v2kk.

Onkohan mulla joku megaovis tulossa :woot: Eilen ja tänään ollut alavatsalla ajoittaista kipuilua, tänään enemmän kuin eilen. Tuntuu kuin jotain olis ihan tosissaan poksahtamassa tuolla jossain :grin Ovistestiin tuli tänään melkein tasavahvat, josko huomenna sitten plussa. Niin ja tänään kp 12, ihan oikein taisin aavistella että Flo ja Womanlog ennustavat väärin (väittävät oviksen tulevan to tai pe).

Onpas kurja tilanne alinahilla. Toivottavasti miehen olo paranee ja taudille löytyy selitys!

Misu91, hienoja painonpudotuslukuja. Tsemppiä viimeisten kilojen karistamiseen.

Heitsulle pitkää pinnaa odotukseen, melko hidasta puuhaa taitaa monella olla hoitojen aloitus ja suunnitelman teko..

Kp 18, oviksesta viisi päivää ehket, vielä viikko ennen kuin himotestaaja pääsee irti!

Puuuuh jokaiselle!

RouvaKettunen tsemppiä sullekkin. Toivottavasti sieltä tulee kirkuvia plussia! :cool:

Mä sain huomisellekkin odotettavaa. Tänään siis muutkin kuin toi 10mlu testi antaa hailuraa. Erona se että nää ei niin herkät liuskat antaa hailurat jotka hehkuu niin punasena valoa vasten ettei tartte miettiä onko väriä vai ei. Mutta pessimismi kunniaan näissä asioissa;) en tiedä välittyykö hailut sinne? Tänään ei oo ruoka maistunut. Tosi etova olo, vatsasta repii ja pää on kipeä. Myös uni tuntuu maistuvan. Melkein nukahdin saunaan vaikka nukuin yli 10h yöllä ja aamupöivästä pari tuntia päikkäreitä.
07b2ce8b448e5c3194d156a45877b53c

Hmm, mites nuo ovistestit vahvistuu roskiksessa? Silloin testihetkellä odottelin ehkä puoli minuuttia, ja testiviiva jäi vähän haaleammaksi kuin kontrolliviiva. Nyt kurkkasin roskikseen ja viiva onkin tosi vahva, vahvempi kuin kontrolliviiva. Aikaa tossa ehti mennä tunnin verran.

RouvaKettunen tsemppiä sullekkin. Toivottavasti sieltä tulee kirkuvia plussia! :cool:

Mä sain huomisellekkin odotettavaa. Tänään siis muutkin kuin toi 10mlu testi antaa hailuraa. Erona se että nää ei niin herkät liuskat antaa hailurat jotka hehkuu niin punasena valoa vasten ettei tartte miettiä onko väriä vai ei. Mutta pessimismi kunniaan näissä asioissa:wink en tiedä välittyykö hailut sinne? Tänään ei oo ruoka maistunut. Tosi etova olo, vatsasta repii ja pää on kipeä. Myös uni tuntuu maistuvan. Melkein nukahdin saunaan vaikka nukuin yli 10h yöllä ja aamupöivästä pari tuntia päikkäreitä.

Tää on mun luottotesti ja sanoisin tätä jo ihan plussaksi :D

Mä sain huomisellekkin odotettavaa. Tänään siis muutkin kuin toi 10mlu testi antaa hailuraa. Erona se että nää ei niin herkät liuskat antaa hailurat jotka hehkuu niin punasena valoa vasten ettei tartte miettiä onko väriä vai ei. Mutta pessimismi kunniaan näissä asioissa;) en tiedä välittyykö hailut sinne? Tänään ei oo ruoka maistunut. Tosi etova olo, vatsasta repii ja pää on kipeä. Myös uni tuntuu maistuvan. Melkein nukahdin saunaan vaikka nukuin yli 10h yöllä ja aamupöivästä pari tuntia päikkäreitä.

Selkeesti erottuu <3

Voi kurjuus Heitsu jos taas menee ensi kiertoon :sad001 En ihan ymmärtänyt kaikkea, mutta mikä tuo antagonisti pistos? En oo ikinä kuullutkaan. Ootteko ollut koko ajan kunnallisella puolella hoidoissa?
Tuo antagonisti pistos on se pistos mikä estää ettei ovulaatio tule liian nopeaa eikä itse myös munarakkulat kypsyvät tasaisemmin.

Takaisin